Maand round robin

@Jess18877 (7) heeft 2 kaarten ontvangen van @Shalottslady (11) en van @mar127 (8)
Fijne kerstdagen
image
image

3 Likes

Ik kon hem nog niet vinden, het is nog vroeg in de maand. maar mocht januari on-line komen dan wil ik graag weer mee doen.

1 Like

Helaas @Annerie ik heb jouw kaart van november niet ontvangen.

1 Like

Hey @Jess18877 1 van de 2 was voor de Monthly Favourite Surprise RR :wink: Toevallig had ik jou daar ook om een kaartje te sturen.

1 Like

Donderdag en vrijdag kreeg ik (#3) ook wr leuke post aan van #2, 4 en 10! :slight_smile:

#2 @Marleen1979 : Bedankt vr deze lieflijke kaart! :heart_eyes: Ja ik kan me inbeelden dat de kids naar sneeuw verlangen maar vrees er ook een beetje vr. Ik sta er nt om te springen hr want op kaartjes is het mooi maar op de weg is het al gauw een smurrie hé. Geniet ng van het samen bakken met de jongens en veilig op de fiets hé! :bike: En geniet van je tripje! :cyprus:


#4 @Winkey : Hey Monique, wat had je wr een leuke envelop gemaakt! Idd leuk dat ie nu 50gr mag bij jullie hé! Bedankt vr de leuke uilenkaart :owl: Ik ken deze ng van de Xenos. Dat is nu echt een winkel die ik mis se. Als er ergens in mijn buurt één is waar ik gn weet van heb, laat het me weten lieve NL vrienden :smiley: Het is idd een drukke maand en ik heb ng wel wat schrijfwerk vr de boeg… :snail: Yep once a snail, always a snail :stuck_out_tongue: (heeft echt te maken met de pijn, de gezondheid i.h. algemeen en een gebrek aan energie) Maar gelukkig houden al de PC vrienden ook van snailmail dus dat valt al mee :wink:
Bedankt ook vr de Elvis kaart vr mama! :heart:


#10 @anitaaa Hey Anita, bedankt vr je kaartje en welkom hier op het forum! Het is hier gezellig hé en er zijn zoveel leuke RR’s om aan mee te doen… Ook internationaal maar het moet behapbaar blijven hé! Bedankt vr het compliment maar ik heb ng maar een heel klein stukje online staan spijtig genoeg en zie mezelf ook nt echt verder geraken omdat ik té perfectionistisch ben en de gezondheid en de scanners vaak nt meewillen. Fijn dat je hier al enkele malen in de buurt bent geweest. Ik woon er idd nt zo ver vandaan en het zou zo maar kunnen dat we er op hetzelfde moment waren :slight_smile: En tuurlijk krijg je een kaartje terug! Dat is wel de bedoeling van deze ronde! :wink:

2 Likes

@Jess18877 (7) heeft een hele leuke kaart ontvangen van @Winkey (4)
Ik stuur zeker een Sinterklaas kaart naar mijn neefje! Ik stuur hem regelmatig post en stop er dan ook wat stickers bij. Hij vindt het geweldig om post te ontvangen.
Dank je wel voor de prachtige kaart van Poststone; ik heb die site ook ontdekt
image

1 Like

#2 ontvangen #11 @Shalottslady
Dank Karina voor jouw kaartje met mooie kerstzegels

1 Like

#8 heeft een postcard van #9 gekregen
@anon55207916
Hi Janou, dank je voor die heerlijk Kerst blue cat.
Ook hier een rustige Kerst. We hopen maar weer op een betere 2022.
Ik moest even bij je profiel kijken, maar ik kan je vast vooruit feliciteren.
Fijne dagen gewenst.

1 Like

dank je wel #2 @Marleen1979 voor deze leuke kerstkaart!

1 Like

dank je wel #11 @Shalottslady voor deze gave vuurtoren kaart! Deze past inderdaad ook mooi in mijn verzameling met Nouvelles Images kaarten! En wat ontzettend leuk dat dit ooit de eerst verzonden kaart voor postcrossing is geweest, dat wist ik niet.

