Maand round robin

Ik 4, heb voor de maand mei ontvangen van #3 @veke250 een mooie kaart van Jehanne Weyman ontvangen. Wat een mooie aanvulling op mijn paraplu collectie, bedankt Veerle.
En wat bof ik dat jij dan zo’n kaart tegen komt die perfect past in mijn 2022 challenge. Nee, ik hou niet van toeristen kaarten maar deze is natuurlijk een uitzondering. Lief dat je die als extraatje hebt toegevoegd. Ik snap dat je niet had verwacht iets voor mij tegen te komen, al was een toeristen kaart natuurlijk geen probleem geweest.
Wat fijn dat Julie het zo lekker hebben (gehad?)


2 Likes

RR maand april 2022
#8 heeft van #6 @Mamiielariie een kaart ontvangen

Of eigenlijk een volle envelop. Dank je wel voordien leuke België - Tilina & friends. 2 miljoen katten op 11,5 miljoen Belgen vond ik erg weinig, maar ik zag bij de NL kaart 3 miljoen op 17 miljoen. Lara zorg goed voor jezelf en neem de tijd. Ik weet dat mensen die zorg leveren, daar niet altijd even goed in zijn voor zichzelf. En sprekend uit ervaring, rust en tijd en goed luisteren wat je lichaam/ geest je aangeeft is belangrijk.

2 Likes

RR maand mei 2022
#8 heeft van #3 @veke250 een postcard ontvangen.
Dank je wel voor de bloemige TS.
Ik reageer later op de inhoud.

1 Like

RR MAAND JUNI 2022
#8 heeft van #2, #4 en #7 kaarten ontvangen.

Dank je wel @Marleen1979 voor deze leuke kattenkaart van Fiep Westendorp. 5 jaar, vond ik altijd een leuke leeftijd bij kinderen.

@Winkey , Iedere maand weer een verrassing . Deze kat van het licht, lijkt wel geïnspireerd op een Maine Coon.
Luilak, ik zag in de krant, dat ze bij ons een drummer in een laadbak achter een tractor ‘s ochtend vroeg door Weesp hebben laten rijden. Ik zat gelukkig in Limburg. ‘S ochtends aandacht willen herken ik, maar ik hou me slapend of ze krijgen een setje :grin:

@Jess18877, katten bemoeien zich graag overal mee. Ik moet erg lachen toen ik dit katje verwikkelt in draad zag. Als ik brei moet ik ook opletten, dat ze er niet met een bol vandoor gaan, mijn draad doorbijten of aan gaan sabbelen. Of pennen pikken, als ik zit te schrijven. Dus perfect uitgekozen voor mij. En nee wist ik niet van je broer, ontwerpt hij de kaarten ook allemaal zelf?

3 Likes

RR april!!!
Ontvangen van @Mamiielariie een gezellig winter tafereeltje. Zoo schattig! Ik hoop dat het inmiddels beter gaat met jou!

2 Likes

Maand Juni:
Ontvangen van 1 @yoga een mooie tulpenkaart
Je weet er steeds nog eentje te vinden voor me. Leuk!
Dankjewel weer!

Ontvangen van nr 2 @Marleen1979 een gezellige studio draak met paraplu. Hij is zo schattig! Dankjewel weer!

Ontvangen van nr 7 @Jess18877 een Tausendschon kaart. Ik vind ze niet allemaal mooi, maar deze zeker wel!
Sommige vind ik ook too much! Dankjewel voor je kaart!

2 Likes

Ik #4 heb voor de maand April (niet mei) ontvangen van #6 een getekende fairy kaart. Bedankt Lara. Ik ben wel van de fairy’s :woman_fairy: al is de ene misschien mooier dan de andere. Ik hoop dat je snel weer op krachten bent. Maar rustig aan hoor!

