Maand round robin

Ik #4 heb mijn maandkaarten voor december ontvangen van #2, #3 en #5.
Fijn hoor zo’n volle brievenbus.
@Marleen1979 bedankt voor de mooie Tausendschön!
Ik ben van plan volgend jaar eens flink de kerstspullen op te ruimen in November! En dan een heleboel naar de kringloop te brengen. Ik heb het in mijn agenda gezet. Bedankt vooral het leuks wat je bij de kaarthebt gedaan. Prachtige stickers ook :heart_eyes:

@veke250 bedankt voor de mooie EDG kaart, zo heerlijk vrolijk en zo lekker vol geschreven. Ons monopoly spel is ook heel erg oud. We moeten ook echt het oude geld verdelen opzoeken op internet. We hebben vreselijk gelachen én we hebben uitgespeeld. (Uiteraard met hapjes en drankjes). Op vakantie nemen wij ook altijd Yahtzee mee.

@Annerie, mooie afsluiting met zo’n vlinder, dank je wel. Ik dacht ik zet die challenge voor 2022 er maar vast op. Gourmetten, ideaal, kun je lekker kletsen terwijl je je eten maakt :blush:. Wij hebben als gezin echt een bepaalde routine, de schoondochters hebben zich maar te schikken :wink:. Die mannen hier in huis zijn dan ineens dominant, zo grappig (en irritant :stuck_out_tongue_winking_eye:)

3 Likes

Ik doe in januari graag weer mee

3 Likes

Ik doe ook graag weer mee in januari
Groeten vanuit Cyprus

6 Likes

@Annerie, hier is jouw kaart aangekomen nog net voordat t nieuwe jaar begint. Dankjewel voor je kaart! Wij houden van wandelen en gaan er graag op uit. We hebben een wandelboek aangeschaft met een wandelapp en hebben al veel plaatsen bezocht voor een wandeling in coronatijd. Wie weet een keer oranjewoud. Fijne jaarwisseling!

1 Like

Ik heb vandaag post ontvangen van Annerie
@Annerie dank je wel voor deze leuke kaart van papersisters er staat niet alleen een sneeuwpop op maar ook een roodborstje.

2 Likes

Mijn laatste kaartje voor deze maand RR zat deze maand nog in de bus. Dankjewel, @Annerie ! Ik ben het helemaal met je eens: deze dames zijn ideaal om het jaar af te sluiten. En je hebt ook mooie zegels gebruikt die niks van hun schoonheid verloren zijn omdat ze niet werden afgestempeld :smiley:

We gaan morgenavond gezellig thuis blijven en naar jaarlijkse gewoonte gewoon hapjes eten de hele avond door. In 't verleden deden we eerst uitgebreid aperitief met als gevolg dat niemand nog honger had als de hoofdschotel op tafel kwam, vandaar dat we er nu voor kiezen om alleen maar hapjes te eten :christmas_tree:
Ik vond/vind deze RR zeker heel erg leuk en zou heel graag weer meedoen in januari. Alvast bedankt voor de organisatie!

2 Likes

#6 heeft ontvangen van

#3 @veke250 Bedankt voor de mooie studio draak kaart! Het jaar is inderdaad snel voorbij gegaan. Voor jouw ookal beste wensen!

#9 @anon55207916 Wat een mooie belle en bo kaart koos je uit voor me! Hier zijn ze wat aangepast maar beter dan vorig jaar allesinds

2 Likes

Hallo Annemie,
Bij deze wil ik me graag aanmelden voor de maand Januari.
Fijne jaarwisseling.
Groet Irma.

1 Like

bijgewerkt :slight_smile:

Ooh wat leuk weer met 12 al xd

2 Likes

Voor december heb ik (7) natuurlijk ook een kaart van @Marleen1979 (2)ontvangen maar die ben ik hier kennelijk vergeten te melden. Sorry!

