NEDERLANDSE Round Robin - Verschillende groepen & thema’s Groep # 1400 en ⏭

Bijgewerkt. :white_check_mark:


@Malibou stuurde me deze mooie Belle and Boo voor RR1412 Super bedankt. Ik hoop dat je snel een baan vindt. Ik heb mezelf ook even een kaarten koop stop gegeven tot na december want ik heb iets teveel kerstkaarten gekocht haha. Maar ik ben dan ook echt helemaal weg van kerstmis

1 Like

Ik doe net de laptop dicht na het schrijven van een nieuwe sollicitatie. Ooit zou het moeten lukken. Dank je wel voor jouw lieve woorden Melanie!

Mijn kaarten voor groep 1420 gaan morgen met de post mee

Halloween

Bedankt voor de updates.

Fijne avond. :jack_o_lantern: :dango: :candy: :lollipop: :broom:

#1408 en 1411
@Malibou
Dank je Malena voor de inderdaad passende Blue Cat en een lief klein katje met droeve blik.
Ik ben al jaren lid van Storytel, dan kon ik 2 dingen tegelijk doen. Maar het hangt wel af of de voorlezer je licht. Niet altijd is het een goed idee om de schrijver zijn of haar eigen boek voor te laten lezen.
Dieuwertje Blok is fijn.



Dankjewel @mar127 voor deze prachtige kaart voor groep 1411 hoe was je meeting?


En deze geweldige kaart van mar voor RR1408 Ik hou ook erg van soep in de winter maak ik meestal snert of zoete aardappelsoep heerlijk! Momenteel helaas weer een periode vol ziek zijn (slechte weerstand en dit weer is geen goede combinatie)


1419 van @piavano ook al zon leuk kaartje. Hier ook veel ziek in het begin van de winter ben ik altijd ziek ik heb een slechte weerstand en een aantal onderliggende symptonen maar de laatste dagen is het wel erg

1 Like

De meeting was erg gezellig, het is altijd leuk en warm in het zuiden van het land. En de locatie is een erg leuke. En nu na een jaar meetings, ken ik inmiddels een hoop mensen. Op naar de volgende in Apeldoorn, maar eerst nog een surprise in elkaar knutselen.


@HealingSteps send me this awesome card for 1407 I love it joyce.
I am ready for the high tea meet i orderd all kind of tea’s and can not wait to see you all

1 Like


NL RR 1413 ontvangen van @Malibou wat een prachtige kaart. Mijn gezondheid is knudde heb 3 afspraken in het ziekenhuis staan en voel me momenteel belabberd. Maar het komt ooit wel weer goed. Vandaag lekker veel in bed liggen kaartjes schrijven. en als ik op ben kaartjes scannen en melden. en verder kan ik niet zoveel doen helaas

Bijgewerkt. :white_check_mark: :smiley:

November

Mijn kaarten voor #1419 zijn vandaag op de bus gedaan.

Ik heb ook een paar mooie kaarten gekregen voor #1419
Van @piavano een Paddington-kaart! Dat was een hele leuke verrassing! Ik ben mooi op tijd terug gekomen. :wink:

Van @Jess18877 een nieuwe Studio Draak. Ik had hem op Insta voorbij zien komen en vond hem al leuk. Nu heb ik hem al!

Hartstikke bedankt, allebei! Weer een mooie aanvulling op mijn collecties!


1 Like


1411 van @Malibou wat een geweldig kaartje! Ik hou idd enorm van de kerstperiode het weekend heb ik mijn boom beneden op gezet deze is goud met rood, mijn kerstpuzzel schilderij hangt en wat kleine decoratie. Vandaag tussen het rusten door de eerste stickers op het raam geplakt maar voor het kerst is komt er nog veel meer i love love love kerst! oooh en kerstpakketen uitpakken ook zo tof. Alleen ben ik al een aantal jaar afgekeurd dus ik krijg nooit meer kerstpakketen.

#1407
Dank je wel @HealingSteps for dit prachtige feetje :smiling_face_with_three_hearts: ik had deze al verschillende keren naar anderen uitgestuurd, maar nog nooit zelf ontvangen. Ook bedankt voor de extraatjes in de envelop :smiley:

1 Like


@Malibou stuurde me dit schattige vintage katten kaartje

1 Like

@Jumbbumble :smiley_cat:

Is deze kaart voor groep #1408?

Yes sorry vergeten erbij te zetten

1 Like

Net tussen de buien door gefietst en de kaartjes voor #1407 en #1417 op de post gedaan :slight_smile:

1 Like

@Franciska
Ben jij wel weer veilig thuis gekomen? :wind_face:

Ja hoor! Het was tussen de buien ook rustiger qua wind :slightly_smiling_face:

1 Like