1 Like

APRIL #11 heeft ook haar kaartje van #6 @Mamiielariie
Dankjewel, Lara! Een heel mooi kaartje en ook heel leuk versierd! De zegel met de salamander is ook prachtig!
En om je vraag te antwoorden: hoe lang doet een kaartje erover van Ertvelde naar Wippelgem? Wel, je had het 3 juni gepost en vandaag is het toegekomen. Conclusie: post van Japan is zelfs nog sneller :smiley:

Voor zij die dit niet weten: Ertvelde en Wippelgem liggen 7 km van elkaar :open_mouth:

3 Likes

Sorry sorry, ik heb de afgelopen tijd veel kaarten gekregen. Maar kom er energetisch niet aan toe ze uitgebreid te melden. Misschien na zondag als het wat rustiger wordt.
Ik ben in ieder geval compleet voor april en mei en ook voor juni zijn prachtige kaarten aangekomen. Nu ga ik eerst slapen, dan de laatste voorbereidingen de komende dagen voor mijn 1e grotere verjaarsfeest na 11 jaar. Dus lieve schatten nog even geduld, mijn uitgebreide melding komt.

2 Likes

deze is ook voor april :slight_smile:

Excuus, dat bedoelde ik ook!

1 Like

Ik 4 heb ontvangen van #6
@Bellonia dank je wel voor de schattige Belle en Boo kaart. Voor dit soort kaarten is het altijd “tijd”
Plannen voor dit weekend, we gaan heel ouderwets steen grillen en bowlen met onze vriendengroepje. :bowling:
Wordt vast weer (te) gezellig :wink:. O ja, en naar puppy cursus
Het weekend is altijd veelte snel om.
Succes met de was na het Kamp :camping:

3 Likes

RR maand juni 2022
#8 heeft van #6 een kaart ontvangen

@Bellonia
Dank je wel voor deze leuke Esther Bennink, ik ken haar kaarten en vindt ze allemaal leuk en ze hebben inderdaad een herfstachtige uitstraling door haar kleurkeuzes, maar deze is door het groen meer zomers.
Het zijn echt andere tijden, met school neem ik aan, naar het buitenland op kamp. Wij gingen met de fiets naar Lunteren (ik denk 40 km van Loosdrecht). Ik zal duimen voor een zonnetje voor haar.

3 Likes

#11 heeft ontvangen van #1 @yoga
Dankjewel, lieve Nanda voor dit mooie vosje! :kissing_heart:

1 Like

Maand MEI:
Dankjewel @veke250 voor jou vakantie kaart uit Kreta
Wat een mooi plaatje!
Ben ooit in Athene geweest in 1998 haha! Te lang geleden.

1 Like

Maand Juni:
Dankjewel @Bellonia (6) voor je Belle en boo kaart.
Mijn zoon houd niet van verkleden. Maar wel rollenspel in eigen kleding, politie en boef bijvoorbeeld;)
Bedankt voor je kaart!

2 Likes

Ik heb kaartjes mogen ontvangen van:

voor april:

voor juni

  • #3 @Marleen1979, dank je wel voor dit leuke Beatrix Potter kaartje! Hoe was de Downton Abbey film?
  • #4 @Winkey, dank je wel voor deze mooie Nina Chen kaart! En ook bedankt voor het kaartje van Koninigin Juliana die erbij zat! Ja… er staan heel wat royal kaartjes in dat mapje, maar deze zit er inderdaad nog niet tussen. Ik moet dat anders inrichten voor de Nederlandse royals, dat het wat overzichtelijk wordt…
  • #7 @Jess18877, dank je wel voor deze kaart uit mijn wishlist. De Belle & Boo kaartjes blijven schattig!

2 Likes

#2 ontvangen RR mei #3 @veke250
Wat heerlijk lekker op Kreta! Hoop dat je er nog bent samen met je moeder en lekker genieten. Ik schrijf je terug
En bedankt voor de mooie kerstpostzegel, die had ik nog niet.

1 Like

#2 ontvangen van #6 @Mamiielariie voor RR april
Dank voor jouw mooie Europa kaart. Wens je veel beterschap toe

1 Like

#2 ontvangen #7 @Jess18877
Wat een geweldig leuke kaart van Studio Draak, een rode kat in de brievenbus. Het zou hier zomaar kunnen gebeuren met al die rode katten in huis :crazy_face:
Dank je wel en ook bedankt voor de postzegels, erg blij mee

1 Like