Maand round robin

@Jess18877 #7

Dank je wel @yoga #1 voor je zomerse kaart. Wat een pech voor jullie allemaal deze zomer

@Winkey #4
Ik was stomverbaasd toen ik je kaart zag!
Ik ben deze zomer “verliefd” geworden op deze kaarten van Pauline Launay
Ik heb een heel stapeltje meegenomen maar ik had er veel meer mee moeten nemen → spijttttttt!!!
Des te leuker is het om er nu er zelf een te ontvangen van jou. Heb jij ze ook op vakantie gekocht?

image
image

1 Like

#6 Mamiielariie stuurt haar kaartjes zaterdag op vanuit Luxembourg

3 Likes

#2 ontvangen

#4 @Winkey dank voor jouw mooie kaarten. Wat heerlijk een nieuwe keuken? Hoe lang heeft jullie oude gestaan? Knap hoor dat jullie zo veel zelf klussen. Hoop dat je nieuwe keuken spoedig staat en de look je helemaal bevalt.

#8 @mar127 Mrs Tiggy-Winkle van Beatrix Potter , wat een lief kaartje, dank je wel. Wat goed van je dat je weer volledig aan het werk bent.

Ik (4) heb ontvangen van #8 een gezellige Jip en Janneke kaart. Dankjewel @mar127! Wat een gezellige envelop.
Wat een goed nieuws! Op naar een 3 kwart vol glas :blush:

1 Like

#10 gekregen van 4 @Winkey en 8 @mar127 bedankt voor het gluren in mn verzamelingen en het zoeken naar een nieuwe. Erg leuk!
De vakantie is inderdaad voorbij, mn zoon is gestart in groep 3. Hij heeft het enorm naar zn zin bij zijn nieuwe juf.
Wat leuk, een meeting Marjolein! Ik ben benieuwd wat je er van vind!
Dankjewel Monique voor de extra kaart voor mn zoon. Toevallig ook maki’s net als Marjolein al stuurde. Super bedankt!


2 Likes

#8 heeft #11 en #12 op de post gedaan 15-9

#8 heeft #5, #6, #7, #9 en #10 op de post gedaan 13-9

#8 heeft #1, #2, #4 op de post gedaan 10-9

2 Likes

10 doet vandaag alle kaarten op de bus

3 Likes

#2 ontvangen

#7 @Jess18877 nadat deze week tentoongesteld heeft gestaan, kwam ik er pas achter dat ik de kaart nog niet gemeld had voor de RR.
Dank Jessica voor deze prachtige kaart, wat een leuke serie kaarten uit Frankrijk.

3 Likes

#11 heeft heel wat leuke kaartjes ontvangen de voorbije dagen van #1 @yoga , #2 @Marleen1979 , #4 @Winkey en #7 @Jess18877 .

@yoga dankjewel voor deze leuke muzikale kaart. Ik vermoed dat je mama de trein al terug huiswaarts heeft genomen? Is je mama van origine Duitse? Of is je oom verhuisd naar Duitsland? Ik kan me voorstellen dat het alleszins een blij weerzien was. Fijne versieringen ook, dankjewel!

@Marleen1979 leuk om horen dat Engeland zo heerlijk was. Onze vakantie in Italië was ook heel leuk. De maand augustus had ik me wel anders voorgesteld. Begin augustus was mijn mama gevallen met een dubbele bekkenbreuk als gevolg. Ze ligt nu nog in een herstelverblijf en als enige dochter rust er toch heel wat zorg op mijn schouders. Maar alles komt goed. Bedankt voor Eric Carle en de leuke (nep)zegels!

@Winkey Die box ‘Wild Animals of the World’ is inderdaad prachtig. En ik hoef er niet zo heel veel meer te hebben vooraleer die collectie compleet is met kaartjes uit verschillende landen. En je kon het weer niet laten (niet dat ik het erg vind, hoor, helemaal niet zelfs) om er nog wat extra kaarten bij te doen voor andere boxen. Je hebt wel een punt, natuurlijk… Tegen dat al die kaartjes uit boxen van 50 en 100 kaarten zijn verstuurd, zitten we al een heel eind verder (en heb je ongetwijfeld alweer nieuwe mooie sets :smiley: )


En raad 's? Ik kan dat geschrift wel lezen. Het verbaast je misschien, maar als leerkracht moet ik jaarlijks wel enkele geschriften ontcijferen die nog moeilijker leesbaar zijn :open_mouth:
This is the pig rowing away from the sailors, it is squealing because it sees the knife & fork.
This is the pig living on Robinson Crusoe’s Island. He is still rather afraid of the cook & is looking for the ship through a telescope.
This is the same pig after he has lived ten years upon the island; he has grown very very fat and the cook has never found him.

@Jess18877 Weer zo’n mooie van Studio Draak! Dankjewel! Ja, je mag je gelukkig prijzen dat je nog van dat zonnetje hebt kunnen genieten die laatste week van je vakantie. Nu ziet het er wel anders uit. Goed voor de natuur, dat wel :sun_behind_rain_cloud:

Dankjulliewel allemaal, lieve dames!

3 Likes

Grappig genoeg zijn het ‘echte’ postzegels uit Japan :smiling_face:

1 Like

Moh! Die zijn echt wel cute! Dankjewel!

Zo het wordt tijd dat ik de ontvangen kaarten meldt:

#02 @Marleen1979 een zwartwit kasrt met kind en olifant. Aan de ene kant een schattige actie, maar ik krijg toch een beetje kramp in mijn masg als ik bedenk dat ditbwaarschijnlijk om een circusolifant gaat. Maar desondanks heel erg bedankt voor deze kaart.
Ik herken het ook wel dat de tijd lijkt te vliegen. Ik heb een heerlijke zomer gehad, masr ja, ik heb altijd vrij en de luxe om alleen datgene te doen wat ik zelf wil.
#04 @winkey wat een prachtige envelop weer van de van Goghkalender met twee prachtige kaarten. De kaart van de kunstenaar Edward Hopper is de 1e van deze kunstenaar die ik ontvangen heb en ben er heel blij mee. Ja die jurk is waarschijnlijk inderdaad een onderjurk zoals die vroeger veel gedragen werd.
En een prachtige bookcover van a Ladybird book. Och arme varkentjes in die stuurloze boot.

#07 @Jess18877 heel erg bedankt voor de vroege Worl Postcarddsy kaart van Studio Draak. Ik ga naar de WPD Meeting in Viersen (Dld) en kan dan bij mijn vriendin slapen. Mijn moeder komt uit Viersen, dus dat vind ik extra leuk.

En tot slot : Nog meer te lezen staat op de Dick Brunakaart van #08 @mar127 Jouw vraag over de meeting heb ik net online beantwoord :wink: Tot gauw






1 Like

Jess18877 #7

Dank je wel @mar127 #8 voor een kaart uit mijn favorieten
image

1 Like

Dank je wel #4 @Winkey voor deze 2 mooie kaartjes die ik afgelopen week heb mogen ontvangen in een mooie zelfgemaakte envelop
Kaartjes van Froy&Dind zie je inderdaad niet zo heel veel meer… Gek is dat. Soms zie je iets overal en dan ineens niet meer… Zal wel niet meer zo goed lopen dan… Oh wat leuk: een nieuwe keuken, eerst even in de rommel, maar dan heb je uiteindelijk ook wat. Hopelijk wordt het zoals je het in gedachten hebt!

1 Like

Ik (4) heb ontvangen van 10 @anitaaa een schattig honden kaartjes, te snoezig, dank je wel.

2 Likes

#8 heeft van #10 een kaart gekregen

@Anitaaa
Dank je voor deze mooie Renoir.
Je vissenplaatje is apart, ik heb zelf niet zoveel met vis, behalve gerookt op mijn bord of als eten voor de katten. Ik hou niet van dat glibberige. :joy_cat:

2 Likes

#2 heeft ontvangen

#10 @anitaaa dank voor jouw leuke kaart van Prinses Amalia
Nee hoor, ik volg ze niet op de voet. Ik vind bijzonder dat wij een koningshuis hebben en trots daarop.

2 Likes

Jess18877 #7
Dank je wel @anitaaa #10 voor je herfstige kaart en het cadeautje
image

2 Likes

Ik doe graag weer mee in oktober

1 Like

dank je wel #10 @anitaaa voor dit leuke kaartje van Papersisters, ik had deze inderdaad nog niet w&s ontvangen.

1 Like