Maand round robin

#2 ontvangen #4 @Winkey
Dank voor jouw lieve uilenkaart, die kaarten van wrendale zijn echt zo mooi.
Dank voor jouw ras kaart
Mooi vooruitzicht jullie vakantie, wat leuk een draagzak voor Max.
Bedankt voor de postzegels

2 Likes

#2 ontvangen #6 @Bellonia
Geweldig kaartje, ja ik houd heel erg van badderen. Bordspel Chai ken ik niet, wat grappig.
Zeker in de winter, de donkere koude avonden zijn bordspellen geweldig. Mijn oudste 2 kinderen komen nu in de leeftijd dat het leuk wordt om een bordspel te doen.
Dank voor jouw kaart

2 Likes

Ik heb een lief Belle & Boo kaartje mogen ontvangen van #6 @Bellonia, dank je wel Laura. Je had de kaart ook zonder envelop mogen sturen hoor
 ook al is de achterkant anders dan je gewend bent :wink: Maar het is een mooie aanvulling op mijn verzameling! Je vroeg of ik er nog uit ben geweest, alleen staat er geen datum op de kaart
 dus geen idee hahaha
 Ik heb zo’n idee dat je deze kaart op een regenachtige dag hebt geschreven, dus ik dan denk het dan bijna niet


1 Like

Dankjewel @winkey # 4 voor je luchtballon kaart voor de maand Juni. Ik # 10 ben de kaarten nog aan t uitzoeken voor iedereen. Wordt vervolgd!

2 Likes

#3 Ook ik kom mijn kaartjes melden voor mei met excuses vr de vertraging maar zoals iedereen wel weet, was ik op verlof :sunglasses: Ik heb 3 zalige weken gehad en had Annerie verwittigd hr. Het is ook gek dat jullie post zo verspreid is toegekomen en sommige echt zo veel te laat. Ik had ng hoop van wat juni post ook van daar te kunnen sturen maar ik was helemaal tureluurs geschreven :wink: Het is voorlopig enkel een bedankje met tekst en zonder scans van kaartjes want daarvoor heb ik ng gn tijd gehad; sorry!

#1 @yoga : Bedankt vr deze lieve Molly Brett :slight_smile: Ik wou dat we wat van die sneeuw konden afnemen komende week want we gaan tropische temperaturen tegemoet en dan doet zo wat verkoeling deugd! :wink: Ng veel succes met de mantelzorg! :four_leaf_clover:

#2 @Marleen1979 : Bedankt vr deze mooie, vierkante kaart vr de collectie! :heart_eyes: Fijn te horen dat het wr goed gaat met Erwin! :+1: Ja ik heb al gehoord van de avond 4 daagse. Is het meegevallen? Hopelijk hebben die vrije dagen tussendoor deugd gedaan!

#4 @Winkey : Jij stuurde me ook al zo’n leuke vierkante vr de collectie en dan ng een extra uilenkaartje :heart: Hopelijk heb je genoten van het weekendje Friesland!? Gelukkig bestaan er genoeg oplossingen ook bij slechter weer hĂ© :wink: Op de rest reageer ik wel privĂ© want jij had me toch ook ng wat gestuurd maar dat zal nt meer vr nu direct zijn want seffens :sleeping: :sleeping: :sleeping:

#5 @Annerie : Bedankt vr de leuke B&B kaart en die geweldige meetingkaart! :heart_eyes: :+1: #superblijmee! Ik ben ng nooit bij de Zaanse Schans geweest. Is het de moeite? Het kwam nu ook gewoon slecht/nt uit en ze was me ook echt vééls te vroeg om af te spreken. Als er stond dat er een foto met professionele fotograaf getrokken werd, dacht ik dat dat in klederdracht ofzo ook zou zijn, wat ik dan wel leuk zou hebben gevonden maar dat bleek nt zo te zijn dus dat vond ik dan jammer want een gewone foto wordt toch altijd al genomen of was ie nou echt zoveel beter? En idd toerist in eigen land kan erg leuk zijn! :smiley:

#6 @Bellonia : Ja Laura je eerste kaartje naar mij en dan moet je zo lang op een dank je wel wachten
 Bedankt vr het leuke haasje van Wrendale :smiling_face_with_three_hearts: en je voorstelling! Ik hoop dat je het ng steeds ontzettend leuk vindt :slight_smile: Binnenkort schrijven we vlotter en frequenter hr :+1: Dit was nu uitzonderlijk.

