Maand round robin

Voor de maand maart ontvangen
#1 @yoga dank je wel voor jouw kaarten. Ik schrijf je terug

1 Like

Enkele kaarten voor april zijn onderweg, de anderen reizen waarschijnlijk eerst maandag verder naar Nedeeland

April:
7 Dankjewel @Winkey 4 voor je rode panda kaart
Hij is prachtig!

1 Like

Inmiddels zijn kaarten voor
#2, #4, #5, #6 en #7 gepost

Ik #2 stuur vandaag al mijn kaarten op.

1 Like

Vandaag ontving ik deze kaart van **#5 @Annerie ** voor de maand MAART RR nog.

Dank je wel voor jouw keuze, Annerie.
Ik ben inderdaad op de Alpaca meeting in Workum geweest en heb je niet gesproken.
Misschien treffen we elkaar in Harlingen op 1 juni? Of bij een van de meetings binnen de Elfstedentocht komend jaar? Dat is zo een leuk idee.

1 Like

Gisteren viel er weer hele gezellige post op de mat.
Kaarten ontvangen van #8 en #9
@Marleen1979 koningsdag, voor jullie een perfect moment om te verkopen lijkt me. Ik ga natuurlijk op pad om weer leuke koopjes te scoren, al zou ik zelf eigenlijk ook moeten gaan verkopen maar beide gaat niet ben ik bang (Peter gaat echt niet verkopen en ook niet mee struinen trouwens :joy:).
Ik schrijf je weer.
Bedankt voor de schattige Studio Draak ( had ik niet meteen als zodanig herkend). En de koffie kaart. We moeten toch echt een keer een datum prikken.


@meidans , super die Banksy! En dan ook nog een Daniëlle Drescher. Heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:
Katten, och ja… geur, dat is inderdaad een ding. Bij de ene vriendin ruik ik echt helemaal niks, ze heeft er 3 bij een andere juist iets te veel, daar kan ik ook nooit lang op bezoek zijn als we binnen zitten. Ik ben ook allergisch voor katten (de huidschilfers) dus ik moet wel een allergie pilletje hebben ingenomen ruim van te voren. Fijn om oude vrienden terug te zien en de draad weer gewoon op te pakken.
Ik schrijf je weer terug.


3 Likes

#3
Ik ontving vandaag deze mooie kaart uit Heidelberg van @meidans

Het is al weer jaren geleden, 1993 om precies te zijn dat ik Heidelberg bezocht heb en wat ik me er nog van herinner, was het indrukwekkend. Dus dank je wel :blush:

2 Likes

Hoi , kan ik meedoen met de volgende ronde?

1 Like

dat kan zeker @mamvanvier, stuur je mij je adres in een privé berichtje?

#3
Ik ben vandaag extra verwend door @Winkey :grin:

:heart:

door een extra kaartje waar ik om moest glimlachen

Ja, ik ben nog maar een postcrosser sinds 7 January, maar dankzij het forum heb ik al sindsdien, geloof het of niet, al 247 kaartjes verstuurd. Dit hoge aantal is ontstaan door een oproep/swap voor mijn moeders 85 verjaardag (jl. 5 April). Zoals de Engelsen zeggen “I got a bit carried away” en ik heb door dit alles enige achterstand opgelopen hier (met een challenge), maar ook in mijn werk :grimacing:

Maar het was de moeite waard :grin: en hopelijk na de volgende week is de druk eraf en kan ik weer normaal aan het werk.

3 Likes

#5 Annerie, bedankt voor de 2 mooie kaarten van de meetings. Ze zijn allebei mooi, maar de lama is een toppertje! Bedankt ook voor de leuke envelop. Met de mooie stempel en die leuke stickers van je.


Mooi gedaan!

1 Like

#8 Marleen, wat een schattige envelop. Twee nieuwsgierige Aagjes die binnen gluren bij mensen. Schattig . Ook bedankt voor de illustratie van de fuut, ik word een echte vogelkenner. :+1:

2 Likes

#9 Meidans: Ik word van allebei je kaarten blij. Ik heb kaarten van Cornelis Jetses, maar ik heb er zelf nog nooit één gekregen. Dank je. Ik ken de kaarten van Daniela Drescher. Maar deze heb ik nog nooit gezien. Ik ben er heel heel blij mee. Ook steeds bedankt voor je mooie woorden. Jij bent er goed in om dingen mooi te verwoorden. Kortom: dankjewel :rose:



:heart:

2 Likes

Ellen, dank je voor de kaart van Marius van Dokkum. Ik heb zijn werk wel eens zien passeren, maar echt kennen doe ik het niet. Dat is bij deze gelegenheid dat een mooie kans om daar verandering in te brengen. Het werk is goed gemaakt, goed geschilderd. Maar op het orgel spelen dat zit er tijdens deze dienst niet meer in.
Grappig gedaan. Dank je wel! :hugs:

2 Likes

#6 mamiielariie zend haar kaartjes uit van armenia en georgia voor iedereen wat wils gevonden

Ik doe graag mee in mei ook

5 Likes

Ik ontving vandaag deze supermooie kaart van #2 @AsterArt

Dank u wel, ik vind dit een supermooie kaart :heart_eyes:.
Ik houd van heel veel dieren, moet ik zeggen, maar katten en apen staan in op no. 1 en 2. Onder de apen vind ik de chimps & orang-oetans de leukste, denk ik.

3 Likes

#4 heb kaarten ontvangen van #2 en # 3
@AsterArt dank je voor de gezellige kaartende Tantes. Ik zie mezelf wel zo zitten meteen zelf gebreide omslagdoek, ooit :blush:.
Zelf educatie, soms lastig, het gaat misschien niet zo snel, maar lang leve You-Tube.

@epd bedankt voor de eurovision kaart. Ik wist niet dat die bestonden. Grappig. Ga jij kijken? Wij waarschijnlijk wel, al hou ik het zelden vol tot het einde.

2 Likes

Hij doet mij altijd aan het circus denken

Ik doe graag weer mee in mei

1 Like