πŸ† Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

Beste allemaal!
Ik laat deze RR gewoon openπŸ₯³

4 Likes

Hallo allemaal en vooral Jessica,
Ik vind dit een erg leuk onderdeel van het Nederlandse forum. Met name verrassing vind ik super om aan mee te doen. Versturen vind ik net zo leuk als ontvangen van de kaarten. Tijdgebrek heb ik ook last van, er zijn soms belangrijkere dingen dan postcrossing en misschien gelukkig ook. Ik zou het jammer vinden als het zou stoppen. Er zijn periodes in het jaar waarin we om de beurt druk zijn met andere dingen, denk ik.
Het is een vast groepje die hierin meedoet en het voelt alsof ik een band heb met diegene waardoor ik het jammer vind als het zou stoppen.
Ik zeg het echt te weinig maar ik waardeer je werk Jessica.
Lieve groetjes!

2 Likes

Hi Jessica en alle anderen :hugs: ik vind het echt een leuke rr, iedereen heeft eigenlijk al genoemd wat ik ook ga noemen, namelijk tijdgebrek/even druk met andere dingen. Ik ben blij te lezen dat de rr open blijft :pray::gift_heart: lieve groetjes Joyce.

3 Likes

Zal ik me meteen aanmelden bij wat groepjes :smile:

#351
#353
#356
#359
#360
En #362

1 Like

Zet mij maar bij alle groepen ( waar ik nog niet bij sta).

@Winkey zou je de nummers willen benoemen? Ik ben hier al eens heel erg de fout mee ingegaan

Er kan bij mij weinig fout gaan denk ik, ik zal de nummers erbij zoeken.

Ook ik vind dit een hele leuke RR! Ben de afgelopen weken ziek geweest en heb daardoor niet meegedaan maar sluit graag weer aan.
Bedankt voor al je inspanningen @Jess18877 !

Ik meld me graag aan voor:
#349
#357
#362

1 Like

Mag ik meedoen aan
360 verrassing op basis van profiel
en 361 lente?

Groep 349
@postbot roll 1d5

:game_die: 2

Ik doe ook graag mee met 363, random kaart, mooie postzegel

bedankt Jessica dat je me bij de groepen hebt gezet!

mijn kaart voor # 347 gaat op de post ( volgens mij ben ik deze vergeten te sturen)
en mijn kaart voor # 349 gaat ook op de post.

1 Like

Groepje #360 graag voor mij. Bedankt!

Groep 360
@postbot roll 1d5

:game_die: 3

Groep 362
@postbot roll 1d5

:game_die: 1

Ik keek net welke groepen er nog zijn om deel te nemen, toen ik tot mijn verrassing merkte dat ik gisteren als winnaar getrokken ben voor illustraties. Superblij hiermee.

Ik meld me aan voor de volgende groepen:
359 Kaart en kleine verrassing
364 Op basis van postcrossingprofiel
365 Illustraties

1 Like

349 heb ik zojuist verzonden