Maand round robin

April
Dank je wel #3 @epd voor deze Marilyn Monroe kaart uit mijn wishlist. Ik reageer via de post op jouw vraag :sweat_smile:

1 Like

Ik ben benieuwd @Annerie :grin:

1 Like

Voor Maand RR mei heb ik de eerste kaarten verstuurd:
nr. 10 naar nr. 1, 2, 3, 5, 6, 7
En toen waren m’n postzegels op :sweat_smile:

3 Likes

Mijn kaarten voor mei gaan morgen op de post :postbox:

1 Like

Ook de laatste kaart van april is aangekomen. Die had nog een paar extra rondjes gemaakt denk ik.
Bedankt @Marleen1979 voor de leuke Nijntjekaart. Mijn vakantie was heel goed en mijn caféetje was er nog maar helaas komt de warme chocomelk daar tegenwoordig ook uit een machine.
Bedankt ook voor de mooie envelop van (denk ik) Charlotte Dematons.

2 Likes

#3
Ik kreeg vandaag deze kaart van #10

Dank je wel Anita, Shirley maakt me altijd vrolijk.
Het forum is zeker een leuke aanvulling, maar ik ben een beetje te enthousiast geweest en had bijna een dagtaak aan het schrijven, beantwoorden van berichten en melden van de aangekomen kaarten. Nu keert de rust langzaam terug en ga ik proberen bewuster mee te doen met RR, zodat het ook leuk voor mezelf blijft.
De kaarten zet ik vaak op de kast, totdat er nieuwe binnenkomen en dan gaan ze in een map… maar die zit nu vol dus ik ga het anders aanpakken. Ik vind het zonde om de kaarten zomaar weg te doen, er zitten veel te mooie bij en ook lieve en leuke reacties.

3 Likes

bijgewerkt :slight_smile:

voor April heb ik dit leuke MOTW map kaartje uit Armenië van #6 @Mamiielariie mogen ontvangen. Dankjewel Lara, hebben jullie een mooie reis gehad?

1 Like

En gister heb ik de eerste kaart voor de maand mei ontvangen.
Dank je wel #10 @mamvanvier voor deze prachtige Edition Tausendschön kaart die ik uit mijn wishlist kan halen! Ja, er zijn best wel veel webshops waar je leuke kaarten kan kopen, doe ik ook. Maar het leukst blijft natuurlijk het shoppen naar kaartjes in een stenen winkel. De kaartenrekken blijven een bepaalde aantrekkingskracht houden :smiling_face:

1 Like

Ik #4 hen een mooie Gorjuss kaart ontvangen van #8
Bedankt @Jess18877 voor deze heerlijke kaart. Ik schrijf je terug.

2 Likes

Ik heb de volgende kaarten ontvangen voor mei
@epd #3 dank je wel voor deze kaart met uil

@Jess18877 dank je wel voor deze ballet kaart, ik schrijf je terug


@mamvanvier #10 dank je wel voor deze prachtige kaart met bijpassende postzegel, volgens mij wonen we niet ver van elkaar als ik je verhaal lees. Ik hou ook veel van wandelen

@Annerie ik had het verschil nog gezien tussen die kaarten van ets en Barbara, bij alternote stond het in dezelfde standaard vandaar. Maar nu zie ik het met die blokjes rand😉

4 Likes

Kaarten Mei 2024 van #10 naar #4, 8 en 9 zijn ook verstuurd. #10 heeft alles verstuurd.

En mijn eerste kaartje RR maand mei is ontvangen van #8. Dank je wel Jessica voor dit lieve hertje van Studio Draak! De postzegel is ook prachtig, de insecten had ik toevallig zelf ook gekocht!

1 Like

Inderdaad Ellen, ik ben ook even te enthousiast geweest met de RR. Ik kan de verschillende RR’s nauwelijks meer uit elkaar houden. Ik moet daar betere keuzes in maken, ik ga er altijd veel te vol in… maar zo’n volle brievenbus is wel heel leuk!

2 Likes

Dankjewel #8 @Jess18877 voor deze mooie kaart met tulpen van StudioDraak uit mijn wishlist. Ja, ik host deze RR al heel lang… maar wanner ik daarmee ben gestart, dat weet ik niet meer…

#3
Ik ontving gisteren deze schattige muis van #8 @Jess18877

Dankjewel Jessica. Ik heb de kaart voor nu terzijde gelegd en ga deze 1 of 2 dagen voor mijn verjaardag lezen en uitstallen met de andere kaarten :blush: :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Mei:
7 ontvangen van 8 @Jess18877
Dankjewel voor het tulpenelfje, wat een mooie kaart heb je gekozen. Ik ben er heel blij mee!
Voor jou ook een zonnige lente gewenst

1 Like

Voor mei ontvangen van @Jess18877 een mooie Anne Frankkaart voor mijn collectie. Heel erg bedankt.
Het gaat goed met me, alleen wel op mijn grenzen blijven letten.

2 Likes

onze reis was erg leuk en veel schrijfwerk :slight_smile:

2 Likes

Bedankt #3 @epd voor je leuke kaart.
Ik vind deze heel grappig. Vroeger hadden mijn ouders een gele kever. De vorm is zo nostalgisch en herkenbaar. Ik geniet van het mooie weer, het ziet er zoveel gezelliger uit allemaal. De benauwende warmte vind ik iets minder, maar ik klaag niet hoor!

Bedankt #5 @Annerie voor de leuke Charlotte Demantons kaart. Inderdaad een paraplu te zien en een vlinder-vlieger :blush:. De ochtenden vind ik ook heerlijk, inmiddels alweer prachtige zonsopkomsten gezien, zeker als het ook nog een beetje mistig is. Ik geniet heel erg van mijn vroege ochtendwandelingen. In de vakantie tijd kwam ik nauwelijks andere tegen, heerlijk.

2 Likes

mijn #4 kaarten voor mijn, voor 2 tm 9 gaan/zijn op de post

1 Like