Maand round robin

Ik ontving gisteren deze mooie kaart van @Annerie

Dankjewel Annerie, ik ben er heel blij mee. Ik heb iets met Lama’s & Alpaca’s :hearts:
Ik ga mijn ontvangen kaarten ook in bakken doen en dan gesorteerd per RR, officiële site, etc. Maar voor een aantal, net als deze, is het eigenlijk zonde om die een bak op te bergen, maar je kunt ook moeilijk je hele huis vol gaan hangen :upside_down_face:

1 Like

Ik heb kaartjes mogen ontvangen van:

#1 @yoga, dankjewel voor deze aanvulling op mijn typical Dutch verzameling!
#3 @epd, dank je wel voor het leuke Cornelis Jetses kaartje. Het warme weer is niet helemaal mijn weer, ik zit dan het liefst zoveel mogelijk binnen, omdat het mij te warm is…

1 Like

#09 meidans heeft post ontvangen van #04 @Winkey Een prachtige envelop weer van Escher met een hele stapel kaarten oa. ook voor mijn NWKA winst. Die meld ik allemaal elders.
Bedankt voor dit kopje koffie en de prachtige envelop. Ik heb deze nagewogen en was al verbaasd dat er maar 1 Nederlandse postzegel opzat. Grappig dat de post zich in de luren liet leggen door de 2 andere buitenlandse zegels, die overigens prachtig zijn :wink:



Fijn om even lekker te kunnen aanrommelen, maar ja, wel vervelend als je dan telkens weer alles moet opruimen. Ik heb daar ook altijd moeite mee, en áls ik dan echt ga opruimen kan ik vaak daarna niets meer vinden, herken je dat? Het is op zich goed dat ik geen zolder of vliering meer heb, maar ik heb wel extra bergtuimte gehuurd om spullen op te slaan die ik maar eens per jaar of zo nodig heb.
En gelukkig heb ik elke week huishoudelijke hulp waardoor mijn chaos onder controle blijft :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Van #05 @Annerie ontving ik een Papersisterskaart met Ahoy Happy Postcrossing from the Sea.
Moederdag vier ik zelf niet. Niet alleen omdat mijn moeder allang overleden is, maar ook omdat mijn moeder zelf dat onzin vond. Ze kreeg wel altijd een kadootje van ons, maar verder werd er geen aandacht aan besteed. Ze vond het veel fijner als we door het jaar heen aan haar dachten.

1 Like

En van @mamvanvier kreeg ik de Fiepkaart, met Fiep op de fiets met een mooie vogelsticker erbij en een postzegel op de envelop met een schildwants. Die heb ik toch liever niet echt in huis al zijn ze volstrekt ongevaarlijk, maar ze schijnen een stinkende geur te verspreiden als ze zich bedreigd voelen. Dus maar lekker buiten blijven :wink:
En ja werken in Artis is leuk, al doe ik zelf niets met de dieren maar ben er voor de bezoekers. Meestal sta ik in Micropia, die is nu echter even gesloten. Over een paar weken ben ik daar weer. En in Blijdorp kom ik ook regelmatig.

2 Likes

Ik #4 ontving van #10 @mamvanvier een prachtige Bijde Hansje :heart_eyes: dank je wel Anita voor de mooie kaart! En ook heerlijk vol geschreven :blush: bedankt voor de felicitaties. Jij ook gefeliciteerd :clinking_glasses:. Ik hoop dat jullie het lekker hebben op Kamp, het weer is nogal instabiel inderdaad.

2 Likes

@Annerie #5 dank je wel voor deze geweldige kaart van Berlijn. ik ben daar een paar keer geweest voor m’n werk.

2 Likes

Ik #2 Asterart verstuur vandaag al mijn kaarten. Ik heb nu een infuus en zal morgen de kaarten registreren die al aangekomen zijn. Groetjes!

1 Like

Ik #2 Asterart kreeg van #3 epd een mooie bloemenkaart. Hollandse tulpen. Leuk.

1 Like

#2 Asterart kreeg van # Annerie meeting kaarten ven eerdere meetings en van een recente meeting op Schiermonnikoog. Ik ben er blij mee hoor. Ik ben nog nooit op Schiermonnikoog geweest. Wel op Ameland en Terschelling. Ik vond het daar geweldig. Dankjewel!




Leuk dat je op elke kaart extra informatie geschreven hebt. :+1:

#2 Asterart kreeg van #10 mamvanvier een leuke kaart van Fiep Westendorp. Ik merk dat ik bij het schrijven beide Anita’s omgewisseld hebt. Als de tekst op je kaart wat raar over komt, Anitaaa, dan komt dat omdat die voor de andere Anita was. Sorry, kleine vergissing. :speak_no_evil:

3 Likes

#2 Asterart kreeg van #8 Jess18877 een mooi gestileerde kaart van een ijsbeer. Ik zie dat de kaart van studio draak is. Dank je!

