NEDERLANDSE 🇳🇱 Round Robin - Verschillende thema’s & groepen. - Groep # 1400 / groep # 1500

Ik wordt niet heel erg wijs uit mijn eigen administratie :sweat_smile: noteer #1407 voor mij maar als ontvangen

Nee, jammer genoeg, net als de andere deelnemers geen kaart ontvangen voor #1419 van @Jumbbumble

Hier de kaart niet ontvangen voor #1407.

Ik doe graag mee met # 1464 - INKOGNITO en een # voor Blue cats :cat2:

1 Like

@Hathor :smiley_cat:

1 Like

Ik doe graag mee met 1469 en 1470

1 Like

Goedemiddag,

Ik heb de adressen verzonden voor:

**Groep # 1463 - @Tilliata en @Winkey.

Dan komen de resends na het weekend de eerste 2 groepen zijn geschreven ik baal wel van de inkognito want dat word dan de derde keer dat ik hem stuur :frowning: De andere wist ik niet zeker door mijn ziek zijn of ze verzonden waren maar de inkognito had ik opgeschreven.

Ik zal @JetteLise een foto sturen voor ze op de bus gaan.

Ik heb die van @Jess18877 en van @piavano maar niet van @Jumbbumble

bedankt (2)

Bijgewerkt.

#1466 De kaartjes gaan morgen op de post naar @anitaaa en @Winkey . Ik ben alleen bang dat ik op de kaart van Winkey een cijfertje verkeerd heb genoteerd :confused:
Fijne avond.

Graag schrijf ik me in voor de volgende groepen:

#1464 INKOGNITO
#1469 BOEKEN
#1470 BLUE CATS

:love_letter:

1 Like

Morgen verstuur ik de adressen. :smile:

Fijne avond, welterusten :milky_way:

Goedemiddag :wave:t2:

Ik heb de adressen verstuurd voor:

**Groep # 1464 - @Winkey, @Hathor, @Malibou

**Groep # 1469 - @Winkey, @HealingSteps, @Malibou

**Groep # 1470 - @Hathor, @HealingSteps, @Malibou

Fijne week (2)

1 Like

#1466 Dank je wel @anitaaa voor je prachtige egelkaart, blij mee :blush:
En je hebt ook een postzegel van de nieuwe serie met insecten gebruikt, ook heel leuk.
En ja, dat voorjaar is maar raar dit jaar. Afgelopen weekend gewandeld, gefietst, maar straks weer windkracht 6 hier :confused:

1 Like

Bijgewerkt. :smiley:

Mijn kaarten voor de volgende groepen zijn zojuist in de oranje brievenbus gegaan:

#1464
#1469
#1470

#1466
Bedankt @anitaaa voor de grappige postcrossing kaart. Soms zou ik wel wat meer handen willen hebben. Of ik dan meer gedaan krijg… ik vraag het me af😊

@ Pia, leuk, een carrousel kaart voor mijn 2024 challenge! Heerlijk hè dat zonnetje dit weekend. Vandaag vond ik het weer bar koud op de fiets en wenste ik dat ik mijn wanten bij me had.

Ik schrijf jullie terug.


2 Likes

goedemorgen (4)

Bedankt voor de updates.

Ik wens jullie een fijne dag. :tulip:

1 Like

1463 en #1466 zijn op de post gegaan