Maand round robin

#3 Van @Winkey heb ik een prachtige Tausendschön, die ook in mijn collectie Boeddha past. Ik vind dit ook prachtige kaart. Zelf draag ik nooit nagellak op de nagels van mijn vingers. Dit blijft nooit zitten, maar op mijn teennagels weer wel Nu heel donkerpaars. De Bling bling van deze kaart vind ik subtiel genoeg. Dank je.

Ook bedankt voor je R.A.S kaart. prachtige quote en heel fantasierijk. moest er wel om lachen. En uiteraard ook bedankt voor weer een mooie enveloppe.
monique klein
ras monique klein

enveloppe klein

2 Likes

#6 van @Bellonia heb ik ook een Inga Löök. Inderdaad was 2021 een bizar jaar. Ik heb pas in September een weekje vrij en ga in oktober 10 dagen weg.
Dank je voor de mooie kaart.
laura klein

2 Likes

Van @Jess18877 Heb ik een prachtige EDC ontvangen. Zou ook zo in mijn letters collectie kunnen.
Dank je.
jessica klein

1 Like

#08 @mar127 heb ik ook een EDC ontvangen, maar dan een Lali. Wat gezellig om zo met je familie op stap te gaan. Valkenburg is erg leuk. Was er nog veel te merken van de watersnood van vorig jaar?
Dank je voor de kaart.
mar klein

2 Likes

#09 van @meidans heb ik een schattige egelkaart ontvangen. Hier wordt ik altijd blij van. Heerlijk vol geschreven. Heb je een fijne verjaardag gehad? Dank je voor de kaart.

2 Likes

310 @anitaaa Heb ik een mooie Aquarupella gekregen. Oh, die krijg ik niet meer zo vaak. Ik zie ze ook haast niet meer te koop. dank je ben er blij mee. Wow op een struisvogelei gestaan. Dat moet heel bijzonder zijn geweest.

2 Likes

#11 Van @Shalottslady heb ik een gedichten kaart ontvangen. jazeker hou ik ook van gedichten. Ik vind hem wel een beetje schattig en heel beeldend. Ik zag hem zo voor mij zitten :wink:
dank je
Karina klein

2 Likes

Mijn kaarten voor juni, komen ietsjes later op 1 na dan, die al is verstuurd. Mijn excuses voor de vertraging.

Nee eigenlijk niets, heb er ook niet erg op gelet.

Stuur je me je adres nog in een PB? Dan kan ik je toevoegen aan de lijst van juli.

Volgens mij is deze van mei. Die is wel heel lang onderweg geweest… :thinking: Mijn kaartjes voor juni zijn pas gisteren op de bus gegaan en die bus werd niet voor 17u gelicht vandaag, wel in Nederland, dus ik hoop morgen veel reacties te lezen, of overmorgen :wink:

1 Like

Ik heb snel even naar de datum gekeken. Hij is idd van mei. :see_no_evil:
Hij is ws niet lang onderweg geweest. Ik leg de kaarten altijd op 1 stapel en meld ze vaak in 1 keer. Daar zal hij bij gelegen hebben.
@Annerie deze is dus van mei :wink:

2 Likes

#8 heeft van #9 een kaart ontvangen

Dank je wel @Meidans, voor deze grappige Inge Löök, massage met een deegroller, nooit over nagedacht. Geloof niet dat ik dat lekker zo vinden over mijn ruggengraat :grimacing:

2 Likes

#8 heeft van #11 een kaart ontvangen.

Dank je wel @Shalottslady voor dit lieve katje van Yukiko Akiyoshi. Ik kende haar niet, heb haar even gegoogled, succes nog met alle activiteiten en geniet van de heerlijke rust erna.

2 Likes

@Shalottslady #11 en @Corriewest #12 bedankt voor je kaart voor de maand Juni en de felicitaties



@anitaaa #10

2 Likes

Ik heb nog 2 kaarten ontvangen
@meidans #9 bedankt voor het mooie klaprozen veld


@Shalottslady #11
Bedankt voor de cola kaart, heb de serie nog niet compleet?

2 Likes

Dank je wel #11 @Shalottslady voor nog zo’n mooie Romy Schneider kaart, erg blij mee!

1 Like

#2 ontvangen

#11 @Shalottslady dank voor jouw leuke kaart. Dat geloof ik dat met einde schooljaar, rapportbesprekingen en leerlingen vele bakkies gedronken worden. Hopelijk hebben jullie lekkere koffie op school. Ik kom op heel veel middelbare scholen in Amsterdam door mijn werk. Ik weet de scholen met goede koffiemachines te vinden :joy:

2 Likes

Wij hebben geen koffiemachine op school maar wel Arlette die vers de lekkerste koffie zet :coffee: :pray:

1 Like

@Annerie kan ik terug nummer 6 hebben of lukt dat neitmeer?