Maand round robin

#2 ontvangen

#6 @Mamiielariie dank je wel voor leuke koffie kaart, dank voor de leuke postzegels op de envelop.

#9 @anon55207916 wat een schattig Belle & boo kaart, dank je wel. Wat jammer dat je je verjaardag niet groots kan vieren. Het is een bijzondere leeftijd, ik heb deze nog net voor de Corona mogen vieren.

2 Likes

@Jess18877 7 heeft een kaart ontvangen van @veke250 3
Dank je wel Veerle, ik wens jou ook mooie kerstdagen en een goed en gezond 2022
image

3 Likes

dank je wel #6 @Mamiielariie voor deze Christmas cocoa die ik gister mocht ontvangen. Ik krijg ineens zin in warme choco…

dank je wel #3 @veke250 voor de envelop die ik gister mocht ontvangen met wel 3 kerstkaartjes uit mijn wishlist! Wat een geluk voor mij! En het theetje uit Rusland, ben er benieuwd naar… Ik zal op je kaartjes reageren via de post, want ik moet mijn kaartjes voor deze maand grotendeels nog schrijven :see_no_evil: Moet vast lukken dit weekend zodat ze maandag op de bus kunnen…

1 Like

bijgewerkt :slight_smile:
Mocht er iets niet helemaal kloppen, laat het me weten dan pas ik het aan!

Voor degene die mee willen doen, ik hou nog even dit topic aan… wel zo makkelijk…

@Jess18877 klopt het dat jij nog geen post van mij hebt ontvangen?

Verder wens ik iedereen fijne feestdagen!

1 Like

Hoi Annerie,
Ik doe graag weer mee in januari. Fijne Kerstdagen!

1 Like

Fijne feestdagen! Graag doe ik mee in januari!

1 Like

Dat klopt @Annerie nog niets ontvangen
Ik doe graag weer mee in januari

1 Like

Ik doe graag mee in January terug

bijgewerkt :slight_smile:

Dat is jammer, ik heb de envelop naar jou op 13 december al op de bus gedaan… I wacht het nog even af, maar anders stuur ik een resend mee in januari als dat voor jou okay is?

Vrijdag m’n laatste kaartjes gekregen van @veke250 @yoga en van @Mamiielariie
Nu heb ik van allemaal een kaart gehad.


Wat een mooie versieringen op de enveloppen.
Waar kopen jullie dat toch, die leuke stickers en tape…
En bedankt voor de thee. Ik ben benieuwd hoe het smaakt.
En @veke250 ik schrijf je vast nog es terug als antwoord op je verhaal.

2 Likes

dat denk ik niet, want die van mij moet ik nog op de bus doen :see_no_evil:

1 Like

Ik doe ook in januari graag wr mee hr. Maar gaan we nt vr een nieuw topic? Een nieuw jaar, een nieuwe start? :slight_smile:

1 Like

Super, ik kijk er al naar uit! :smiley: In NL zijn er héél véél webwinkels hr! Ik heb me net wr even helemaal laten gaan op eentje. Ben je zo een tijdje zoet mee :wink:
Vroeger weken veel mensen ook uit naar Ali Express in China maar dan moet je even geduld hebben eer je wat hebt en ik weet nt hoe het nu gaat bij jullie maar ik heb er sinds de nieuwe douane regelingen afgelopen juli niks meer besteld dus durf daar ook gn advies in geven. Bij Action en Big Bazaar enzo kun je ook altijd wel aan een tapeje of stickertje geraken :crazy_face: En er wordt ook bij buitenlandse webshops gekeken en gekocht natuurlijk. Kijk dan wel goed na of die onder de EU vallen of nt en wat met douane- en invoerrechten evt. Op het forum kan je daar ook vanalles over terugvinden volgens mij hoor. Zelfs hier op het NL forum is een link naar. Kijk maar eens : Waar kun je leuke kaarten kopen / bestellen? Je kunt er meestal nt enkel leuke kaarten kopen maar ook washi, (sluit)stickers, enz.
Als er een site is die je aanstaat, kan je het best inschrijven op de nieuwsbrief. Er zijn nl. sites die regelmatig acties en kortingen aanbieden ook. Je kan hen ook volgen op social media vr winacties, updates, e.d.
Hopelijk ben je hiermee wat verder geholpen! :+1:

1 Like

Hey Annerie Ik was in de war. Had bij een andere ronde kaart van je gekregen. Ik wacht t af

@anon55207916 je prachtig blauw versierd envelopje zat vandaag in mijn brievenbus. En dan dat Belle & Bo-kaartje! Zo’n schoontje! 'k Heb meteen al een nieuw album gemaakt op Flickr in de hoop nog Belle & Boo’s te krijgen van anderen. Ze zijn echt kweeniehoe schattig! En 40 is echt wel een fijn jaar! Ik had in maart een mijlpaal verder en vond het een beetje dubbel dat ik niet veel mensen mocht vragen. Een halve eeuw is toch niet niks. :wink: Soit, 't is in alle stilte voorbij gegaan zonder veel gedoe. Gewoon in 't gezinnetje, en dat was ook gezellig en meer had ik niet nodig :wink:
Ook heel erg bedankt voor de vos die erbij stak! Je bent een schat!

2 Likes

Mijn kaarten voor deze maand zijn allemaal onderweg

1 Like

Ik kreeg vandaag mijn kaartje van #6 @Mamiielariie
Dankjewel, Lara voor dit schattige vosje! 't Is inderdaad een hele gezellige tijd van 't jaar . Bedankt ook voor de leuke stickertjes en washi tape! Mooi gedaan.

3 Likes

De post uit België is gearriveerd!
@Mamiielariie dankje wel voor deze kerst inkognito
Wij hebben de kerst met het gezin gevierd.


@veke250 dank je wel voor deze leuke sneeuwpop.ik vind sneeuwpoppen het hele jaar leuk om te ontvangen maar nu is het inderdaad meer het seizoen voor sneeuwpoppen

4 Likes

Ik wil graag in januari mee doen

2 Likes