Maand round robin

Helaas @veke dat mijn kaart voor mei niet is aangekomen. Er zat een kaart uut jouw favs bij en dat was mijn laatste van die kaarten. Plus een meetingkaart van Schiermonnikoog. Die kan ik wel mee naar Breda nemen. Jammer ook van de speciale postzegels die ik erop geplakt had. Ik stuur je een vervangende kaart mee met de junipost.

de kaart voor #02 marleen1979 gaat ook vandaag al op de bus.

1 Like

#8 heeft van #1 en #12 een kaart ontvangen

Dank je wel @yoga voor dit lieve kaartje. Mijn schooljaren zijn gelukkig voorbij.

@Corriewest , dank je voor deze mooi grafische kat Ik kende de kaart wel, maar wist niet dat deze van Esscher was.
Ik ga zeker naar een museum, vind het ook heerlijk om alleen door een museum te dwalen, maar ben onlangs met Meidans bij Van Gogh geweest. En toen hebben we een eindtijd afgesproken , dat we elkaar weer zouden zien. Kun je toch even napraten.

1 Like

dank je wel #3 @veke250 voor nog een kaartje gestuurd vanuit Griekenland. Mooie aanvulling op mijn verzameling. Deze landen kaartjes van Postallove krijg ik niet zo heel erg vaak meer, maar ik vind de nog wel heel erg leuk. Des te leuker als je dan een nieuwe voor je verzameling mag ontvangen en ook nog verstuurd uit het land dat de kaart vertegenwoordigd! Dank je wel daarvoor. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad op Kreta!

1 Like

Jess18877 #7
Dank je wel @yoga #1 Nando voor je mooie zomerse kaart!
image

1 Like

#11 kaartjes van #2 @Marleen1979 , #4 @Winkey , #7 @Jess18877 , #8 @mar127 en #12 @Corriewest

Marleen en Jessica, jullie hebben goed gezien dat je nooit verkeerd kan doen met Eric Carle :smiley: Ik denk dat het weer hier wel heel erg lijkt op dat van jullie. Vandaag even geen regen, en da’s maar goed ook want ik zou graag een rommelmarktje doen straks. Kaartjes? Boeken? Wie weet wat ik tegenkom :thinking:


Zo’n mooie kaartjes, Monique! Die tijger is toch echt de maks! Ik kan me voorstellen dat je daar toch een beetje moeilijk afscheid van kon nemen, maar wees gerust, hier zit hij goed. 'k Voel me best wel wat vereerd. En dan nog eentje van Chris Turnham erbij. Gij zijt toch echt ne schat! ‘Luilak’ kennen we hier niet, lijkt me maar goed ook. Ik ben meer een avond-/nachtmens :owl:


Marjolein! Waar blijf je ze halen? Alweer zo’n fantastisch koor, niet geïllustreerd, maar daarom echt niet minder geapprecieerd hoor. Echt! Zo’n gospel-koren hebben ook zoveel energie. Het geeft niet hoor, dat je teveel stickers hebt gebruikt! Ik ben fan!

En Corrie, die steampunk is prachtig! Jouw vriendin heeft een goede smaak :wink:

Dankjulliewel allemaal! Ik heb hele drukke weken achter de rug op school en het einde is in zicht. Morgen ben ik een dagje thuis en dan nog 3 hectische en lange dagen. Morgen en/of vandaag schrijf ik dus mijn kaartjes voor jullie en dan gaan ze op de post.
@Annerie , ik zou graag weer meedoen in juli, dan heb ik weer meer tijd :desert_island:

EDIT: net terug van de rommelmarkt die ook een ambachtenmarkt was, en deze mensen stonden ook te poseren, @Corriewest

3 Likes

afgelopen week heb ik nog kaartjes mogen ontvangen van:

  • #9 @meidans, dank je wel voor deze mooie kaart van Charlotte Dematons! Leuk zoekplaatje weer.

