Nederlandse Round Robin - GROEP # 1000 / GROEP # 1400

welkom 4 (3)

:smiley: @Bellonia :netherlands:.

Morgen verstuur ik de adressen.

Welterusten :stars: :milky_way:

1 Like

Al doende leert men en vragen staat altijd vrij. De eerste keer is het even schrikken van sommige verzamelingen, maar daarna sla je dat blijkbaar toch op in je hoofd en als je dan kaartjes koopt, koop je die met de profielen van iedereen in je hoofd. Dat begint met 2 en als je een beetje doorslaat, zoals ik, met 25. Heb vooral plezier in het uitzoeken van het juiste kaartje, het schrijven en het ontvangen. Welkom dus.

5 Likes

:grin:
En dan kom je op het idee om een deel van “het grote aantal kaarten”, de voorraad nieuwe kaarten, op Marktplaats aan te bieden. :wink: .

4 Likes

Goedemorgen,

De adressen voor groep # 1168 zijn verstuurd @helmamartens, @anitaaa, @Bellonia

Een fijne dag. :wave:t2: :four_leaf_clover:

2 Likes

Dankje! Ik heb inderdaad al zitten speuren en denk leuke kaartjes te hebben gevonden naar smaak en hopelijk niet dubbel. Vooral dat laatste is soms lastig te overzien.
Ik kan me goed voorstellen dat je op een gegeven moment de profielen zo goed als uit je hoofd kent :slight_smile:
Erg leuk om zo met elkaar bezig te zijn. Heb je zelf nog een lievelings RR?

2 Likes

Is het mogelijk een groepje pasen te organiseren? Of is daar geen animo voor

#1161 Dank je wel @Franciska voor je fleurige Kristiana Heinemann kaart. Heerlijk die glittertjes.
Vast genieten van je nieuwe look van je huiskamer. Toch heerlijk dat je dat niet meer na de zomer hoeft te doen en dat je nu al zo trots kunt zijn op het resultaat.

1 Like

#1161 Dank je wel lieve @JetteLise voor je leuke Mila kaart. Ik heb deze toevallig laatst aan mijn oudste en zijn vriendin gezonden, omdat zij elkaar toen 1 jaar kenden. Echte love birds die twee of zoals mijn jongste zegt: “kleffe lui”. :joy:
Ik reageer binnenkort op wat je allemaal schreef. Misschien wat later dan jullie gewend zijn; de jongste heeft nu Corona (schoolreis) en heeft helaas niet alleen “een lichte verkoudheid”. Het valt tegen :pensive:

3 Likes

#1161
Een prachtige Mila ontvangen van @JetteLise :smiling_face_with_three_hearts: dank je wel! Wat een mooie en lieve kaart is dit, volgens mij nog niet eerder gezien ook.
Ik herken het glasvezel verhaal wel een beetje, hier werden de kabels 2-3 jaar geleden aangelegd door mensen uit Oost-Europa. Het klinkt bij jou wel een stuk gezelliger :wink:

2 Likes

1147 van @helmamartens gekregen een bloemen ts
Dankjewel! Ik hoop ook op vrede op de wereld maar het zal nog lang gaan duren vrees ik :frowning:

1 Like

Goedemorgen,

Bedankt voor de updates :white_check_mark: .

@piavano, beterschap voor de jongste :bouquet:

#1168 is gepost :postbox:

Beterschap voor jouw jongste @piavano :four_leaf_clover::kissing_heart:

ik doe graag mee met # 1151 en #1169

@vogelwikje ik denk dat ik deze week C en D naar je ga versturen (#1160)

1 Like

Ik had ook al door dat we toe waren aan de C&D voor 1160. Ik heb ze gister al geschreven, en ik doe ze nu zo op de bus!

1 Like

Bedankt Helma voor dit lieve elfje! Leuk om te lezen dat je zo genoten hebt van de mooie dagen. Het was erg welkom, ook hier :slight_smile:
RR 1168 ontvangen van Helma

1 Like

#1168 zijn verstuurd. Leuk om te doen :slight_smile:

3 Likes

#1169 - verrassing en #1171 - Loes Botman graag voor mij, dank je wel

1 Like

Graag 1165 en 1169 voor mij

1 Like

De adressen voor :tulip:

**Groep # 1151 zijn verzonden @anitaaa, @Lin1984, @Winkey

De adressen zijn verzonden voor

**Groep # 1165 - @mar127, @katkero2, @anitaaa :grin:

en

**Groep # 1165 - @mar127, @katkero2, @anitaaa :grin:

Fijne avond :stars:

1 Like