NEDERLANDSE đŸ‡ŗ🇱 Round Robin - Verrassing/ Collecties en meer - Groep #1400 enz

#1460 en 1457(.?) zijn op de post

@Winkey,

Groep # 1460 is compleet. :thinking:

#1457 ESTHER BENNINK @Winkey

Dank je wel voor deze mooie postkaart, Monique. Ook de extra kaart is een plaatje.
Ik heb een boekje aangeschaft waarin ik alles noteer, verzonden en ook ontvangen. Ideaal systeem! De inbox van PC vind ik veel te omslachtig.

2 Likes

Dankjewel @Winkey voor de mooie kaarten voor #1457 en #1460!
Ik zie je al zitten onder je dekentje hoor :yum: geniet van je vrije tijd en de paasdagen, wij zijn lekker thuis aan het lummelen met zijn allen, ik kijk er naar uit, s avonds de pizzarette aan, jamjam :smile:


1 Like

:confetti_ball: :confetti_ball: :confetti_ball:

@HealingSteps, @Winkey , @Malibou :white_check_mark:

1 Like

Ik ben een beetje laat met melden dat hij binnen is, ben een week ziek geweest. MAaaar @Malibou dankjewel voor je super schattige beren/boeken kaartje! En ja ik ben het helemaal met je eens Postcrossing is ook fantastisch om te doen! Ik vind het super leuk om elke dag weer in mijn brievenbus te kijken en daar wat aan te treffen.
RR #1462 Letter B Alfabet

1 Like

bellenblaas (2)

@Tilliata, @Winkey, @Malibou :white_check_mark:

Ik doe graag mee met #1467 :green_square:
Fijne dag. :sun_behind_small_cloud: :egg: :rabbit: :tulip:

1 Like

Pasen Easter

Fijne dag. :hatching_chick: :tulip:

2 Likes

Hallo Jette,
Ik wil graag meedoen met het gehele alfabet. Je mag me bij elke letter zetten als de andere daar geen probleem mee hebben.

1 Like

Ik doe graag mee met #1466 en #1469, verrassing en boeken.

1 Like

Hallo @Winkey,

Dat is prima! :ok_hand:t2:

Goedemorgen,

Ik heb de adressen verstuurd voor:

**Groep # 1466 @piavano, @anitaaa, @Winkey.

Fijne dag. :smiley:

Maart (2)

2 Likes

Beste @Franciska, @HealingSteps, @mar127, @Malibou, @Hathor, @Jess18877, @piavano,@FeNa :slight_smile:

Zouden jullie willen laten weten of jullie kaarten hebben ontvangen van @Jumbbumble m.b.t. de onderstaande groepen?
Ik plaats dit verzoek hier om het ook overzichtelijk en makkelijker te maken voor @Jumbbumble. :bouquet:
Vanmorgen heb ik @Jumbbumble een p.m. gestuurd.

2 Likes

Dankjewel!

1 Like

Ik mis behalve #1418, #1411, ook #1398, #1371, #1367 en #1351.
Ik hoef geen resend.

Hello @JetteLise ik heb geen post gekregen van @Jumbbumble #1418

Ik meld kaarten altijd direct dus als ik dat niet doe heb ik ze niet ontvangen

Ik heb de betreffende groepen nagekeken in mijn kaartenbak en inderdaad heb ik zowel voor groep #1411 BLUE CATS als ook voor groep # 1413 INKOGNITO helaas geen kaarten van @Jumbbumble mogen ontvangen.

bedankt (2)

Bedankt voor jullie reacties.