Maand round robin

#6 mamiielariie Alles verzonden

1 Like

Ik doe ook graag mee in oktober

1 Like

Ik doe ook graag mee in oktober

1 Like

Ik doe ook graag weer mee in oktober

1 Like

@anitaaa #10 dank je wel voor deze prachtige ballet kaart

2 Likes

Maand september

#8 heeft kaart van #6 ontvangen

@Mamiielariie, dank je wel voor weer zo’n leuke Tilina kaart.
Het is wel extra leuk dat ze uit het land zelf komen.
Ik heb me nu ook aangemeld voor de het wereldforum en ga proberen om zo de rest te verzamelen. Want je zult niet heel Europa bereizen, denk ik zo :wink:

1 Like

Nee ik vrees dat dit de laatste is voor dit jaar uit het land van origin. IK ben niet heel origineel maar dacht dat luxembourg wel voor iedereen een leuke kaart kon zijn.

2 Likes

bijgewerkt :slight_smile:

@Mamiielariie #6 dank je wel voor deze mooie Royal kaart

1 Like

Ik wil graag volgende maand weer meedoen

1 Like

Dankjewel @Mamiielariie #6 voor jou kaart
Wat een mooie uit Luxemburg
Een postzegel van postcrossing?
Nog niet eerder iets over gehoord of gelezen
Klinkt erg leuk!
Heb je een leuke meeting gehad?

1 Like

Dankjewel @yoga #1 voor de studio draak kaart met de kat die in de knoop zit. Het lijkt wel washitape hihi!
Ja leuk 1 oktober world postcard day, heb er inderdaad 1 kaart van in mijn verzameling
De kaart van studio draak met de duif is heel leuk van dit jaar

2 Likes

Ik (4) heb ontvangen van #6 @Mamiielariie een kaart uit Luxemburg met een prachtige postzegel. Dankjewel Lara.
Toevallig is mijn zoon op vakantie geweest in Luxemburg. Ik hoop dat je een leuke meeting had.

1 Like

Post voor september kwam van #01 @yoga een orange pandakaart met de vele verschillende fietsen die Nederland heeft. Alleen de vouwfiets mis ik ;). Echt een leuke kaart , bedankt.

En van #10 @anitaaa kreeg ik een knuffelkaart van Kikker die in een omarming staat met eend. Zeg maar tegen je zoontje dat ik nog steeds kikker lees hoewel ik 11x zo oud ben, maar misschien denkt hij dan dat dit juist komt omdat ik zo oud ben :rofl:.

2 Likes

Ik hoop dat het mij lukt om mijn kaarten volgende week te schrijven. Ik had dit morgen willen doen maar heb onverwachts bezoek gekregen. Vandaag ben ik de hele dag op pad, dus wil ik haar morgen wat van mijn tijd geven.

Ik doe ik oktober graag weer mee

1 Like

Mag ik in oktober meedoen?
Ik ben hier nieuw, heb de regels gelezen en zal mijn adres doorgeven.

1 Like

Ik doe graag mee in oktober.

1 Like

Geen haast, lekker genieten van je bezoek. Veel plezier.

1 Like

#11 heeft 3 leuke kaartjes gekregen van #6 @Mamiielariie , #8 @mar127 en #10 @anitaaa .

@Mamiielariie dankjewel voor deze mooie van en uit Luxemburg. Ik hoop dat je je ontzettend hebt geamuseerd op de meetup en weet nu al dat je je volgende week weer 's goed zal amuseren in Gent. :wink: Coole washi ook en kleurrijke postzegel. Dankjewel!

@mar127 De Prinses op de Erwt. Mooi sprookje, hier prachtig geïllustreerd, mooier dan dat Disney ooit zou kunnen :wink: Bedankt ook voor de sticker!

@anitaaa een grappige poes voor m’n verzameling! Heel erg bedankt! En ja hoor, ik ben ook heel blij dat de huidige Winnaar van de Maand het zo goed doet! Alice is dan ook een schat!

Bedankt allemaal voor al het moois in mijn brievenbus! In oktober doe ik ook weer graag mee! Normaal gezien ga ik dinsdag even via Nederland mijn mama uit het herstelverblijf halen. Dan kan ik mijn kaartjes posten. Mama mag E-I-N-D-E-L-I-J-K naar huis! :heart:

3 Likes