NEDERLANDSE Round Robin 🇳🇱 - Verschillende groepen & thema's - GROEPEN # 800 - # 1000

@helmamartens en @veke250,

Groep # 910 heb ik bij de “verzonden groepen” geplaatst omdat Veerle de kaart al heeft verzonden :sweat_smile:.

Ik ga een nieuwe groep openen :star_struck: .

Zondag ( 22/11) verstuur ik de adressen voor de Sinterklaas groep .

Als iemand nog mee wil doen aan de groep :gift: :slight_smile:

1 Like

De vorige ronde de laatste, nu de eerste… :innocent: Sorry dat ik deze keer zo snel was. Ik wou er haar nog over aanschrijven en vragen om em nog even aan de kant te houden als ie toekwam maar PostNL was me al voor. Dat ben ik niet gewoon hier bij ons met de post… :wink: Ik had een hele hoop vierkante kaarten voor het buitenland die ik sowieso via NL ging versturen dus ik heb er van geprofiteerd om dan ook dadelijk een tweede leuke vierkante voor Helma haar collectie uit te kiezen en dadelijk mee in de :postbox: te droppen maar ik had gerust nog naar een derde persoon ook wat willen sturen hr maar dat is dan voor de volgende ronde :postcard: :fountain_pen:

Voor mij graag #911 want ik heb de smaak te pakken :smiley:

#908 De kaartjes zijn net geschreven, het wordt maandag a.s. dat zij met de post mee gaan.
Fijne avond allemaal.

Als @Jess18877 en @Mirakel het geen probleem vinden om 2x naar België te sturen, wil ik het groepje wel volmaken hoor.

1 Like

#906
Van Lin84 een prachtige Mila Marquis ontvangen :smile: dank je wel!
Fijn dat je zo dicht bij het park woont. Ik woon zelf ook in een best groene omgeving, met leuke wandel/fietspaadjes langs m’n huis, alleen kan ik het niet altijd opbrengen om echt dagelijks een wandeling te maken.

Bedankt voor de updates :memo:

Ik doe mee met groep # 911 .

:tada:

Voor mij ook #911 graag

Ik had het niet verwacht bij een NLse RR maar voor deze keer vind ik het niet zo erg om twee keer naar België te sturen

Ik vind het prima om twee keer naar België te sturen.

De adressen voor groep # 905, groep # 909 en groep # 911 zijn verzonden :smile:

@Mirakel , ik heb jou een bericht ( pm ) gestuurd :slight_smile:

Fijne avond :wave:t2:

De adressen voor Groep # 907 - :gift: Sinterklaas groep zijn ook verstuurd :smile: .

#907 mijn kaarten zijn beschreven en worden morgen aan de PostNL gegeven :grin:

Voor mij #912 graag

#910 en # 911 worden vandaag gepost :postbox:

Mijn kaarten voor #906 zijn vandaag op de post gegaan.

:art: :paintbrush: Bijgewerkt :grinning:

Goedemorgen, ik zag het nog niet in het lijstje terug maar ik heb ook al kaarten ontvangen van Monique voor #908, zie berichtje met nummer 194, of heet dat een “post” of iets…

Ik wil graag mee doen met #912

#913 Ik doe weer graag mee met de “verrassingen”.

Bijgewerkt :musical_keyboard: