🏆 Nederlandse de Winnaar Krijgt Alles Round Robin (NWKA-RR)

Hoera! Ontvangen van @Nathalie voor 348,
een wenskaart met tulpen en als extra paasstickertjes. Dankjewel!
Graag ontvang ik liever ansichtkaarten.
Heb je leuke paasdag gehad?

Groep 346
Dank je wel @Nathalie voor je leuke lente achtinge kaart
IMG_5337
En @HealingSteps dank je wel voor je kaart en de postzegels
IMG_5338

1 Like

348 ontvangen van @Marleen1979
Wat heerlijk naar de Utrechtse heuvelrug. Je kunt daar lekker wandelen. Leuk weekend gehad?Wij waren met de paasdagen op Texel waar mijn ouders wonen. Bedankt voor deze mooie kaart!

1 Like

344 @HealingSteps dankjewel voor je volle envelop met kaart en stickers. Superleuk!
De pokemon stickers zijn al ingepikt;)

1 Like

350 gaat vandaag op de bus

En die heb ik ontvangen :blush:
Dank je wel @anitaaa voor de fleurige keukenhof kaart.
Dat is niet zo’n beste herinnering aan de keukenhof :woozy_face: ook ik ben er 1 x geweest, het is gewoon niet zo mijn ding. Gek genoeg kijk ik liever hier naar de bollenvelden.

1 Like

Mag ik aansluiten als laatste in #347 ILLUSTRATIES a.u.b. ?

348 @Winkey dankjewel voor je witte tulpen kaart
Hij is prachtig! Mooi he de tulpenvelden, wij kijken er ook graag naar

1 Like

Ik heb alle kaarten voor #341 ontvangen. Bedankt allemaal.

Excuus dat ik weinig kaarten heb geüpload en ook erg laat reageer. Ik weet niet of dit de plek is om het even toe te lichten maar toch even kort:

Ik ben na een lang traject zwanger van ons tweede kindje. Helaas heb ik in het eerste trimester hyperemesis gravidarum (HG) gekregen. Dat is extreme zwangerschapsmisselijkheid. Ik ben ontzettend ziek geweest, veel afgevallen en kon niks binnen houden. Het was een zware tijd voor mijzelf en mijn gezin.

Nu in het tweede trimester is aangebroken begint het gelukkig minder te worden, ik ben wel nog erg moe en kan ook nog niet werken. Ik hoop binnenkort weer kaartjes te kunnen gaan schrijven want daar geniet ik zo van. :blush:

Bedankt voor jullie begrip en geduld. :pray:

4 Likes

Lieve @LeonieNL
Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop dat de tijd van genieten is aangebroken.
Gezellig als je er weer bij bent met de NWKA
Groetjes
Jessica

1 Like

Groep 347
@postbot roll 1d5

:game_die: 3

Gefeliciteerd en hopenlijk gaat de misselijkheid helemaal over en kun je weer genieten van de zwangerschap.

1 Like

Ik doe graag mee met groep 362 illustraties

Mijn kaart voor de winnaar :four_leaf_clover: van #347 is vandaag verstuurd :postbox:

Ontvangen van @Nathalie , twee pulletjes voor groep #350 .
Ik heb het keer gezellig gehad met Pasen, ik hoop jij ook.

@Winkey @Malibou @meidans @LeonieNL @anitaaa @piavano @yoga @Marleen1979 @HealingSteps

Beste allemaal,
Jullie zijn de regelmatige deelnemers van de NWKA RR
Graag wil ik iets in de groep gooien hier; de laatste weken ligt deze groep best wel stil.
Ik ga jullie zeker niet vragen je op te geven voor groepen want ik kan niet in jullie portemonnee kijken.
Maar is er iets anders wat ik kan doen?
Zijn de onderwerpen niet leuk, zijn de groepen te groot, of te klein?
Ik kan deze groepen ook uit laten lopen en deze RR opheffen want misschien is het animo er niet meer?
Allemaal goed hè, even goede vrienden en we komen elkaar bij andere RR’s ook nog gewoon tegen.
Ik hoor graag jullie opmerkingen en suggesties, mag ook in een privé bericht
Fijne zondag
Groetjes
Jessica

2 Likes

Hoi allemaal en vooral jij @Jess18877 , eerlijk gezegd vergeet ik het meestal mij op te geven omdat ik aan veel andere RR’s meedoe onder andere nu ook in het Franse deel om Frans te kunnen oefenen. Voor mij hoef je het niet te stoppen, ik zal straks meteen eens kijken of er een thema is waar nog plek is. Meestal doe ik aan de groep illustraties mee. O ja, daar sta ik inderdaad al een tijdje heel eenzaam :wink: De andere thema’s zijn voor mij niet zo interessant. Inge Löök kaarten heb ik bijna compleet en ook niet zoveel van op voorraad. Eigenlijk doe ik overal inderdaad bijna uitsluitend mee met de groepen 'Illustraties" Als ik hier de enige blijk te blijven kun je die groep wat mij betreft wel opheffen.

4 Likes

Bij mij is het soms tijdgebrek en vaak vergeetachtigheid :grimacing:
Ik vind de meeste groepen erg leuk maar vind het scrollen door grote collectie minder.
Vandaar dat ik zelf “opnieuw “ ben begonnen. Maar dat ben ik.
Ik ga eens kijken voor welke groepen ik me op ga geven. Beide kanten van deze RR vind ik leuk. Het sturen en het ontvangen. Voor mij een prima groep om instant te houden. Ik zou het jammer vinden als het stopt.

3 Likes

Ik sluit mij bij @Winkey en @meidans aan, ik zou het jammer vinden als deze RR stopt.

Het sturen van de kaartjes vind ik vaak zelfs leuker dan ontvangen, hoop altijd iemand blij te maken met een mooie kaart (en postzegel :wink: ). Tijdsgebrek speelt momenteel een grote rol en ik ben nu enkel actief bij een RR over geschiedenis, een onderwerp dat mij na aan het hart ligt.

Maar net als bij de NL RR (van @JetteLise) blijf ik graag “buurten” bij deze NWKA RR als ik de tijd en rust daarvoor heb. Voor mij is het toch allemaal begonnen bij het Nederlandse deel van het forum :blush:
In ieder geval vind ik “een random kaartje met bijzondere zegel” en de “verrassing” altijd het leukst om aan mee te doen. Van andere groepen heb ik vaak simpelweg onvoldoende kaarten om een verzameling van iemand anders te kunnen uitbreiden. Dat is dus wel een dingetje.
De grootte van de groepen zijn prima, denk ik.

@Jess18877 ik hoop dat deze RR met jouw goede zorg mag blijven. :pray:

3 Likes