"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

Ja gezellig in Utrecht op de Kerstmeeting

1 Like

Superbedankt @piavano voor je geweldig leuke meetingkaart! Ik hoop dat je een leuke dag heb gehad.

1 Like

Lieve @mar, dankjewel voor deze mooie Halloween kaart :smiling_face_with_three_hearts:
Heb je een leuke meeting gehad?

Ja enorm genoten van de Brabantse gezelligheid.

1 Like

@piavano hartstikke bedankt voor de Halloween-meetingkaart en de kleine spinnetjes en vleermuisjes. Superleuk om te ontvangen. Ik zou er ook wel weer eens naar een meeting willen, vond het altijd erg gezellig.

1 Like

A post was merged into an existing topic: NEDERLANDSE Round Robin - Verschillende groepen & thema’s Groep # 1400 en :next_track_button:

Dank je wel @soundstorm voor de meetingkaart uit Arnhem. Leuk zo met de mailcarriers erop. Zo fijn dat je zo trouw aan mij denkt bij het versturen van kaarten.

En als ik naar het handschrift kijk heb ik ook een kaart ontvangen van @mar127 van de Halloween meetup in Breda. Je hebt de smaak echt te pakken he?
Bedankt voor deze leuke kaart. Zelf heb ik helemaal niets met halloween maar leuk dat jullie elkaar in Breda ontmoet hebben.

Haha, dat heb je goed gezien.

Je had geen tekst of zelfs jouw naam erop geschreven :rofl:, maar gelukkig zag ik bij het topic jouw naam erbij staan en kon ik de kaart vergelijken met de andere kaart die deze dagen aankwam

Dank je wel @piavano voor deze leuke meeting kaart. :smiley:
Hebben jullie zelf ook nog iets leuks geschilderd? :paintbrush:

1 Like

Nee, er waren inderdaad mensen aan het schilderen in een ander gedeelte van de winkel, maar wij hebben het op kaartjes en meeting-boekjes schrijven gehouden. :kissing_heart:

1 Like

@Winkey thys komt uit limburg en nowmt kristien in het echt.

1 Like

Bedankt lieve Mar @mar127 dat je op deze meeting aan mij gedacht hebt :gift_heart::jack_o_lantern:


Er is geen teken dat deze kaart van jou is, behalve misschien het handschrift :ghost:

Bedankt @Franciska :fairy: voor deze mooie Fantasy kaart van Molly H. :fairy:

2 Likes

Haha, hij is van mij, goed gezien.

1 Like

Dank je wel @FeNa voor je extra kaartje. Het is ook echt het seizoen van lampionnen; Halloween, Sint Maarten komende week.

Ik wilde begin 2024 ook weer eens een opleiding gaan doen (maar dan eentje van maar 9 maanden, hoor), maar er is niet genoeg animo voor op dit moment. Maar even kijken wanneer het nu weer van start kan gaan.

1 Like

@Caterp1llar bedankt voor jouw meetingkaart uit Arnhem.

Bedankt ook aan @Marleen1979 voor de extra kaart bij de maand RR van November. Rupsje Nooitgenoeg blijft leuk om voor te lezen. En aan kinderboeken kan ik ook nooit voorbijlopen hetzij nieuw of tweedehands,

1 Like

@Marleen1979 bedankt voor de leuke, zeer passende voor de tijd van het jaar, Fiep Westendorp kaart.
Sint Maarten en Halloween lijken best op elkaar. Bij Halloween bewonder je de verkleed partij en bij Sint Maarten de lampion (en het liedje ) beide draait om snoep. Beide vieren en dan straks nog Sinterklaas lijkt mij inderdaad ook een beetje veel van het goede.
Welke musea ben je geweest? In 2024 gaan we ook weer een museumjaarkaart kopen. We missen het toch wel.

1 Like