"Dank je wel" - ๐Ÿ˜„ ONTVANGEN KAARTEN

Haha, hij is van mij, goed gezien.

1 Like

Dank je wel @FeNa voor je extra kaartje. Het is ook echt het seizoen van lampionnen; Halloween, Sint Maarten komende week.

Ik wilde begin 2024 ook weer eens een opleiding gaan doen (maar dan eentje van maar 9 maanden, hoor), maar er is niet genoeg animo voor op dit moment. Maar even kijken wanneer het nu weer van start kan gaan.

1 Like

@Caterp1llar bedankt voor jouw meetingkaart uit Arnhem.

Bedankt ook aan @Marleen1979 voor de extra kaart bij de maand RR van November. Rupsje Nooitgenoeg blijft leuk om voor te lezen. En aan kinderboeken kan ik ook nooit voorbijlopen hetzij nieuw of tweedehands,

1 Like

@Marleen1979 bedankt voor de leuke, zeer passende voor de tijd van het jaar, Fiep Westendorp kaart.
Sint Maarten en Halloween lijken best op elkaar. Bij Halloween bewonder je de verkleed partij en bij Sint Maarten de lampion (en het liedje ) beide draait om snoep. Beide vieren en dan straks nog Sinterklaas lijkt mij inderdaad ook een beetje veel van het goede.
Welke musea ben je geweest? In 2024 gaan we ook weer een museumjaarkaart kopen. We missen het toch wel.

1 Like

@DinoMino Hey Dennis, bedankt voor de leuke waterval kaart
@Kathleen1963 Bedankt voor de nurse related card!

Dank je wel @HealingSteps voor de aanvulling m.b.t. mijn โ€œdrieluikenโ€. :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

:postbox: Gisteren ontvangen

:love_letter: Dank je wel @Kathleen1963 voor je meetup kaart van de meeting in Namur. Je schreef dat het regenachtig was, jammer.
Ik wist niet dat dit topic bestond, deze week gevonden en dan daar maar gebruik van maken.
:hugs: :heart_eyes_cat:

Wat fijn dat je niet kon kiezen @HealingSteps :blush:
Dankjewel voor deze 2 mooie meetingkaartjes :heart:

1 Like

@Marleen1979 dank je wel voor deze Royal kaarten en kijk welke Monique stuurde :wink: jullie hadden lijntjes deze maand


@Winkey dank je wel voor deze Royal kaart en kijk welke Marleen stuurde :wink: jullie hadden lijntjes deze maand en ook bedankt voor de prachtige vogel, vlinder, bloemen kaart


1 Like

Maand RR november RAS kaarten

Bedankt @winkey voor de extra kaarten in de mooie envelop van november. De fotoshopped kaart met de olifant, hond en de hartenballon ziet er inderdaad heel gezellig en vertrouwd uit. De onbeschreven kaart met het bloemenveld van de stichting Juconi is ook prachtig. Ik houd hem nog even zelf maar heb ook al iemand op het oog die ook met straatkinderen werkt zowel in Nederland als elders in de wereld, om uiteindelijk de kaart naar toe te sturen.

Nou ja zeg! wat een toeval

Lieve @JetteLise dank je wel voor je extra kaarten. Heerlijk zoveel kleur vandaag in de post.
De Frida Kahlo kaart heeft een kersttintje, dus deze zet ik straks tussen de kerstkaarten die hopelijk nog in grote getalen volgen komende maand :wink:
Ik schrijf je nog :kissing_heart:


1 Like

Dankjewel @mar127 voor deze Surprise meetingkaart :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Dank je wel @JetteLise voor weer een goedgevulde envelop :smile:
Ik heb zelf ook de neiging om teveel te kopen of maken als ik iets heel erg leuk vind.

Noga of zeep? Goede vraag :grin: het kan beide

Dank je wel @piavano voor deze superschattige 3d caviakaart :smiling_face_with_three_hearts: (jammer dat dit niet zo mooi gescand kan worden)

Ja ik heb nog steeds caviaโ€™s, twee mannetjes: Logan en Tygo, waarbij ik Tygo nog maar 3 maanden heb. Hij is in de plaats gekomen van Bucky die afgelopen zomer plotseling was overleden. Het is erg leuk om weer een jong beestje erbij te hebben :smile:

2 Likes

@mar127 wat een suprise, deze kaart :wink:
Leuke postzegel, die pik ik er even vanaf hoor voor het kaartje aan mijn buurjongetjes.
Lief dat je weer aan me dacht.

1 Like

Dankjewel lieve @mar127 voor deze leuke Surprise meetingkaart :gift_heart::gift_heart::gift_heart:

2 Likes

@HealingSteps dank je wel voor de xtra kaarten. Leuk om zo bezig te zijn. Volgens mij is het een geslaagde probeersel. (Spray of spatraam?).
Zoโ€™n meeting kan inderdaad uitputtend zijn maar wel erg gezellig om met hobbygenoten samen te zijn.


1 Like

Fijn dat je hem leuk vind! Het is spray :smile: