NEDERLANDSE Round Robin 🇳🇱 - Verschillende groepen & thema's - GROEPEN # 800 - # 1000

#906
Van Winkey een hele mooie Mila Marquis :heart_eyes: het gaat inderdaad wat beter met mijn pink.
Google Photos

#908
Ook van Winkey een mooie Limoon :heart_eyes:
Geen plannen voor de kerst. Ik ben alleen met mijn jongste zoon op 1e kerstdag en hij gaat 2e kerstdag naar zijn vader. Maar ik vermaak me wel :blush:
Google Photos

Monique bedankt voor de mooie kaarten :smiling_face_with_three_hearts:

#910 graag voor mij

#906 van Monique een prachtige Mila Marquis in een mooie envelop en washitape. Het is inderdaad fijn dat je met de decemberzegels tot 50 gram mag versturen. Heel erg bedankt voor de leuke post.

**# 905 graag **

# 898 is verstuurd.

#906 en #908 van Helma,

Een mooi versierde envelop, ik hoop veel stickers te “redden”
Wat een mooie Blue art kaart Helma, super bedankt!
En floddertje, altijd leuk om te krijgen.
En een bonus, Sinterklaas kaartje.
Ik moet nog wat Sinterklaas kaartjes aanschaffen om naar neefjes te sturen, want anders doet deze hulpsint haar werk niet goed :wink:
Ila kaartjes, die vind ik ook mooi en de bijdehansjes vind ik best aardig. Maar inderdaad, wat zijn er veel leuke en mooie kaartjes en watis het fijn dat smaken verschillen.
Bedankt Helma, ik schrijf je weer.

Bedankt voor de updates :heart_eyes:

@veke250 , ik heb jouw envelop ontvangen .

Mijn reactie en foto 's " volgen " vanavond . :wink: .

1 Like

Voor groep #906 geweldige kaarten ontvangen:

Van Helma een prachtige Aziatische dame van Blue art en een hele schattige Molly Harrison kaart :heart_eyes: bedankt Helma!!
Fijn dat het al beter gaat met je pink, doe rustig aan!
En ja kaartjes bestellen kan ik ook niet laten, vooral als ze met een aantrekkelijke korting gaan zwaaien of als ze heeeeele mooie kaarten hebben! En ik moet ook nog wennen aan het nieuwe forum. Sommige dingen gaan fijner, maar op sommige punten vindt ik het oude forum toch prettiger. Ach, we zullen er wel aan wennen.

Van Winkey een prachtige Correspondances van Cécile Le Brun en een hele mooie Alice in wonderland (steampunkland :wink:) van Jasmine Becket-Griffith :smiling_face_with_three_hearts: dank je wel Monique! Leuk die ijsverpakking als envelop, deze ijsjes lust ik ook wel! En bedankt voor de Libelle tuin, hopelijk haal ik hier wat inspiratie uit voor de tuin.

Ik schrijf jullie snel terug!

Epson_11192020_192733 Epson_11192020_192923

Ontvangen van Veke250 :smile:

groep # 889

Een prachtige " vintage kaart " , gevonden tussen mijn favorieten :+1:t2:
En nu weet ik ook ook waarom jouw handschrift zo keurig is :writing_hand:t2:
Ik zal reageren als wij weer samen aan een groep deelnemen

Groep # 904

Violet , lila , blauw en nog meer favoriete kleuren op een mooie kaart van N. Gouny.
Ik ben echt een " kleuren freak " . Dit komt misschien wel door de kinderen en de opleiding :wink:

Dank je wel voor de " Royal kaarten " uit België .

Het is wat met de Royals .
Ik was wel verbaasd dat de nieuwe prinses nu wél de koninklijke achternaam gaat gebruiken.
In Nederland schreef men vaak dat zij het proces niet heeft gestart om de naam en de afkomst .
Maar onze " oudere prinsessen hebben ook " minstens drie zussen " .

Dank je wel Veerle , leuk om jouw verhalen te lezen .
Ik reageer zeker terug :kissing_heart:

1 Like

Graag gedaan! :kissing_heart:
Ik moest even gaan opzoeken wat je bedoelde met dat handschrift maar dat is dan handig als je ze ingescand hebt :wink: Eigenlijk heb ik veel chance dat ik meestal zo mooi recht kan blijven schrijven want ik lig of hang meestal gewoon op de bank te schrijven (nt die vr de geldzaken maar de sofa gewoon thuis :wink: )
Ja ze deed het idd gewoon vr de erkenning en nt voor het financiële enz. maar draagt nu wel de koninklijke titel en familienaam. Blijkbaar zou degene die ze als haar papa beschouwt, rijker zijn dan onze gewezen koning dus vr het geld moest ze het echt nt doen zeggen ze in de media. Ach ja al het fijne zullen we er toch nooit van weten hé. Ik denk dat er nog veel buitenechtelijke niet gekende kinderen rondlopen van royals hr.

