Nederlandse Round Robin - GROEP # 1000 / GROEP # 1400

#1148 is gepost :postbox:

Goedemorgen,

Bedankt voor de updates.
Fijne dag :heart_eyes:

#1148 Lieve @helmamartens wat je weer snel. Dank je wel voor je kleine koolmees. Enig die bijpassende washitape, stickers én postzegel. :heart_eyes:
Leuk dat er veel nieuwe gezichten waren in Zevenbergen.
Ik zie/schrijf je gauw. :kissing_heart:

1 Like

#1153 ontvangen van @Lin1984 een leuke “blue cats” ik ben ook blij met het zonnetje van de laatste dagen. (Nu nog wat minder wind :wink:)

#1164 @anitaaa heel erg bedankt voor de leuke keep kalm katten kaart. Kaart toch niet verdwenen :slight_smile: Ik geniet ook erg van het zonnetje.

#1164 @mar127 heel erg bedankt voor de leuke blue cats. Maine Corona zijn mooie beesten.

#1153 @Winkey jij ook heel erg bedankt voor de fantastische kaarten. Hoe gaat het? Viel de test mee? Anders hopelijk niet al te veel klachten. Hier gaat alles goed. Nog steeds aan de wandel. Heb me ingeschreven voor een Kennedymars in juni. Nu is het wekelijks een lange afstand wandelen om te trainen.

3 Likes

#1147 graag voor mij

1 Like

Goedenavond :star_struck:,

De adressen zijn verzonden voor

**Groep # 1147 @anitaaa, @piavano, @helmamartens .

Fijne avond.

Mijn kaartjes voor #1148 gaan morgen mee met de post. Fijne avond.

RR 1164 gekregen van @mar127 een freule kat haha!
Dankjewel wat een sjieke!


En van @Lin1984 een blue cat, postgerelateerde kaart. Dankjewel! Leuk dat je meedoet!
![16468230230711401963881004584455|340x340](upload://7k2aw84atBj7YqJ7sC@Lin1984 qUxtNu.jpeg)

RR 1153 winter
@Lin1984 dankjewel voor het winterse tafereeltje


En van @Winkey een mooi winters landschap
Prachtig! Bedankt!

2 Likes

2 Likes

NL RR #1148
@helmamartens , dank je wel voor de mooie gansenkaart,
Ik zie ze inWeesp nergens op de grond, maar ‘s ochtend als het stil is hoor je ze wel in de lucht.

1 Like

NL RR #1164
@Lin1984
Dank je wel voor je blue cat kaart. Goed kunnen tekenen, maar ook weer een leuk idee hebben om te tekenen lijkt me moeilijk.

1 Like

#1147 gepost vandaag :postbox:

@Franciska bedankt voor je prachtige kaart uit RR1139

1 Like

Groep # 1161

Mijn kaarten zijn vandaag verzonden. :paintbrush:

:confetti_ball: :confetti_ball:

Twee groepen zijn compleet @anitaaa, @Winkey, @mar127 , @Lin1984 :ok:

Bedankt voor de updates :paintbrush:

2 Likes

1147 gaat vandaag op de bus

Ik heb de afgelopen dagen ontvangen:

#1166

@MoederPien Een prachtige bloemen TS met een vogel erbij.

@anitaaa Een prachtige Kust TS uit Duitsland.

Dank je wel dames!! Ben er erg blij mee. Het kan zoals je ziet soms wat langer duren voordat ik ze meld. Ik heb zo mijn ups en downs en soms heb ik gewoonweg de energie niet en lig ik continue op bed. Maar ik ben er sowieso onwijs blij mee!

3 Likes

Sterkte @Carolien25 !

1 Like

Dank je wel. Komt goed hoor. Ik heb ook goede dagen!!

2 Likes