2 Likes

#2 ontvangen

Resend november #5 @Annerie
Dank voor lekker kopje thee

December kaart van #5 @Annerie
Leuke kaart van de papersisters
Hoop dat je een fijne kerst gehad hebt

Gelukkig en een gezond nieuw jaar gewenst

1 Like

#2 ontvangen
#3 @veke250 wat een mooie Belle &Boo
Ik ben net terug uit Cyprus, maar 5 dagen met mijn jongste zoon gevlogen. Mijn moeder overwinterd daar deze winter, ze woont er niet. Toevallig was mijn zus er ook, dus was heel gezellig en veel gezien. Wij doen geen kado’s met kerst tot ergernis van mijn oudste. Ik vind even goed zo met alleen de Sint :wink: Dank voor de Russische Bergamot thee
De allerbeste wensen en gezondheid voor 2022

2 Likes

#9 heeft ontvangen:

Twee mooie kaarten van #3 @veke250 .
Dankjewel voor de kerst en verjaardagskaart en natuurlijk de thee. Erg leuk!
Het is inderdaad altijd erg druk zo met de feestdagen en de verjaardag, zelfs met een select gezelschap dit jaar was het toch weer druk. Maar wel erg gezellig en daar gaat het om :slight_smile:

Ook kreeg ik een mooie kaart van #6 @Mamiielariie ,
Dankjewel voor de sfeervolle kaart. Ik hou ook van lezen bij de kachel, dus goed gekozen!

En op de dag van mijn verjaardag, kwam dus inderdaad op tijd :wink:
Deze leuke verjaardagskaart binnen van #5 @Annerie .
Ik heb geen speciale tradities, maar heb ondanks alle maatregelen op een leuke manier aandacht gekregen van iedereen. Een select gezelschap op bezoek en verder veel kaartjes, ingezongen berichtjes . Dus al met al mooie dagen .

2 Likes

Ik - nr. 3 - kreeg afgelopen week ook ng leuke post aan op de valreep van nr. 1 en 5

Bedankt @yoga vr de Elvis + de kerstkaart. Heb jij in Amphia gewerkt? Dat wist ik nt. Al vaak voorbijgereden in het verleden en een vriendin van me heeft er ook jarenlang gewerkt. Veel succes met je nieuwe baan vanaf morgen! :crossed_fingers: :four_leaf_clover: En ja die Nederlanders hier in Antwerpen; het was me wat maar ik heb er persoonlijk gn last van gehad want ik ging me echt nt naar de stad in die drukte begeven! Ng een late gelukkige verjaardag vr je man trouwens! :birthday: #drukkemaandidd :wink:


Bedankt @Annerie vr deze leuke en lieve B&B kaart van m’n favorieten! Ja zo’n kop warme chocomelk kan smaken hé! Ze zijn allemaal zo lief en aandoenlijk hé. Echt 1 kiezen is moeilijk vind ik. Ik heb meerdere favorieten maar telkens komen er wr nieuwe mooikes uit! :heart_eyes:

3 Likes

Ook ng via hier even mijn beste wensen aan al mijn lieve medepostcrossers! Ik hoop dat 2022 een fijn en magisch jaar mag worden met veel brievenbusgeluk! Daar hopen we allemaal stiekem op; niet!? :wink:
Happy New Year met alle goeds dat daar bijhoort! :kissing_heart:

1 Like

dank je wel #9 @anon55207916 voor deze leuke Belle & Boo kaart uit mijn wishlist die op Oudjaarsdag werd bezorgd. Ik was er alleen nog niet eerder aan toegekomen om hem te melden hier… Wij hebben met kerst gegourmet… de 1e dag met mijn schoonfamilie, maar wel met minder mensen dan normaal. En de 2e dag met mijn moeder en broer. Oudjaarsavond waren we met zijn tweetjes en op nieuwjaarsdag zijn we nog bij familie langsgeweest voor de nieuwjaarswensen. Het was niet al te druk, maar gewoon goed en gezellig!

1 Like

bijgewerkt :slight_smile:

adressen voor deze maand heb ik zojuist verstuurd

1 Like

nog niet alle kaarten zijn gemeld als zijnde ontvangen (of ik heb er overheen gelezen, dat kan natuurlijk ook).

maand oktober:
@Jess18877 klopt het dat je van @Mamiielariie voor deze maand nog geen kaart hebt ontvangen?

maand december:
@Marleen1979 klopt het dat je de kaart van @Jess18877 nog niet hebt ontvangen?
@Mamiielariie klopt het dat je mijn kaart nog niet hebt ontvangen?
@Jess18877 klopt het dat je mijn kaart en die van @Mamiielariie nog niet hebt ontvangen?
@mar127 klopt het dat je nog geen kaart van @veke250 en mij hebt ontvangen?
@anon55207916 klopt het dat je nog geen kaart van @Marleen1979 hebt ontvangen?
@anitaaa klopt het dat je nog geen kaart van @mar127 hebt ontvangen?