Maand round robin

Hoi Anita, ik houd in een Excel sheet bij als ik een kaartje geschreven heb en voor welke RR, maar niet waar ik me inschrijf :roll_eyes:. Bij sommige kleine RR’s kan het lang duren voordat de groep vol is en dan ben ik het alweer vergeten.
Ik had in April ingeschreven voor een paar grote RR’s (36 + 20 mensen in 1 group) en dat ga ik niet meer doen. Dit, omdat het wel leek dat alle groepen (groot en klein) waar ik me voor in geschreven had, bijna tegelijk vol waren en dan krijg je teveel te doen in te korte tijd.

Ik vind het eigenlijk ook helemaal niet leuk om elke dag 10+ kaartjes te krijgen, merkte ik afgelopen week. Omdat ik er dan minder aandacht van geniet en meer bezig bent met het melden van…

Ik heb woens- of donderdag alle kaartjes voor de grote RR’s geschreven en dan ga ik me echt bewuster inschrijven voor een RR (althans dat ga ik proberen) :crossed_fingers:t2: :see_no_evil: :upside_down_face:

2 Likes

Heel herkenbaar hoor…

2 Likes

dank je wel #6 @Mamiielariie voor deze januari kaart! Volgens mij is het goed gegaan met de verkiezingen toch? Zoiets zag ik volgens mij voorbij komen op facebook…

bijgewerkt :slight_smile:

Ik doe in juni graag weer mee

2 Likes

Inderdaad ik ben verkozen en heb een mandaat voor de komende 4 jaar :slight_smile:

2 Likes

Ik doe ook graag mee in Juni

1 Like

Ik #09 @Meidans heb ontvangen van #6 @Mamiielariie een mooie Keep Calm kaart. Nou het komende jaar bezoek ik weer tal van meetups waarbij bij in ieder geval 1 wij elkaar weer gaan zien :slight_smile:

2 Likes

#6 mamiielariie heeft ontvangen

#2 @AsterArt Het zijn inderdaad geen typische reisbestemmingen maar het moet ook niet altijd, vaak zijn ze mooier voor ze erg aantrekkelijker worden.

#3 @epd Ik hou erg van bloemen en heb vaak tulpen staan in mijn vaasjes binnen

#10 @mamvanvier ooh wat gaaf zo rondtrekken met de camper, voor mij is het neit iets want zou het comfort missen denk ik. Al ben ik blij met low budget hotels

4 Likes

#09n @meidans heeft ontvagen van #02 @AsterArt een bordje vol met hartjes, liefde en vrienschap :heart:
Ik houd erg van vegetarische/ veganisische lasagne en ijs als toetje :yum:
Mijn moederland is Duitsland en mijn vaderland Nederland. Zelf heb ik toen ik 20 was 1,5 jaar met veel plezier in Duitsland gewoond en gewerkt. Door omstandigheden (te ingewikkeld om uit te leggen) ben ik teruggekeerd naar Nederland. Ik ben aktief op het Duitse deel van het forum, maar intussen doe ik ook op het Franse deel mee met sommige RR’s. Ik ga regelmatig naar Duitsland en soms is daar dan een Meetuo waar ik aan kan meedoen. Veel van mijn vrienden wonen op verschillende plekken in Duitsland en ik ben regelmatig in Berlijn en Hamburg, daar heb ik altijd een slaapplek.
Bedankt voor de ‘lekkere’ kaart.

2 Likes

Wauw mooi Maria. Leuk dat je zo heen en weer kan gaan. Geniet ervan!

Ik, #2 Asterart kreeg van # 5 Winkey leuke kaarten. 2 kaarten voor mijn bord" let the childeren play". De eerste komt van een voor mij onbekende kunstenaar, maar wat mooi zo met dat kindje op zijn hoofd. Prachtig werk .Die postzegel is ook mooi.
De tweede kaart is ook heel leuk. Wat is er heerlijker dan als kind in de plassen te springen. Die twee hebben veel pret. Dat ene brave meisje staat ze te verwittigen dat er heibel van komt. (Leuke washi tape op de achterkant). De derde kaart ; HEERLIJK, een kaart van Nijntje. Ik ga ze aan de jongste kleinkinderen laten zien. Die zijn helemaal weg van Nijntje. Dikkedankjewel…



2 Likes

En nog een eervolle vermelding voor de prachtige envelop. Ik moet dringend gaan trainen om ook weer zo’n leuke enveloppen te maken. Ik bewaar ze in een aparte map. En die vermelding van de titel en plaats van het werk. TOP!
En oh ja die infuzen dat is niet één keer. Maar elke week. Je geraakt dat gewend. Die dag gebruik ik om kaartjes te schrijven, te tekenen, schilderen enz… Dan gaat de tijd wat sneller. En ik hoef er de deur niet voor uit. Ze komen dat hier thuis aanrprikken. Ik krijg die infuzen al sinds 2002. Zonder die infuzen geraak ik niet vooruit.


Groetjes

1 Like

Mei:7 ontvangen van 2 @AsterArt prachtige gele tulpen en een lego zaklamp voor Koen. Dankjewel voor deze volgeschreven kaarten. Ik schrijf je terug


2 Likes

Mei : 7 ontvangen van 3 @epd
Dankjewel voor het grappige kaartje
Ik ben een weekendje weg geweest en loop wat achter met melden van de kaarten
Dat wil ik graag vandaag doen tussen het huishoudelijk werk door

Mei: 7 ontvangen van 6 @Mamiielariie bedankt voor je mooie vlinder kaart. Wat een grote postzegels heb je geplakt. Wauw! Ik spaar ze niet maar ben onder de indruk

1 Like

Voor April ontvangen van #6 @Mamiielariie
Bedankt Lara voor deze leuke boeken /lees kaart vanuit Armenië. :pray:

4 Likes

Ik #4, heb ontvangen voor mei van #2 @AsterArt bedankt voor de heerlijke, lekker volgeschreven kaarten. Allemaal leuk!
Inderdaad jeugd sentiment dat kermis gevoel.
Misschien schrijf ik je er volgende keer over.
En die envelop vind ik gewoon in de categorie zelf gemaakt vallen hoor.



1 Like

#2 Asterart heb van #6 Mamiielariie een mooie World Postcard Day kaart gekregen. Ik ben er blij mee. Vorig jaar oktober is dat een beetje aan mij voorbij gegaan. Ik wist eerlijk gezegd niet wat ik moest doen. Dit jaar wil ik meedoen maar dan ga ik mij eerst nog informeren. Ook nog bedankt met de wereldkaart envelop.


:+1:

1 Like

#6 @Mamiielariie dank je wel voor jouw mooie kaart uit Armenië voor de april RR

3 Likes

Ik hoop dat deze ook ook in je theecollectie past.

Lar

1 Like