NEDERLANDSE Round Robin - Verschillende groepen & thema’s Groep # 1400 en ⏭

Groep 1419
Dank jullie wel @piavano en @FeNa
Het staat nog steeds op mijn lijstje om eens in Alkmaar naar die winkel te gaan

IMG_2262

2 Likes

2 hele mooie kaarten van @Franciska voor #1407 & #1417, dankjewel! :smiling_face_with_three_hearts::purple_heart::pray: Lekker een weekje voor jezelf, dat heb je af en toe echt even nodig hè! Toevallig had ik deze week ook eindelijk de badkamer eens onder handen genomen, haha :hugs: bedankt ook voor de extra’s, lief!


1 Like


nlrr 1419 van @FeNa wat een prachtige kaart. Mijn gezondheidsproblemen zijn vooral irritant soms denk ik yes het gaat beter. Geef ik me op voor kaarten rondes gaat het opeens weer minder en ben ik laat met verzenden. Afspraken die je af moet zeggen etc maar we maken er gewoon het beste van! Super bedankt voor het bijgevoegde recept

1 Like

Ik heb mijn kaarten verstuurd voor groep # 1417. :smiley:

Bedankt voor de updates.

Fijne avond. :wave:t2: :stars:

NL RR #1420

Dank je wel voor deze leuke kaart van Studio Draak @Jess18877 !
Een afbeelding met een vos :fox_face: :fox_face:is altijd leuk. Op de Crea beurs in Hardenberg was een stand van het merk Kaartenstudio en ze hadden ook superleuke kaarten met vossen.

1 Like

Hoi! Ik heb dit nog niet eerder gedaan… Ik wil graag meedoen met #142, fantasy. Is dat mogelijk? Ik zal een PB doen met mijn adres!

1 Like

welkom 3 (3)

@Marjo93 :smiley:

Het is groep # 1421 geworden. :wink: ( Ik geef sommige groepen een definitief nummer als er belangstelling is voor een thema.)

1 Like

NL RR 1408

NL RR 1412

Dank je wel voor deze bijzondere kaarten @Jumbbumble !
En je hebt ze met de hand kunnen schrijven. Was zeker fijn voor je.
De spook ga ik eens proberen na te tekenen, is inderdaad een leuke afbeelding.
Zo een meeting organiseren is een leuke uitdaging. Goed om te lezen, dat jullie het gezellig hadden.

#1417 gaat de deur uit vandaag :upside_down_face::smiley:

Groep # 1417 :smiley:

Ontvangen van @Franciska, deel drie van 'Le Taj Mahal". :tada: :tada: :tada:

Dank je wel.
Ik heb even gekeken naar jouw drieluiken.
Misschien kan ik nog één compleet maken.
Maar ik weet het niet zeker…Als jij een kaart mist, laat het even weten. :smiley:

Veel plezier dit weekend. :notes: :musical_score: :studio_microphone:

1 Like

#1420 Hai @Jess18877 dank je wel voor dit lieve egeltje van Studio Draak. Ze blijven leuk. De Wadlopen-postzegel is ook leuk om eens te ontvangen.
Deze heb ik nog niet, ik ben de laatste weken wat postzegels aan het hamsteren met januari in het vooruitzicht. Straks weer even de decemberzegels gelukkig, weer totaal andere zegels dan vorig jaar.

#1419 Dank je wel @FeNa dank je wel voor je leuke Edition kaartje. Vroeger was ik verslaafd aan het lezen van sprookjes.

Wow, je mag trots zijn op jezelf dat je weer de schoolbanken in wilt gaan. Niet makkelijk naast je werk, gezin en wat nog meer… Heel veel succes met het leren voor de toelatingstoetsen. :muscle:

En natuurlijk ga je ook een keer naar Londen! Met de Eurostar vanuit Amsterdam! Kun je je nu al voorstellen hoeveel Engelstalige kinderboeken je daar door je handen kunt laten gaan? :wink:

1 Like

#1420 Mijn kaartjes gaan morgen mee met de post. :fallen_leaf: :hedgehog: :mushroom: :umbrella:

RR #1420 HERFST Mijn kaarten zitten in de oranje brievenbus :postbox: :maple_leaf:

bedankt (2)

Bijgewerkt.

Fijne avond. :stars: :milky_way:

@Malibou heeft 2-11 gemeld dat ze mijn kaarten van #1408 en #1411 heeft ontvangen.

Dank je wel voor de kaarten @mar127 voor NL RR groep 1408 & NL RR groep 1411!

De Blue Cats kaart herinnert me weer eens aan het inpakken voor de grote vakantie. Mijn man redt zich er altijd verbazenderwijs mee!

De geschilderde kat is echt fantastisch. Echt een kaart om te bewaren.

Leuk om je vaker te “spreken” en beter te leren kennen :cherry_blossom:

@mar127 ,

Inderdaad, maar @Malibou heeft het geschreven bij een ander topic, Dank je wel - topic.
Ik volg dit topic niet m.b.t. updates voor deze Round Robin.

Ik heb haar reactie naar deze RR verplaatst. :smiley:

1 Like

#1420 Dank je wel @malibou voor je lieve egelkaart (zelfde serie als de eekhoorn, toch?). Je schrijft je kaartjes zo gezellig vol, hou ik van.
Chrysanten doen mij altijd denken aan mijn oma. Sterke bloemen, veel kleuren. Toch weer eens halen.
Zo te horen hebben jullie ook een flinke tuin, altijd fijn met kinderen.

1 Like

#1422 en #142-- Herfst voor mij graag; nog één keertje voordat ik mijn kerstkaarten maar weer eens tevoorschijn ga halen :joy:

1 Like