NEDERLANDSE Round Robin 🇳🇱 - Verschillende groepen & thema's - GROEPEN # 800 - # 1000

Ik doe graag mee aan 912

#906
Van Franciska een prachtige Kristiana Heinemann :heart_eyes: en een leuke extra kaart van Lia Selina :grinning:
Een hele klus om al je kaarten in albums te doen. Ik begin er niet aan ik heb veel te veel kaarten! Maar leuk om te doen en goed bij houden :smiley:
Google Photos

Google Photos

Bedankt voor de mooie kaarten Franciska :smiling_face_with_three_hearts:

#908
Van Pia een kleurrijke Gwenaëlle Trolez :heart_eyes: mooi hoor al die kleuren, ik word er hemaal blij van :smiling_face_with_three_hearts: ik kan alweer auto rijden maar nog niet zo lang. Mijn hand is nog een beetje overbelast.
Google Photos

Bedankt voor het mooie kaartje Pia :smiling_face_with_three_hearts:

Ik doe ook graag mee met #913

Ik wil ook graag meedoen met #913 :slight_smile:

Ik doe ook mee met groep # 913 .

Ik ga nu de adressen versturen voor twee groepen . :rocket:

Mijn kaarten voor #907 gaan vandaag met de post mee

Mijn kaarten voor #912 en #913 zijn geschreven en gepost :sweat_smile::postbox:

Voor mij graag #914 en #915

Ik heb van @Marleen1979 de sint kaart van #907 ontvangen. Bedankt voor deze mooie kaart, met passende sinterklaas postzegel! Ik ben benieuwd of de sint inderdaad dit jaar ons huis zal bezoeken, via de kaartjes is het in ieder geval het geval! :smile:

Ik heb van @Marleen1979 een mooie sinterklaaskaart ontvangen voor groep #907
Dank je wel voor de lieve tekst, het ontroerde mij.
10 jaar de allerbeste vriendinnen dankzij postcrossing :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Bedankt voor de updates 6a013485f24774970c017eeaaf19d7970d-pi

Ik kreeg vandaag weer 2 mooierds aan van @helmamartens. Ik zal reageren via de kaartjes :wink: maar wil je via hier al bedanken want die heb je weer goed uitgekozen! :+1: Ik had ze zelfs niet blanco dus heel blij mee! :kissing_heart:

#910


#911

1 Like

917 voor mij graag

Groep # 915 voor mij graag :upside_down_face:

Groep # 911 : onvangen van @helmamartens :star_struck:

Dank je wel voor de mooie kaarten .
Ik reageer via mijn kaarten ( die ik nog moet schrijven :writing_hand:t2: ) maar ik hoop dat de “update” waar jij over schreef , snel zal komen . :wink:
:smiling_face_with_three_hearts:

Heel graag gedaan :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb de kaarten voor groep 912 verstuurd.

Graag #914 en #915. Dan neem ik even pauze (Als ik mezelf kan inhouden toch :wink: maar moet wel of krijg het nt rond want dan heb ik weer wat andere dingen en de kerstkaarten)

Ontvangen #908 van Pia,
Een mooie Bookshape card en een illustratie van Nino Chakvetadze.
Dank je wel Pia! Ik schrijf je weer terug via de kaarten.
Bedankt voor je leuke stickers!
Wat een leuke december zegels hé, heb jij zo’n leuke kerst”bal”?

#906 van Franciska
Een Audrey Bussi, Peace and Harmony, en een Ras van Lali.
Beide super! Bedankt Franciska (het was me nog niet opgevallen dan je een andere naam gebruikt inplaats van Cis_B. Verder antwoord ik via de kaarten.

Ja, ik heb er zelfs twee :rofl:; flinke voorraad kerstzegels ingeslagen, omdat ik nu ook internationale kerstkaarten aan het swappen ben. Dit jaar ben ik al vroeg met de kerstkaarten bezig. :christmas_tree: