Maand round robin

bijgewerkt :slight_smile:

#8 stond al wel achter jouw naam als ontvangen, @DutchAngel had #7 in de maand juli en dat had ik even niet in de gaten gehad, nu staat #7 ook als ontvangen achter jouw naam :wink:

1 Like

Mijn kaarten voor september zijn op de bus gegaan :grinning:

1 Like

#6 mamiielariie Vandaag een kaart ontvangen voor augustus nog van # 11 @Shalottslady Ik ben gek op de kleine prins, ik vind het zo een mooi verhaal.

2 Likes

Mijn kaarten voor september zijn zojuist op de bus gegaan

1 Like

Een tweede PHQ katten kaart, dat vraagt om een apart mapje.
Dank je wel @Marleen1979
Allerlei landen hebben prachtige postzegels van katten, maar Nederland heeft er jammer genoeg geen.
Mooi stempel trouwens op de envelop.


.

2 Likes

RR maand september 2022
#8 heeft van #7 een kaart ontvangen

Dank je wel Jess18877, vraag je me nu echt nog serieus of ik een kattenfan ben Wat gaf dat weg?:wink::joy_cat:
Ik ben opgegroeid met een hond en mocht geen kat, maar de kat van de buren kwam stiekem bij mij slapen. De eerste keer schrok ik me rot van die twee groene koplampen (ogen) ‘s nachts in mijn kamer.
Later altijd katten gehad en de rest van de familie had/ heeft honden.

2 Likes

@Jess18877
Ik knip net de postzegel van je envelop en er valt een stickertje uit.
Dank je wel voor deze lieve stickertjes.

1 Like

Ik (4) heb ontvangen van #7 mijn eerste kaart voor deze maand. Dank je wel @Jess18877 voor deze mooie Bijde Hansje. Ik wou dat ik überhaupt kon tekenen :stuck_out_tongue_winking_eye: het was een lange zonnige zomer. Nu een paar dagen regen en dan misschien nog een mooie nazomer. Geniet nog maar van je vrije dagen.
Bedankt voor je lieve stickers en mooie extra kaart, Lief,

2 Likes

#6 heeft ontvangen van #2 @Marleen1979
Bedankt voor dit mooie kaartje! De resend is graag gedaan hoor, blij dat die er wel is. Zweden was leuk, ook fijn om een vriend terug te zien. De meeting was ook leuk daar.

2 Likes

#6 heeft ontvangen van #7 @Jess18877
Eigenlijk was ik op reis bij een vriend daar en heb toen de meeting bijgewoond maar altijd leuk om andere en nieuwe mensen te ontmoeten;

2 Likes

dank je wel:

#1 @yoga voor dit leuke kaartje uit mijn wishlist! Nee, ik heb geen last van de OV stakingen, omdat ik nooit met de trein ga. Ik ga altijd met de auto naar het werk… Moest je vandaag ook werken?

#2 @Marleen1979 voor deze leuke Cavallini Papers & Co kaart die je in Engeland hebt kunnen kopen. Wat lekker dat je de hele maand augustus vrij had. Ik geloof je direct dat deze maand voorbij is gevlogen! Ja, ik heb nu vrij inderdaad. Dit is alweer de laatste week, dinsdag moet ik weer werken.

#7 @Jess18877 dank je wel voor dit lieve Belle & Boo kaartje uit mijn wishlist! Ik vind het ook niet erg om een mooie kaart meer dan 1 keer te ontvangen. Ook het hebben van een online album en/of wishlist voorkomt dat niet. Het zou denk ik heel wat rust geven om, net als jij, geen online album te hebben. Maar voor nu kan ik dat nog niet echt loslaten. Wie weet ooit…

3 Likes

@Marleen1979 #2 en @Jess18877 #7 dank jullie wel Voorde prachtige kaarten


3 Likes

#8 heeft #1, #2, #4 op de post gedaan.

2 Likes

Ik #4 heb alle kaarten behalve die van #1 op de post gedaan

1 Like

Jess18877 #7
Dank je wel @Marleen1979 #2 voor de leuke kaart van Roald Dahl
Fantastisch hè de verhalen van Roald Dahl de tekeningen zijn ook zo herkenbaar
image

1 Like

De eerste kaarten voor september zijn binnengekomen
#2 @Marleen1979 en # 7 @Jess18877
Bedankt voor de mooie kaarten voor mijn verzameling. Lief dat jullie een nieuwe voor mij hebben gevonden!
Mijn zoon is nu begonnen in groep 3, Marleen!
Ik ben vorig jaar naar ouwehands geweest om de pandas te bewonderen, Jessica!


3 Likes

ik (4) heb ontvangen van #2, twee mooie kaarten. Erg blij mee @Marleen1979 !
de dagen gaan super snel, helemaal als je vrij bent inderdaad.
Ik brie vaak aan 1 ding te gelijk, dan gaat het ook wat sneller dan wanneer je met meerdere dingen tegelijk bezig bent. ( genoeg plannen trouwens :innocent:) En de meeste mensen dachten dat max een labrador pup was, komt vast door de kleur. En wat een super vondst, dat boek! leuk!


1 Like

Maand september 2022
#8 heeft van #1 en #4 kaarten ontvangen

Dank je wel @yoga, voor deze leuke katten Studiodraak. Lijkt wel wat op 1 van mijn “draken”.
Wat zonde dat je niet naar “Oscar” bent geweest. Ik ben indertijd naar “Ting” geweest, de voorstelling in combi met de Nits, waarbij ook gebruik werd gemaakt van enkele jongleurs. Die voorstelling was geweldig.

@Winkey
Ik miste mijn Franse les al vorige maand.:wink:
Ik blijf ze zo leuk vinden.

1 Like

#8 heeft #5, #6, #7, #9 en #10 op de post gedaan 13-9

#8 heeft #1, #2, #4 op de post gedaan 10-9

@mar127 #8 dank je wel voor deze Mary Poppins kaart, mijn eerste! Ik was een groot fan van de boeken en film vroeger. De musical heb ik ook gezien. En gefeliciteerd met je werk herstel dat is ook heel veel waard. En we gaan misschien alsnog naar Oscar, misschien.

1 Like