Maand round robin

Jess18877 #7

Voor april heb ik een kaart ontvangen van #6 @Mamiielariie
Dank je wel Lara ook voor de meetingkaarten. Fijn dat je weer bent opgeknapt

En voor juni
Een kaart van @Bellonia #6 van @mar127 #8 en van @anitaaa #10
Dank jullie wel voor de mooie kaarten

image
image
image

4 Likes

Voor de maand rr juni heeft #6 ontvangen van #8 en #10.

@mar127 wat een ontzettend mooie kaart! Wat een bijzonder sprookje om als lievelingssprookje te hebben. Wat fijn om met de familie weg te zijn. Is het jou wel gelukt een kaartenwinkel in Valkenburg te vinden?

@anitaaa wat jammer als een bestelling zo lang op zich laat wachten he. Ik word dan zenuwachtig of de bestelde kaart ondertussen door iemand anders gestuurd werd. De mila is erg welkom. Ik vind dat prachtige kaarten, dus bedankt!

3 Likes

Nee, wel een bakkerij/ terras met een heerlijk kruisbessenvlaai. Was een goed alternatief :joy:

#8 heeft van #10 een kaart ontvangen.
Wat een leuke Fiep heb je voor me gevonden. Heel erg schattig. Op de achterkant lees ik dat het voor een omslagillustratie van Bobo was.
Zal wel niet meer bestaan, maar als kind veel gelezen. Dank voor die leuke herinnering

2 Likes

Voor ik het vergeet ( we gaan morgen ochtend op vakantie en ik heb geen idee hoe de wifi is daar) ik doe graag mee met de maand juli.

1 Like

Ik doe ook graag mee met juli. Ik heb weer meer energie dus wil trg een vollere brievenbus.

1 Like

Ik doe ook weer mee in juli

1 Like

#8 @mar127: dank je wel voor dit leuk map kaartje van Nederland! Ik had 'm onlangs nog in mijn wishlist gezet. :blush: Wat lekker dat je een weekje vrij had en die heb je goed besteed zo te lezen. Wat leuk dat je samen met @meidans naar het Van Gogh museum bent geweest!

#10 @anitaaa: dank je wel voor deze mooie Mila Marquis kaart. Kaarten van dit merk zijn best populair hoor :blush:. Ik heb (nog) geen echte plannen voor deze zomer.

2 Likes

bijgewerkt :slight_smile:

#2 ontvangen

#8 @mar127 dank voor jouw leuke kaart van Inkognito; koekkoeksjong. Nee, ik was niet met mijn moeder in Griekenland. Had ik wel heel erg leuk gevonden :wink:

#10 dank @anitaaa voor deze prachtige Oehoe
Yes, wij zijn een dag naar de Efteling gegaan voor vorige week. t Was fantastisch!

2 Likes

Maand juni #10 ontvangen:
@mar127 #8
@meidans #9
Dankjewel dames voor de kaarten!
Maria, mn zoon kon alle dieren opnoemen maar de herten waren gewoon herten en geen specificatie;)
Dankjewel voor de leuke dierenkaart en de tip van wnf

Marjolein, mn zoon is gek op wilde dieren. Toevallig een paar tijgers en leeuwen ontvangen. Maar de andere dieren zijn ook fantastisch!

3 Likes

Morgen gaan mijn kaarten op de post.
Ik meld aankomende weekend mijn ontvangen kaarten.
Ik doe graag in juli weer mee.

1 Like

Ontvangen voor april
@Mamiielariie #6 dank je wel voor deze yoga kaart

Ontvangen voor mei
@veke #3 dankjewel voor deze edc kaart

Ontvangen voor juni
@Marleen1979 #2 dank je wel voor deze Jip en Janneke kaart

@Winkey #4 dank je wel voor deze mooie kaart van een roodborstje


@Bellonia #6 dank je wel voor deze leuke kabouter kaart van Inge look, en buiten het seizoen maakt niet uit want de kaarten vind ik geweldig het hele jaar door

@Jess18877 #7 dank je wel voor deze Royal kaart van de prinsessen

@mar127 #8 dank je wel voor deze mooie kaart van Vincent Van Gogh met de klaprozen


@anitaaa #10 dankjewel voor deze mooie kaart van ET een uil

Ik wil graag in juli weer meedoen

4 Likes

Ik heb even getwijfeld maar veel mensen in deze groep weten dat m’n vader ziek was. Hij is overleden en vorige week is de crematie geweest. Ik ben weer aan het werk en het gaat goed met me. We hebben goed afscheid kunnen nemen.
Bedankt voor alle kaarten en lieve berichtjes die ik van iedereen heb gekregen.

Vandaag gaan m’n laatste kaarten voor juni op de post

Vandaag ontvangen voor juni
@Corriewest #12 dank je wel voor deze mooie Berlijn kaart.
Bedankt voor de lieve woorden

1 Like

@yoga gecondoleerd. Sterkte komende tijd

1 Like

Ik doe voor de 1e keer mee. Ik heb de regels begrepen, en wil me graag aanmelden voor de volgende RR. Ik hoor het graag, en ben reuze benieuwd.

#3 heeft ontvangen van de nummers 5, 7 en 8 :slight_smile:

#5 @Annerie : Dat was een envelopje vol leuks, bedankt daarvoor! :upside_down_face: 3 vr de prijs van 1 :wink: :+1: Ja ik was de bofkont deze maand idd :heart_eyes: dus dat was ff heftig bij het thuiskomen maar ook wel héél erg leuk! :heart: Ik weet nt of ik ze nu alledrie gemeld krijg want er moet ng wat anders gebeuren maar ik meld ze dan sowieso later en je weet dat ze er al zijn hé! :kissing_heart:


#7 @Jess18877 : Bedankt vr dit lieflijke plaatje! :slight_smile: Wat zal het heerlijk zijn om nu daar te fietsen! :bike: Je concert is in het water gevallen dacht ik vernomen te hebben hé!?


#8 @mar127 : Bedankt Marjolein vr een geweldige nieuwe maandkaart! :smiling_face_with_three_hearts: en vr mama een Elviskaart er bovenop! :+1: :kissing_heart: Leuk om ook wr nieuwtjes over jou bij te lezen! :slight_smile:

1 Like

Graag doe ik mee met juli als het mag

1 Like

@yoga gecondoleerd en sterkte voor jou en je familie

Dank je #12 @Corriewest voor jouw kaarten voor de RR en voor mijn verjaardag. Ik ben nu héél moe, maar laat ze bij de volgende melding zien.

Alle kaarten zonder envelop zijn geschreven. 2 waren al vanaf mijn vakantie adres gestuurd en de andere 4 gaan morgen op reis.
De andere kaarten zijn wel uitgezocht maar moeten nog geschreven worden. Dat gaat me morgen en zaterdag niet lukken maar hopenlijk zondag of maandag.

1 Like