Nederlandse Round Robin - GROEP # 1000 / GROEP # 1400

NL RR #1148
@piavano
Prachtige Loes Botman weer, dank je. Zo’n corinaexplosie laat zich niet beteugelen. Hopelijk heb je mazzel gehad en krijg je het niet. Kun je niet thuiswerken?
Uploading: A4402531-A73D-49AD-8F9A-DD7719FFACA5.jpeg…

#1148 -LB zojuist op de post gedaan.

1 Like

#1148
Lieve @piavano bedankt voor deze mooie spreeuw :heart_eyes: Ik heb niets met mijn verjaardag gedaan, dat doe ik al jaren niet. Mijn oudste is de dag na mij jarig :partying_face:
Vandaag was het heerlijk weer :sunglasses: heb je vrij gehad?

1 Like

Kaartjes voor #1161 zijn zojuist gepost

Ik doe graag mee met #1151 lente.

1 Like

6a013485f24774970c017eeaaf19d7970d-pi

@Carolien25 , @anitaaa, @MoederPien

De groep is compleet. :white_check_mark:

2 Likes

#1148
Bedankt @mar127 voor de mooie kaarten :smiling_face_with_three_hearts: Wat leuk een high tea :tea: veel plezier zaterdag. En wat gezellig zo’n beppendag, mooie manier om contact te houden :blush:

1 Like

:paintbrush: bijgewerkt

#1147 Sorry, lieve @helmamartens ik ben wat laat met melden van deze superleuke Tausendschön kaart. :heart_eyes: Twee dagen Drenthe :heart: en daarna weer vol aan de bak geweest.
Ik bewonder die nieuwe Tausendschön kaarten graag op je Zonerama account. Die USA kaarten zijn ook heel leuk. Je maakt vast en zeker veel internationale swaps :wink:
Bedankt voor je gezellige kaart.

2 Likes

#1147 Bedankt voor je treinkaartje @anitaaa Die Duitse stoomtreinen zijn hier favoriet. Ben niet zo’n fan van sneeuw, maar weer eens “treinen” in de Harz in de lente of zomer lijkt mij heerlijk.
Ja, ik heb deze week ook kunnen genieten van het mooie weer, al zie ik in de natuur dat een bui ook wel welkom zou zijn.

1 Like

@JetteLise eventjes naar de “administratie” :wink: gekeken. Winkey heeft mijn kaartje voor #1116 al ontvangen, zie bericht/“post” nummer 1760. :slightly_smiling_face:

1 Like

#1148 Dank je wel @Mar127 voor je mooie eenden van Loes Botman. Je ziet nu veel stelletjes in de natuur, echt lente. Je bent nu dus een beetje een Amsterdamse. Ik had waarschijnlijk in jouw geval ook voor de andere combi gekozen (ben geboren in Naarden, buiten de vesting, dat wel :joy:).
Geniet van je high tea! :teapot: :tea: :cupcake: :pie:

1 Like

#1147 Mijn kaartjes voor deze groep gaan komende maandag mee met de post.

Bijgewerkt. :white_check_mark:

#1147
Wat een gaaf kaartje :heart: @anitaaa, ik moest wel lachen toen ik alles aan het lezen was ik herken mijn hond daar wel in :joy::joy:
Superbedankt, heel blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Ik wil graag in #1168 verrassing :blush:

1 Like

:fountain_pen: :white_check_mark:

#1170
We worden nog creatief @JetteLise :joy:
Het verzinnen van de letters vind ik al een hele uitdaging :sweat_smile: maar heel leuk om te doen.
Bedankt voor de C & D, ik schrijf je terug op de volgende letters :kissing_heart:

Bedankt voor je extra kaartje :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Graag 1168 verrassing

1 Like

Hoi,

Dit is mijn eerste post en een eerste RR deelname. Ik vind het wat spannend of ik het juist doe, maar al doende leert men toch :slight_smile:
Ik doe graag mee aan de verrassingsgroep 1168.

Groetjes,
Laura (username Bellonia)

4 Likes