  • #12 @Corriewest, dank je wel voor deze mooie Audrey Hebburn kaart!

Beide kaarten zijn een mooie aanvulling op mijn verzameling!

1 Like

Jess18877 #7

Dank je wel @Corriewest #12 voor je mooie kaart.
image

1 Like

#2 ontvangen

#1 @yoga dank voor jouw mooie kaarten Nanda. Wat een bewogen tijd heb je en jouw gezin achter de rug. Ook bij ons is er veel gebeurd. Ik schrijf je snel.

#09 @meidans wat een prachtige kaarten dank je wel. Nee, helaas heb ik Soestdijk nooit bezocht, wel zo vaak voorbij gereden!

#12 @Corriewest deze Inkognitos vind ik zo geweldig! Wat heerlijk zwemmen aan t eind van de dag. Nee ik zwem helaas te weinig. Wij hebben zojuist huis met zwembad gehuurd deze zomer in Engeland, nu hopen dat we daar mooi weer hebben in de periode dat wij er zijn!

2 Likes

#3 heeft ontvangen van nr. 1, 10 en 12

#1 @yoga : Bedankt Nanda vr je lieve kaartje :slight_smile: Je hoeft je nt te verantwoorden waarom je kaartje later is hr. Zelfs al had ie helemaal nt meer deze maand gekomen, dan hadden we dat allemaal wel begrepen want je hebt gn makkelijke periode achter de rug! Veel sterkte ng! :four_leaf_clover:


#10 @anitaaa : Bedankt vr deze lieflijke B&B die ik ng nt eerder zag! (prima ook vr je eigen luchtballonnen verzameling :wink: ) + het extra maandkaartje :slight_smile: Ik heb je teruggeschreven en daarop gereageerd op je vragen.


#12 @Corriewest : Bedankt Corrie vr je kaart :slight_smile: Ook jou heb ik teruggeschreven en gereageerd op wat je bij mij schreef :pen:

2 Likes

Zo, ook de laatste 4 enveloppen zijn nu onderweg inclusief de reservekaart voor Veke.

Nu ik weer bij ben durf ik me wel aan te melden voor juli.

1 Like

bijgewerkt :slight_smile:

Annerie, Mag ik mijn nummer 8 weer houden?

Ook mijn laatste kaarten zijn verstuurd.

Ik doe weer graag mee in juli.

1 Like

Op de valreep, maar alle kaartjes zijn nu verzonden. Ik vermoed dat ze woensdag en/of donderdag bij jullie in de bus vallen. Nog net op tijd, dus. :wink:

1 Like

jazeker, ik weet niet hoe ik dat vast zet, maar bij jou staat ook nr. 8. Alleen als ik het bericht dan opsla staat er nu nr. 4… omdat je de 4e regel hebt nu denk ik, maar het komt goed!

Dank je wel

Zo, na een paar drukke weken heb ik nu tijd om mijn ontvangen kaarten te melden. Waar ook erg blij van wordt.

Ik heb van @Mamiielariie nog een nagestuurde kaart voor de maand april. Een mooie Inkognito.
Dank je
lara klein

1 Like

Van @veke250 #3 Heb ik voor de maand mei een prachtige blauwe deuren/ ramen kaart ontvangen. Uit Griekenland. Hoop dat je een fijne vakantie heb gehad.
Dank je voor de kaart.
veerle mei klein

2 Likes

#01 Van @yoga heb ik een mooie kaart ontvangen met een fiets. Ik heb begrepen dat jouw vader inmiddels is overleden. Heel sterkte en kracht met het verwerken en dragen van dit verlies. Dank je dat je de tijd genomen heb om een kaart uit te zoeken en te schrijven.

1 Like

#2 Van @Marleen1979 heb ik een mooie Inga Löök. dank je. Ik zit nu op mijn balkon te schrijven en te genieten van het gefluit van de vogels en het gepraat van de buren. Heerlijke
marleen klein
zomers geluiden

1 Like