2 Likes

#6 mamiielariie heeft ontvangen van

#1 @yoga wat een gave graffiti kaart en love kaart! Mijn vakantie was superleuk, momenteel al heel wat gewerkt mijn derde weekend op een rij alweer. Hier is de zon weg door de regen alweer.
#5 @Annerie bedankt voor deze leuke meetingkaart!
#7 @Jess18877 Ik geniet ook als het gewoon zonnig in, mijn humeur is dan op slag beter!

1 Like

Dank je wel @Annerie voor de leuke kaart vanaf de meeting
@Winkey wel 2 kaarten, dank je wel! Frankrijk is ook leuk! Ik ga een weekje naar New York en in februari nemen onze ouders mij en min. broer en zijn gezin mee naar Fins Lapland
En @mamvanvier dank je voor de mooie kaart en jouw lijstje met dingen waar je blij van wordt
IMG_0207
IMG_0208
IMG_0209
IMG_0210

2 Likes

Ik ontving jl. Donderdag deze 2, ja 2 mooie verjaardagskaarten van @Winkey

Dit muisje is superschattig…

Dankjewel. Ik ga beiden kaarten tentoonstellen 2 of 3 dagen voor mijn verjaardag, Monique :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb inderdaad “The Bridge” gezien, behalve het laatste seizoen, ik vond seizoen 3 al iets minder, maar misschien kijken we seizoen 4 alsnog. Saga is inderdaad super in die serie, zo lekker direct met bepaalde dingen :joy: :wink:

“Killing Eve” heb ik inderdaad ook gezien. Seizoen 1 vond ik top (er zat mijn soort humor in). Maar ik ben halverwege seizoen 2 blijven steken omdat ik dat seizoen niet zo goed meer vond als 1. Vanavond “Silent Witness” kijken op NPO2. Daar moet je tegenwoordig wel je aandacht bij houden anders ben je de draad ook snel kwijt… althans ik wel, misschien teveel aan mijn hoofd op het moment :upside_down_face:


Ik ontving vandaag deze kikkerkoning :blush: van #6 @Mamiielariie

Dank je wel Lara, hij ziet er heel lief uit…

2 Likes

#8 @mamvanvier heb ontvangen van:

#4 @Winkey Dank je wel voor je mooie envelop met de 2 kaarten. Heel blij met de Berner sennenhond-kaart. Mijn hond is echt mijn maatje. Ze is nu 6,5 maanden en ze gaat 1 dag per week met mij mee naar school. De kinderen zijn dolblij met “hun” klassenhond! Als we door de school lopen, krijgt ze ook veel aandacht van de kinderen van andere klassen en we merken dat het voor kinderen die moeilijker contact maken een fantastische manier is om in gesprek te gaan. Mijn hond hoeft niet echt opgeleid te worden als “hulphond” ofzo, maar dat we dit kunnen en mogen doen op mijn reguliere school vind ik echt zo tof!
De andere kaart van de feestvierende tantes ben ik ook heel blij mee. 56 dit jaar :sweat_smile:

#5 @Annerie Dank je wel, ook een Inge Löök-kaart. Ik vind ze fantastisch, er is zoveel te zien op de prentjes. Ik heb zelf nooit gelift, maar wel regelmatig lifters meegenomen. Het is niet meer echt van deze tijd denk ik. Ik zie eigenlijk nooit meer lifters.

#6 @Mamiielariie Dank je wel voor je postcrossing kaart uit België. Leuke serie is dat! Wat een hoop postzegels heb je op je kaart geplakt. Een deel zijn oud denk ik, pre euro tijdperk.

2 Likes

Ik 4 heb ontvangen van 6
Bedankt @Mamiielariie voor de leuke Keep calm kaart in mooie envelop :blush:
In welke hoedanigheid doe je voor het eerst mee aan de verkiezingen?

1 Like

Ik wou eens een nieuwe uitdaging, dus ik dacht ik doe eens mee samen met mijn collega om op te komen voor ons zelf en anderen die werken.

1 Like

Momenteel mogen we nog deze zegels gebruiken, alleen door de verhogingen is het best veel kleven. Maar zoalng het mag, gebruik ik ze.

Dank je wel #4 @Winkey voor de mooie Anton Pieck envelop met daarin 2 leuke kaarten! Een mooie van Esther Bennink en een leuke tea for two. Vandaag is het ook mooi weer, maar een stuk minder warm en met een lekker windje!