Maand round robin

Beste Winkey, ik moet ook nog veel leren over plantjes. Maar omdat ik veel thuis ben is het wel leuk om ermee bezig te zijn. Een plantenasiel lijkt me echt geweldig. Ik zou wel een plant willen redden.

Dank je #3 Malibou voor de kaart met de boom. Het is inderdaad een boom die de lente weergeeft. Dank ook voor de mooie tekst op je kaart. Ik heb je tekst met plezier gelezen.


Proficiat met je overwinning op het internationale forum.

1 Like

Aan #7 Anita, wat een mooie kaart van Belle & Boo kaart. Reken maar dat ik ze mooi vind. Een heel feeërieke kaart. Met de paasdagen komen onze kinderen en kleinkinderen. Dat vind ik heel leuk.


Ik ga mijn kaart goed in de gaten moeten houden want mijn kleindochter van 5 is dol op eenhoorns.

#6 Mamiielariie recieved

voor februari
#9 @meidans een leuke jaar vand e draak kaart! Ja iderdaad de meetingkaart had ik al geswapt

voor maart
#8 @Marleen1979 ik vind de zegels ook erg leuk van jullie, wat een leuke anne geddes kaart!

3 Likes

Deze kaart van **#8 @Marleen1979 **kwam volledig doorweekt binnen i.v.m. het natte weer helaas. De postkaart is weer droog en ik hoop dat het klopt, dat deze voor de RR bestemd was, Marleen.
Boekwinkels met kaarten zijn mijn favoriete sneupplek :love_letter:

2 Likes

bijgewerkt :slight_smile:

Het verschil is dat je hier de kaarten die je voor de maand RR ontvangt meldt. Mocht je van iemand vanuit de maand RR meerdere kaarten ontvangen in dezelfde envelop als extra vind ik het geen probleem als je dat hier ook meldt. Al zijn er ook mensen die dat melden in het aparte “dank je wel” topic. Dat topic is meer bedoelt voor als je zomaar een kaart ontvangt, die zou je daar kunnen melden, omdat je het nergens anders “kwijt” kan. Je kan de persoon ook altijd een privé berichtje sturen natuurlijk, maar dat is maar net wat je zelf het prettigst vindt om te doen.

Inderdaad deze Inge look is voor deze RR. Wat jammer dat die doorweekte binnen kwam. Goed dat je hem hebt kunnen drogen.

1 Like

Ontvangen voor deze maand van

#3 @Malibou dank Malena voor deze prachtige kaart. Ik heb sinds lange tijd een museumjaarkaart en bezoek daardoor regelmatig een museum.

2 Likes

#6 @Mamiielariie wat leuk een meeting in Frankrijk te bezoeken. Hoop dat je een fijne dag gehad hebt. Dank voor jouw kaart

2 Likes

#7 @anitaaa dank voor jouw mooie kaart. Altijd leuk een map postcard. Mijn oudste leert nu alle rivieren en gebieden en steden in Nederland. Het frist weer je kennis op.

2 Likes

#2 @AsterArt: dankjewel voor dit kaartje van Elsa Beskow. Mooie aanvulling op mijn verzameling!

7 heeft ontvangen van 6 @Mamiielariie
Dankjewel voor je map kaart van de Ardennen
Ik hoop dat de meeting gezellig was

1 Like

Mijn kaarten voor maart zijn nu allemaal verzonden

1 Like

#6 @Mamiielariie, dank je wel voor het map kaartje vanuit Frankrijk

#6 mamiielariie heeft ontvangen voor maart van

#2 @AsterArt bedankt voor de MOTW Antwerpen, blij dat je die zwemkaaart zo leuk vond vorige keer!
#3 @Malibou Veel plezier in Zwitserland alvast als je naar daar gaat! Bedankt voor het leuke kaartje!
#7 @anitaaa het weer is best wisselend, soms lijkt de lente daar, soms is de herfst om de hoek aan het piepen ook naar mijn gevoel. Wat een gave kaart!



3 Likes

#4 ontvangen van #8
@Marleen1979 , bedankt voor weer een leuke enveloppe met gezellige kaarten.
Wat een heerlijk vooruitzicht, zeker June het zo druk hebt. Succes met het niet doen van nieuwe inkopen :wink:

2 Likes

#3 Ik heb vandaag deze kaart mogen ontvangen van **#6 @Mamiielariie **

Dank je wel, Lara. Helaas is jouw tekst achterop niet meer leesbaar i.v.m. de regen.

1 Like

Ooh wat balen

7 ontvangen van 4 voor de maand maart
Dankjewel @Winkey voor de tulpenkaart, een mooie toevoeging voor mijn verzameling.
Nee dat wist ik niet dat Ekoplaza ook kaarten verkocht.

2 Likes

Graag doe ik mee met de maand April

2 Likes