Maand round robin

Ik doe ook weer mee in april. Als het kan…

2 Likes

fijne Paasdagen allen, ik doe ook weer graag mee in de nieuwe maand.

1 Like

Ik doe graag volgende maand ook mee

2 Likes

bijgewerkt :slight_smile:

Iedereen een heel fijn paas weekend gewenst!

3 Likes

:nest_with_eggs: fijne paasdagen allemaal!
Ik doe ik april graag weer mee :tulip:

2 Likes

@Winkey wat een prachtige kaarten
Dank je wel
Ik schrijf je terug

2 Likes

dank je wel #3 @Malibou voor deze mooie kaart met een schilderij van Willem Bartel van der Kooi. Een museumkaart is zeker een aanrader! Ik heb hem ook!

1 Like

Dank je wel #4 @Winkey voor je 2 mooie kaarten. Ik meld ze nu zonder foto, maar dan weet je dat ik ze in goede orde heb ontvangen. Ja de kaarten van Esther Bennink zie je nu overal… Maar het zijn ook wel erg mooie kaarten.

1 Like

bijgewerkt en de adressen voor april zijn verstuurd.

Mijn kaarten voor maart komen er deze week aan hoor…

Ik heb nog een kaart voor de maand maart RR mogen ontvangen van **#1 @yoga **

Dank je wel voor de Paasgroeten Nanda!
Deze kaart zag ik al eens voorbij komen, maakte nieuwsgierig me naar deze serie en nu heb ik deze ook. Dank je wel voor jouw keuze !

1 Like

Sorry voor late melden.ik heb een rare maand achter de rug. Volgens mij heb de volgende kaarten nog niet gemeld. Ik ben er ontzettend blij mee onze in m’n brievenbus te vinden😘
@Malibou #3 dank je wel voor deze leuke sneeuw pop, vandaag ook een grijze dag, maar morgen een warme met zandstorm volgens mij😉

@Winkey #4 dank je wel voor je kaarten. Ik heb al terug geschreven. Nu deze nog melden en uploaden
Ik zag dat het hier allemaal mag van Annierie, nou daar komen ze hoor. Ik heb genoten van de uitgebreiden kaarten en brieven.




@Mamiielariie #6 jij bent lekker onderweg de laatste tijd. Veel plezier hoor. Geniet ervan!
Dank je wel voor deze mooie klaprozen kaart.

4 Likes

Bedankt #1 @yoga voor de leuke kaarten in de gezellige envelop, voor de maand maart.
Nu even geen foto’s. Met het avondlicht krijg ik ze niet goed op de foto.(misschien morgen)
Ik schrijf je weer terug met de kaarten voor April :blush:.

Hier dan de mooie kaarten :blush:



2 Likes

Dank je wel #1 @yoga voor de meeting kaart vanuit Deventer! Altijd leuk om een bezoekje aan Alternote te brengen. Dat is voor mij alweer eventjes geleden!

Dankjewel 1 @yoga voor de duitse paaskaart.
We hadden gelukkig droog weer met de paasdagen.
Had je het gezellig bij je moeder?
We waren naar mn ouders die wonen op Texel

1 Like

Mijn kaarten voor April gaan op de bus vandaag

1 Like

En die heb ik ontvangen.
Ik #4 heb dus een kaartje ontvangen van #
Bedankt @anitaaa voor de vrolijk Jip en Janneke kaart. Het is inderdaad net Jip en Janneke op Safari :blush:.
Vast gefeliciteerd met Koen. Wie weet valt er nog iets leuks in de brievenbus voor hem :innocent:.

2 Likes

Dank je #1 Yoga voor de meeting card van de round robin voor april.Ik denk dat zo’n wolwinkel wel verleidelijk is voor jou. Hopelijk bijt het oppashondje niet.

1 Like

Van #1 yoga kreeg ik ook een kaart met pinguïns. Die is nog voor de maand RR van Maart.


Het is een knappe foto.

1 Like

Van #7 Anita kreeg ik een kaart met een ijsbeer. De illustratie lijkt wel uit zo’n avontuurlijk stripverhaal te komen. Dankjewel.

2 Likes

Eerste kaart is binnen voor de maand april

Dank #7 @anitaaa voor jouw prachtige kaart

2 Likes