1 Like

@anon55207916 dank je wel voor deze leuke Belle boo kaart
Fijne verjaardag alvast

2 Likes

dank je wel #4 @Winkey voor deze inderdaad voor deze maand zeer toepasselijke kaart! Mooie aanvulling op mijn verzameling. Ik vind dit net als jij heerlijke kaarten. Ze blijven erg leuk!

#6 mamiielariie heeft ontvangen van

#2 @Marleen1979 Wat een mooie keep calm card!

#4 @Winkey Ik heb inderdaad al veel kaarten en inkognitokaarten, ik heb alles bewaard. Alles zit in plastick dozen groen die ik verzamel en witten zijn swapkaartjes. Bedankt voor de extra kaart ook

#10 @anitaaa Brugge is een supermooie en romantische stad. Zeker een bezoekje waard!

3 Likes

Vandaag heb ik #10 voor de December ronde van @anon55207916 gekregen. Dankjewel!

En van @Shalottslady een prachtige kaart van de rijstvelden op Bali. Mama wat is dat? Na uitleg was t geweldig want de foto was vast uit een vliegtuig gemaakt. Haha! Dankjewel dames voor de mooie kaarten!

3 Likes

#6 mamiielariie zend al haar kaartjes uit vadaag.

1 Like

Ik #4 heb ontvangen van #9 @anon55207916. Dank je wel Janou. Leuk zo’n Blue cat kaart.
Wow, ik dacht dat het bij ons druk was, maar jullie spannen de kroon.
Bedankt voor de leuke kaart

2 Likes

#3 : gisteren is mijn laatste post de deur uitgegaan.

Bij degene die ik in envelopje stuurde, stuurde ik een pakje thee mee. (Hopelijk nergens vergeten anders sorry!!!) Ik heb een buurvrouw van Uzbekistan die getrouwd is met een Rus en ook altijd bij de Russische winkels gaat shoppen. Lang geleden hebben we eens gepraat over koffie drinken en ik zei dus dat ik dat niet dronk en lust en dat ik thee drink. Zij was enthousiast want ze dronk ook enkel thee en sindsdien krijg ik geregeld dus doosjes thee van haar. Zo’n pakje heb ik er nu dus bij jullie bij gedaan. Gelukkig hou ik nt van wodka… :crazy_face:
Dus nt denken dat ik jullie iets in de nek wil draaien :wink: Het is ‘Black tea flavored with bergamot flavor and peppermint’ Ik moet em zelf ook ng gaan ontdekken; benieuwd dus!

Daarnet de brievenbus leeg gemaakt en o.a. post eruit gehaald van nr. 6 en nr. 9 waarvoor alvast mijn dank maar ik kom hier later op terug met een ander berichtje met foto.

Warme winterknuffel allemaal! Xxx

Kerstmis - Kindje aan de boom - GIF

3 Likes

#11 was zo blij vandaag… Een hele drukke dag achter de rug op school (feedbackgesprekken en oudercontacten) en dan veel kaartjes vinden… oe goe kan je dag eindigen?
#3 @veke250 heeft me superaangenaam verrast met mijn allereerste Gollong-kaartje. Zo mooi! En hoe leuk dat je bij mijn favorieten zocht :kissing_heart:

2 Likes

Ik #4 heb vandaag ontvangen van #6 @Mamiielariie een leuke inkognito. Fijn dat je deze ronde kerstkaarten stuurt, ik hou ervan.
En wat een gezelligheid wil er allemaal uit die envelop.
Jij ook fijne feestdagen.

2 Likes

RR # december 2021
#8 heeft van #6 ontvangen
@Mamiielariie
Lara, je hebt weer zo’n leuke vintage voor me gevonden. Zeker een gezellige periode, ik ben deze week vrij, normaal gesproken ben ik stikdruk op het werk. Voor het eerst sinds lange tijd geen race tegen de klok om de kerstboodschappen te halen.

2 Likes