[RR] Kettingkaarten Round Robin

De kaart van @Mar_Jo heb ik gister ontvangen en gaat samen met mijn kaart vanavond op de bus naar @Franciska. :slight_smile:

De kaart van @Coriena ( #729 ) is gisteren bbij mij aan gekomen en gaat vanmiddag weer verder opreis :wink:

1 Like

#729
Mijn kaart heb ik gepost en gaat naar @Coriena

1 Like

#729 de kaart van @Franciska is aangekomen en vervolgt morgen zijn reis richting @Mar_Jo

1 Like

#729
Ik heb de kaart van @nekelin en van @Mar_Jo ontvangen

1 Like

#729
De kaarten van @nekelin en @Mar_Jo zijn weer gepost en gaan op weg naar @Coriena

1 Like

Bedankt voor het doorgeven, tot hier is het bijgewerkt.

Kaart #729 van @Franciska komt net binnen, helaas met penstreep over de postzegel :frowning: jammer. Ik ga proberen hem morgen door te sturen, anders wordt het maandag.

De kaarten van @nekelin en @Mar_Jo zijn aangekomen. Beide met maar 1 versierd vakje wat volgens mij bij de kaart van Jootje niet klopt ( heeft wel 3 postzegels namelijkโ€ฆ )

1 Like

De laatste keer dat ik mee heb gedaan met een kettingkaart, was een internationale kettingkaart en daar worden de vakjes dus niet versierd. (Dat komt misschien ook omdat je alle ruimte nodig hebt voor de postzegels en adressen. :laughing:)

Mijn excuses. Ik heb de beschrijving niet goed gelezen.

De kaart van @Coriena heb ik hier staan. Die kan ik natuurlijk wel versieren. :slight_smile:

1 Like

Ik heb er 2 getackeld :grin:

1 Like

Haha, kan gebeuren.
Maakt hem wel extra uniek. :wink:
@Coriena heb je meer ruimte om te versieren,. :smiley:

1 Like

De kaarten van @nekelin en @Mar_Jo zijn weer onderweg!

2 Likes

Zaterdag is de kaart (729) van @nekelin binnen gekomen en mijn eigen kaart is weer thuis! :smiley:


Hij is mooi geworden, bedankt dames.

3 Likes

Kaarten (729) van @Franciska en @nekelin gaan vanmiddag weer op de post.

Tot hier bijgewerkt!

De kaart van @Coriena is ook weer onderweg. :wink:

1 Like

#729
Ik heb de kaart van @Coriena ontvangen

1 Like

#729
Ik heb de kaart van @Coriena op de post gedaan vanmiddag, maar ik zag dat de bus pas morgen wordt geleegd.

1 Like

Mijn kaart heb ik terug ontvangen. Hij is prachtig. Bedankt!

De kaart van @Franciska gaat morgen op de bus. :postcard:

2 Likes

#729 @Mar_Jo, @Franciska, @nekelin hij is schitterend. Dank jullie wel!!!

2 Likes