NEDERLANDSE Round Robin - Verschillende groepen & thema’s Groep # 1400 en ⏭

#1420 Mijn kaartjes gaan morgen mee met de post. :fallen_leaf: :hedgehog: :mushroom: :umbrella:

RR #1420 HERFST Mijn kaarten zitten in de oranje brievenbus :postbox: :maple_leaf:

bedankt (2)

Bijgewerkt.

Fijne avond. :stars: :milky_way:

@Malibou heeft 2-11 gemeld dat ze mijn kaarten van #1408 en #1411 heeft ontvangen.

Dank je wel voor de kaarten @mar127 voor NL RR groep 1408 & NL RR groep 1411!

De Blue Cats kaart herinnert me weer eens aan het inpakken voor de grote vakantie. Mijn man redt zich er altijd verbazenderwijs mee!

De geschilderde kat is echt fantastisch. Echt een kaart om te bewaren.

Leuk om je vaker te “spreken” en beter te leren kennen :cherry_blossom:

@mar127 ,

Inderdaad, maar @Malibou heeft het geschreven bij een ander topic, Dank je wel - topic.
Ik volg dit topic niet m.b.t. updates voor deze Round Robin.

Ik heb haar reactie naar deze RR verplaatst. :smiley:

1 Like

#1420 Dank je wel @malibou voor je lieve egelkaart (zelfde serie als de eekhoorn, toch?). Je schrijft je kaartjes zo gezellig vol, hou ik van.
Chrysanten doen mij altijd denken aan mijn oma. Sterke bloemen, veel kleuren. Toch weer eens halen.
Zo te horen hebben jullie ook een flinke tuin, altijd fijn met kinderen.

1 Like

#1422 en #142-- Herfst voor mij graag; nog één keertje voordat ik mijn kerstkaarten maar weer eens tevoorschijn ga halen :joy:

1 Like

Ik doe mee met groep # 1422. :smiley:

@piavano, het is nummer # 1423 geworden. :smile:

1 Like

#1417
Dank je wel @HealingSteps voor dit schattige ronde kaartje, hij is enorm leuk! :heart_eyes:
En je verwent me weer ontzettend met de extra’s in de envelop :smile: Ik vind kerst ook erg gezellig. Dit jaar heb ik nog geen plannen gemaakt. Vorig jaar had ik mijn familie bij mij uitgenodigd zodat m’n ouders (lees: moeder) eens een keer niet alle rompslomp hadden :laughing: Ik vond het eigenlijk wel meevallen met alle ‘troep’, maar het is wel een heel werk met alles koken en klaarmaken. Gelukkig kwam alles goed en was het supergezellig!

Dank je wel @JetteLise voor je prachtige kaartjes :smiling_face_with_three_hearts: Jij verwent me ook weer met deze twee beauties!
Ik zal me zeker wel vaker opgeven voor groepjes, ik heb ook nog genoeg om te versturen :grin:

1 Like

Bedankt voor de updates. :smiley:

Fijne avond :clock8: :milky_way: :stars:

NL RR #1420 HERFST

Heb vandaag deze leuke postkaart van @piavano mogen ontvangen. Deze hangt al op mijn prikbord als favoriet :maple_leaf:

1 Like

Groep # 1417 :grin:

Dank je wel @HealingSteps, Joyce voor de nieuwe aanvulling m.b.t de “drieluik kaarten”.
De zeemeerminnen ( mijn album) horen bij: Le-Mont-Saint-Michel. :mermaid:

Ik reageer op jouw kaarten( verhaal :wink: ) als wij weer samen in een groep zitten. En een dagboek…nee, dat is ook niets voor mij.
Toen ik een puber was, schreef ik wel in dagboeken.
Maar dat heb ik slechts enkele jaren gedaan.
Maar misschien komt het ook omdat ik heel veel foto’s heb gemaakt en ingeplakt in de albums.
“Mijn persoonlijke dagboeken”. :closed_book: :green_book: :blue_book: :orange_book: :notebook_with_decorative_cover: :books:

Bijgewerkt.

bedankt (2)

Fijne avond. :mantelpiece_clock:

Voor #1417 van @JetteLise kreeg ik deze beauty’s, dankjewel! De praktijk is permanent gesloten, ik denk ook nu niet dat ik in die branche opnieuw aan de slag ga. Ik heb nog even nodig om verder te herstellen ook voor ik echt weer aan de slag kan :hugs:
Toevallig is de jongste vandaag 10 geworden, de andere 2 zijn 17 en 19. Ze wonen nog thuis. Wat leuk voor je dochter zeg! Zal wel even wennen zijn denk ik dat ze dan uitvliegt… toch weer een nieuwe fase :purple_heart:


Ik doe graag mee met Groep # 1422

1 Like

Bedankt voor de updates.

Morgen verstuur ik de adressen voor # 1422. :smile:

Welterusten. :zzz: :stars:

goedemorgen (4)

Ik heb de adressen verstuurd voor:

**Groep # 1422 - @piavano, @JetteLise, @Franciska

Fijne dag gewenst. :wave:t2: :four_leaf_clover:

1 Like

Ik doe graag mee met #1416 , #1423 en 1424

1 Like