@JetteLise Ik ontving ook jou envelopje met moois :heart_eyes:
Vr RR #904 deze prachtige Gwenaëlle Trolez; dank je wel. Ja als je die ziet dan kriebelt het idd om te reizen hé! Wij hebben ook niks meer gedaan behalve een verlengd weekendje naar Duitsland afgelopen zomer. Dat was met een meeting dat we daar een verblijf hadden geregeld ergens dus we kenden het daar al en wisten hoe het er aan toe ging gaan of we hadden het nooit gedaan. We hebben zelfs eerst lang getwijfeld of we wel zouden gaan en eerst goed geïnformeerd enz. Ik zit toch met een zwakkere gezondheid en mama heeft ook haar leeftijd maar we konden daar lekker veel buiten zijn ook en dat was daar toen ook nog een veilige periode dus we hebben ons echt gn seconde onveilig gevoeld en spijt gehad dat we geweest zijn; integendeel! De volgende trip zal nog een hele tijd op zich laten wachten vrees ik.

Voor RR #889 ontving ik deze mooierd! Alles lijkt idd al lang geleden en ver weg en ik kan het me ook al bijna nt meer anders voorstellen. Ik vind maar 1 ding zalig nu en dat is dat het meestal heerlijk rustig is als je naar de supermarkt gaat. Gelukkig heb ik ook wel een fijne bubbel van mensen al hebben we ze nu op verzoek ook even nt gezien om de grote piek even af te remmen/te stoppen en het tij lijkt gelukkig wr gekeerd hier.
Bedankt en tot een volgende keer :fountain_pen:

Graag #910 vr mij ajb :love_letter:

Kaarten voor #906 gaan vandaag met de post mee.

Bijgewerkt :writing_hand:t2:

Fijn weekend :wave:t2:

Ontvangen van Katero2, een chocolade kaart, ik krijg er terplekke zin in.
In Nederland eten we gewoon chocolade op brood, best gek eigenlijk maar o zo lekker :yum:
Bedankt voor je Kaart Kat.

RR-NL #898 Books
Van @Mirakel heb ik een super leuke BookCard ontvangen.
Wat fijn dat je de afgelopen periode ook zo hebt genoten van het prachtige herfstweer. Vandaag een heel ander weertype hè :wink:
Bedankt voor jouw leuke kaart! Blij mee.

#904
Een fleurig kaartje van Marie Cardouat :heart_eyes:gekregen van veke250. Lekker volgeschreven ik hou daar wel van :blush:
Ik ben de laatste 10 jaar niet meer op vakantie geweest, ik schrijf daar wel over op een volgende kaart. Bedankt voor deze mooierd :smiling_face_with_three_hearts:
Google Photos

#906
Van lin84 een hele mooie Mila Marquis :heart_eyes: gekregen, ik had deze inderdaad nog niet. En bedankt voor de priority stickers en heel fijn dat ik ze niet hoef te kopen voor € 1,50 :joy::joy::joy:
Heel erg bedankt Colinda :smiling_face_with_three_hearts:
Google Photos

#910
En als verrassing vandaag alvast een kaart van Veerle voor deze groep :blush: Je bent er vroeg mee, komt het omdat je ze in Nederland hebt gepost? Een kleurrijke prachtige kaart van Izou :heart_eyes:
Ik heb jouw kaart in ieder geval al geschreven en die gaat maandag op de post. Bedankt voor deze hele mooie kaart :smiling_face_with_three_hearts:
Google Photos

1 Like

Ik kom dus nu online om te melden dat ik #904 en #910 gisteren gepost heb vr Helma want was gisteren te KO en ging je ook een privéberichtje sturen met een woordje extra uitleg maar de post is me voor geweest. Nu dat privéberichtje komt er nog aan hoor! :slight_smile: Graag gedaan trouwens! :kissing_heart:

1 Like

#906 van Lin84 een Mila Marquis, een lezende giraffe :blush:
Het nieuwe forum, ik verplicht mezelf ermee bezig te zijn, want ik heb de neiging om het links te laten liggen omdat het anders is en ik het soms niet snap. Gelukkig gaat het steeds beter en krijg ik het steeds meer door.