NEDERLANDSE 🇳🇱 Round Robin - Verrassing/ Collecties en meer - Groep #1400 enz

#1464 en #1469 gaan straks op de post

Bedankt voor de updates. :white_check_mark:

Fijne avond.

#1464 en #1469, bedankt @Malibou voor je leuke kaarten! Ik moest lachen om je dialoog tussen de hazen :blush:. En de mooiste vis kaart vind ik geweldig! Wat leuk dat je een boek aan het lezen bent waar de hoofdpersoon dezelfde naam heeft als jij.
Ik ben bezig in de Lunar chronicles van Marissa Meijer. 5 boeken en ik ben nu in boek 3. Een sciencefictionroman serie voor jonge volwassenen. Ik pas helemaal in de doelgroep :joy:.


1 Like

Bijgewerkt.

Happy Friday (2)

Foto is naar Jette verzonden. De kaartjes gaan allemaal zondag op de bus in de resend.
Voor degene die zich afvragen wat er aan de hand is waarom ik zo stil ben en sommige kaartjes laat zijn of in de resend gaan. Je kunt het hier lezen Persoonlijk: Een zware periode - Mels day maar voel je niet verplicht

1 Like

#1464 Inkognito
@Malibou dank je voor je mooie kaart met de vogelboom. Het lijkt inderdaad net een volière. Wat gaaf dat jullie een iegen volière hebben en dat je zoon nu ook interesse in toont.

#1470 Blue Cats
@Malibou dank :upside_down_face:. Inderdaad de plaatjes van Rina Zeniuk zijn schattig en humoristisch :smiling_face_with_three_hearts:. Gaaf dat je je kaarten toont op je prikbord. Ik heb nu een “wissel tentoonstelling” op mijn kast staan (met een wasknijper om ze staand te houden… zo simpel maar effectief).

1 Like

#1464 & #1469 van @Winkey

Dank je wel voor jouw kaarten keuze Monique :love_letter:
Ben ook weleens in Alkmaar geweest en volgende keer ga ik zeker jouw favoriete winkel opzoeken. Leuke combinatie: verkoop van boeken en wol, echter dan ook een moeilijke keuze voor thuis: ga je dan liever breien/haken of lezen?
Om de handen vrij te houden zijn luisterboeken echt een uitvinding.
En de envelop was mooi versierd ( heb de bloemenkrans mee op de foto gezet). Je herinnert me eraan dat ik lang geen Zentangle tekening heb gemaakt.

#1469 & #1470 van @HealingSteps

Dank je wel voor jouw kaarten keuze Joyce :love_letter: en het extraatje is altijd welkom!

Je had gewoon voorjaars kriebels en een schoon huis is gewoon fijn! Ik maak momenteel iedere maandagochtend schoon en geniet ervan. Tot de eerste kruimels weer onder de eettafel liggen :rofl:
Jouw boekentips ga ik opschrijven. Misschien zit er ook iets leuks voor mij tussen.

Fijn om te lezen, dat mijn kaarten ook zijn aangekomen en in de smaak vallen. Tot een volgende keer!

#1469 en #1470 ziijn gisteren gepost :hugs:

@Malibou Dankjewel voor de prachtige kaarten voor #1469 en #1470, ik heb je wel geantwoord, maar ik zie dat ik vergeten ben jouw kaarten gisteren te melden en ook niet gemeld dat ze gisteren gepost waren! De kaarten zijn lekker snel aangekomen zeg :+1::sparkling_heart:


Vandaag van @Winkey ook prachtige kaarten gekregen voor #1469, dankjewel! En wat een coole postzegel is dat zeg, die heb ik nog nóóit gezien :star_struck: Hitster ken ik niet, ik heb pas wel voor het eerst een gameroom gedaan met de jongste en manlief, ook erg leuk om te doen! :smile:

Helaas lukt het me niet de kaarten up te loaden, ik krijg steeds enen foutmelding :sweat:

2 Likes

#1469 Dank je wel @HealingSteps voor de volle enveloppe.
Geweldig die Pippi Langkous! De blue cat kaart vind ik ook erg leuk, die uitdrukking, zo blij kun je zijn met een boek.
De Hendrik Groen bladwijzer, ik heb de andere boeken allemaal gelezen. Grappig, ontroerend en soms verdrietig. Misschien ga ik nog wel aan het laatste deel beginnen. (Perfect toilet leesvoer :innocent:). Super die stickers!


1 Like

Bedankt voor de updates. :paintbrush:

Ik doe graag weer eens mee met groep 1467 :slight_smile:

2 Likes

Ik doe ook mee met groep # 1467 :smiley:

1 Like

Ik heb de adressen verzonden voor:

**Groep # 1467 - @piavano, @Franciska, @JetteLise :smiley:

1 Like

1466
Dankjewel @piavano en @Winkey
Ik schrijf jullie terug


1 Like

#1463,
Bedankt @Tilliata voor de grappige kaart met zomerse stickers op de achterkant. Bedankt ook voor de thee, mijn favoriet (spicy) had je ook gestuurd. Meteen maar een kop thee gemaakt :blush:

1 Like

#1470 Blue Cats
@HealingSteps dank je voor je schattig kaart. Ze zijn inderdaad alles schattig en humoristisch :joy:.
Ook ik ben blij met de lente op weg naar de zomer, hoewel de zomer mag van mij onder +/-28° :full_moon_with_face: blijven :grimacing:

1 Like

Bijgewerkt.

bedankt (2)

Fijne avond. :four_leaf_clover:

#1466 Dank je wel @Winkey voor je schattige egel. Komende week wordt het weer weer om binnen onder een dekentje te zitten net als dit egeltje. Dit weekend boffen wij nog gelukkig. Ik probeer ook elke lunchpauze even naar buiten te gaan. En wat lief van je dat je een deken haakt voor je collega.

Ik geef me graag op voor de Blue Cats ronde

1 Like