March 19, 2023 celebrating "Let's Laugh Day" :-D

Greetings from China!Would anyone swap cards with me?Please DM me if you are interested in

@Ronieeee, I’d be happy to. I’ll let you know when I have the cards, it should be tomorrow or the day after.

1 Like

Thank you very much

Of course I’ll be there, too :slight_smile:

1 Like

The postcards have arrived! :star_struck:

I’m ready to trade. :smiley:

3 Likes

Hello!
I want to exchange for your card.
My cards for swap:
https://vk.com/album147538234_275513219
Or I can send my cards on your e-mail. Thank you

Thanks so much! However, I cannot make it after all. :frowning: So sorry. :frowning:

But maybe another time! :slight_smile:

1 Like

Hello. Is it possible to trade. I have many meet-up cards that I’ve attended in California.

Thank you

1 Like

Sorry to hear that, next time!

Hi Everyone! I’m excited for the meetup this Sunday in Zurich. I wanted to mention that there is a very interesting exhibit right next to where we are meeting up about gender equality that you might want to check out in case you arrive early. They also have some free postcards available. :slight_smile: See strongerwhenequal.ch for details.

See you soon!

Hallo Thomas!
Jetzt ist es ein Jahr her als wir uns trafen bei Deinem Meeting in Spiez! Am Sonntag sehen wir uns in ZĂŒrich wieder! Ich freue mich schon! Nun habe ich eine Bitte an Dich; falls Du noch Karten von Spiez ĂŒbrig hast, könntest Du mir noch welche mitbringen? 
auch blanko :wink: Danke sehr und bis Sonntag! Ich bin schon gegen 9.26 in ZĂŒrich! Heiko

Hallo Heiko
Ich reise mit zwei Kolleginnen aus der Region mit dem Zug nach ZĂŒrich & werden erst 12:58 in ZĂŒrich ankommen.
Ja, ich kann Dir 10 Karten vom Spiezer Meetup 2022 (blanko) mitbringen.
Gruss, Thomas

Bist Du auf dem Weg nach ZH?
Sollen wir warten?

Wir gehen schon mal los!
Restaurant Hiltl

Vielen Dank euch Allen fĂŒr den tollen Nachmittag!
Es hat mich gefreut einige von euch einmal persönlich zu sehen.
Speziellen Dank an Eszter fĂŒrs organisieren.

2 Likes

kann mich den Worten von Sven nur anschliessen, hat heute echt Spass gemacht und auch von mir ein herzliches Dankeschön an Eszter!

@svehe und wen es noch interessiert: ich habe meinen Stempel hier selbst erstellt und bestellt:Form, Vorlage und Stempel online auswÀhlen und bestellen
Allerdings hab ich es an eine dt. Adresse bestellt, aber sie liefern auch in die Schweiz.
Vielleicht sieht man sich mal wieder bei einem zukĂŒnftigen Treffen, wĂŒrde mich freuen!

1 Like

Thanks to everyone for attending, it was a fun event. I was delighted to get to meet so many postcrossers in person!

1 Like

Thanks very much @aGnesTR for a nice meetup card !

Hopefully I can see some of you in Vevey on 15th April ! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

@travel_reflection Grossen Dank fĂŒr die gelungene Meetup-Karte und allen Unterschreibenden und Stempelnden Dank fĂŒr Euren Einsatz.
Wir sehen uns in 3 Wochen in Vevey (hoffentlich bei FrĂŒhlingswetter
)

It’s so beautiful! Can someone swap with me please?
my offer: https://photos.app.goo.gl/XSzRU88S2yG5Lewz8