#7 @Jess18877 : Bedankt vr je BijdeHansje kaart! :slight_smile: Sorry dat je langer op je post moest wachten (en dat ik nt heb gereageerd) maar dat lag nt in mijn handen. Al heb ik de jouwe wel ng meegenomen naar de hoofdpost in Chania omdat ik weet dat je Griekse postzegels verzamelt en daar gingen ze meer verschillende waardes hebben werd me verteld en hoopte zeker ng een kleine nieuwe 0.10€ waarde te kunnen bijkleven maar ze was daar uitverkocht. Ik was ook naar daar gegaan vr de filatelistische dienst speciaal maar dat viel dus dik tegen
 :frowning:

#8 @mar127 : Post van jou is altijd een feestje hé dus thanks! :heart: Nu heb je me toch wr met iets nieuws weten te verrassen want die maandkaarten van Tausendschön zag ik ng nt eerder maar ik ben dan ook bewust weggebleven uit de webshops de laatste tijd :wink: Die van mei is alvast prachtig! :heart_eyes: We schrijven elkaar wr :pen:

#10 @anitaaa : Ook een maandkaartje dat ik ng nt gezien had, bedankt daarvoor :slight_smile: Jammer alleen dat je er een envelopje was vergeten rond te doen deze keer. Je had ook een leuke postzegel gebruikt. Een zelfgemaakte denk ik. Van een eigen kat of zomaar een foto? En ja ik heb erg genoten van het mooie weer maar wel elders :wink: Komende dagen met die tropische hitte, dat is me idd ook wl té warm maar we moeten het toch nemen zoals het komt hé. Fijn te lezen dat alles daar ng steeds op rolletjes loopt! :+1:

#12 @Corriewest : Bedankt vr dit lieflijk tafereeltje! :heart_eyes: Wat een lieve Molly Brett kaart! Een geweldige aanvulling vr m’n collectie en ja vr zo’n picknick ben ik direct te vinden hr! :wink: En van die bramen wil ik ook dadelijk proeven want die eet ik erg graag alleen blijven die altijd zo duur



Spijtig genoeg gn kaartjes ontvangen of gezien van #9 @meidans en #11 @Shalottslady dus ik vrees dat die kwijt zijn geraakt :confused: Sorry Maria en Karina; het spijt me. Al maanden gaat het goed en nu 2 op 1 maand tijd; zo gek! Maar we wachten ng rustig even af. Het postmonster heeft zo soms zijn kuren hé; you never know dus fingers crossed
 :crossed_fingers:

5 Likes

Dat van mij valt sowieso Ă©Ă©n dezer in je brievenbus. Ik had mezelf wat meer tijd gegeven omdat ik wist dat je niet thuis was :wink: Begin vorige week pas gepost in een speciale envelop. :blush:

1 Like

Ik ben binnen een paar uur al een week thuis maar dus wr eerst bekomen daarvan, dan moest ik een MRI laten doen in Sint Niklaas - yup ik kwam jouw kant al wat op :wink: - ben al naar de dr geweest met een achillespeesletsel en vandaag terug naar de huisarts i.v.m. papieren van’t FOD en dan die leuke berg met kaartjes met dat ik ook WOTM ben :smiley: Ik heb het druk en kan al terug verlof gebruiken :wink: :stuck_out_tongue: :sweat_smile:
BTW moet de juf al nt slapen want morgenvroeg terug op school zijn? :rofl: Of echt nu ng examens aan het verbeteren? Dan leef ik met je mee! :heart: :kissing_heart:
Ik kruip er dadelijk in ze want tis weeral veels te laat
 Net 3 zwaantjes! :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: Time to :sleeping: :sleeping: :sleeping:

1 Like

Op dit moment ben ik niet thuis maar op vakantie. Ik kan dan ook pas na dd 20e kijken wat en wanneer ik post gestuurd heb.

1 Like

Zoals beloofd zou ik nog mijn ontvangen kasrten melden.

Voor april ontving ik van #06 @Mamiielariie een envelop vol meetingkaarten. Dank je wel. Ik hoop dat je weer meer opgeknapt bent.

Voor mei ontving ik nog van #03 @veke250 een GF van Griekenland. Helaas kan ik daar nu niet op reageren want die kaart bleek ik niet bij me te hebben. Ik had 'm in mijn agenda gestopt, maar die ligt ook thuis.

2 Likes

En nu de ontvangen kaarten voor juni die ik tot 11 juni ontvangen heb.

Van #01 @yoga kreeg ik een schattige engel met viool :). Sterkte met de zorg voor jouw vader. De NS fietsenstalling is al héél lang gratis als je er minder dan 24 uur stalt. Bij het Amstelstation hoef ik zelfs niet eens meer in of uit te checken met mijn kaart. Er zit een sticker op mijn fiets waarmee de poortjes vanzelf open gaan. Sesam open u :joy:.


Van #02 @Marleen1979 ontving ik een van mijn missende Inge Löök kaarten. Ze hebben net hout gehakt en liggen nu op de nette stapels houtblokken te genieten van een drankje. Blijkbaar is het warm, want een van de twee dames houdt een waaier in de hand.

Weer een mooie Anton Pieck envelop komt uiterasrd van #04 @Winkey met een mooie Mingface kaart van Amsterdam.


#06 @Bellonia heeft ook een Inge Löökkaart voor mij, een die al héél lang op mijn verlanglijstje stast, dus superblij mee.
Ik heb denk ik wel fijne rustige Pinksterdagen gehad. Ik weet het niet meer. De week erna was ontzettend druk voor mij. Ik weet dat ik al te veel gedaan had voor mijn doen en energieniveau in de weken en dagen voor Pinksteren. Ik ben denk ik 'smorgens nasr de kerk gegaan en 'smiidags naar een museum. Op maandag heb ik even in Artis gewerkt en daarna waarschijnlijk in huis neergeploft :wink: Maar goed, nu hoef ik even helemaal niets te doen.

En nog een Orange Panda van Amsterdam komt van #07 @Jess18877
Ja het is heerlijk om nu in Artis te mogen werken. Er is vorige week een jong zeeleeuwtje geboren. Helaas heb ik die nog niet gezien. De moeder beslist zelf wanneer ze naar buiten komen.

Bedankt allemaal voor de mooie kaarten. Ik heb geen tijd gehad om kaarten uit te zoeken en mee op vakantie te nemen. Dat komt dan na de 20e.

5 Likes

MEI :

#3 ontving van #11 @Shalottslady : bedankt Karina vr je leuke kaartje :slight_smile:
Ik wist nt dat je alles had opgespaard en later ging sturen hĂ© dus ik was in de veronderstelling dat het kwijt was; sorry! :pray: Toch erg dat de post hier binnen BelgiĂ« er vaak zo lang over doet hĂ©! Exact een week nu
 Ik stop ook altijd enorm vl tijd in het lezen van profielen en bekijken van fav. walls maar aan schrijven + versieren en juiste of bijpassende zegels uitzoeken, spendeer ik toch ook vl tijd hr om dan ng maar te zwijgen over de albums die ik ga doorspitten om te zien of het toch een nieuwe kaart vr de collectie is, enz. En als dat allemaal wat okĂ© en goed gesorteerd en netjes bijgehouden is, is dat ng okĂ© maar van sommige albums krijg je een punthoofd omwille van nt goed geordend of nekpijn omdat de foto’s nt in de juiste richting staan enz. Ach ja we hebben het maar druk met onze hobby :wink:

2 Likes

vandaag een kaartje ontvangen van Japan dat 9 juni was gepost! Ongelofelijk, onze binnenlandse post! Of misschien wou je postbode de envelop wel eerst 's aan de partner laten zien :wink:

De juf is een nachtuil :slight_smile: Morgen toezicht gaan doen bij de examens (geen van mij). Normaal gezien vandaag, maar omdat mijn mama vandaag jarig is, heb ik gewisseld met een collega. Mijn eerste examen is vrijdag, maar nu ligt er al een stapel examenopdrachten en nog luistervaardigheid hier op tafel. :books:

1 Like

#8 heeft vandaag alle kaarten op de post gedaan.

1 Like

#3 heeft ontvangen van 4, 6 en 11

#4 @Winkey : Bedankt lieve Monique vr je leuke en idd ook vrolijke post! :slight_smile: Ik was idd 21d/20n. weg; dat heb je goed gezien :sunglasses: Wat een snoesje idd maar ng een nieuwe collectie :thinking: Mwah, toch maar even nt. Ik vind blauwe druifjes ook mooi net als vingerhoedskruid en hortensia’s.


#6 @Bellonia : Bedankt Laura vr deze lieve knuffel! :people_hugging: Wat een lieffie wr hé! Ik ben ook wel een knuffelachtig type :hugs: En nee helaas de vakantie is over; aan alle mooie liedjes komt eens een einde hé :wink: Maar ik heb al nt te klagen gehad dus ben heel :slight_smile:


#11 @Shalottslady : Bedankt Karina vr je kaartje :slight_smile: Waarvoor zo’n springuurtje allemaal nt goed is op school hĂ© :+1: Nee gelukkig zorgde er iemand vr de post want anders had het wel erg geweest want het was de maand RR, de MFS, 2 groepen op de Vacation RR, gewone en vriendenpost dan + dan ng eens de onverwachte WOTM :smiley: Wat een feestje om zo thuis te komen! :smiling_face_with_three_hearts: :partying_face:

4 Likes

Japan gaat idd altijd rap hĂ©. En het is idd tĂ© gek dat onze binnenlandse post vaak zo lang onderweg is. Post naar het buitenland wordt eerder afgeleverd dan hier in dit kleine apenlandje en we hebben het dan ng enkel ng maar over binnen Vlaanderen wat ‘een patattenveld’ groot is :wink: In DE post versturen van noord naar zuid of omgekeerd zonder prior zegel en dus veel goedkoper dan hier gaat meestal ook gewoon op 1 dag en daar zijn de afstanden ook ‘net’ ietsjes groter


Ik ben ook een nachtuil hr maar had gehoopt het terug wat op orde te houden na het verlof want dan lukt dat altijd goed maar met die post dat allemaal verwerkt moet worden, lukt dat nt heel goed
 :wink:
Ng een late gelukkige verjaardag vr de mama!!! :kissing_heart: :partying_face: :birthday: :clinking_glasses:

Niks van aantrekken Maria en lekker genieten nu je er tussenuit bent! :+1: Ik hoop dat het je goed doet! :kissing_heart:

Nt erg dat je nt kan reageren op mijn kaart. Ik ben al lang blij dat je hem hebt ontvangen! :slight_smile: Tot laters! :wave: :wave: :wave:

Ik #4 heb voor juni ontvangen van #10 @anitaaa een grappig mops hondje. Deze vind ik leuker dan een schnauzer. Van deze krijg ik echt een la h op mijn gezicht.
Zo zie je maat, heeft hoeft niet perse prachtig weer te zijn voor een gezellige bbq.

Wat een prachtige kaartjes in m’n bus vandaag!
#11 van #6 @Bellonia en #10 @anitaaa

Hoe heeft je oudste het gesteld in ‘dardennen’, Laura? Weer een beetje loslaten, eh! Is ze al terug ondertussen? Of nog altijd geen contact :woman_shrugging: 't Is hier alleszins prachtig weer nu! De lommerte in de Ardennen zal deugd doen. Maar misschien weet je nu niet wat ik bedoel met ‘lommerte’ :wink: Dat zeggen wij tegen ‘schaduw’. :smiley: Ik hou enorm van sprookjes, las vroeger alle sprookjesboeken die ik maar kon vinden, van alle landen! Dus die kikkerprins maakt me heel blij! Dat heb je goed gekozen!

Lieve Anita, jij hebt ook een uitstekende keuze gemaakt! Zo’n schattige Belle & Boo! En ja, ik hoop met je mee, maar heb nu al gemerkt dat de nieuwe winnaar van de maand het (bijna) net zo goed doet als jij dat deed! Komt dus helemaal goed!


4 Likes

Ik #4 heb ontvangen van #8 @mar127 een zeer mooi Jehanne Weyman. Wat grappig dat jij totaal niets hebt met deze kaarten. Ik vind ze prachtig, dus bedankt dat je de moeite hebt genomen. En een dubbele, dat is toch geen probleem! En dan ook nog bijpassend tape, je bent wel lekker bezig. Klinkt goed die winkels op de Haarlemmerdijk, daar ben ik nooit geweest, wie weet :blush:
Wij gaan morgen bbq-en met onze jongste zoon en vrienden. Leuk maar ook vermoeiend de balans tussen activiteit en rust is toch steeds een zoektocht.

2 Likes