Maand round robin

Hoi @Annerie, Ik heb het nagekeken en inderdaad van @mar127 nog niet ontvangen

2 Likes

@Annerie
De kaart december van @Jess18877 heb ik ontvangen
Excuses voor laat melden
Dank voor de mooie kaart lieve Jessica

1 Like

Dat klopt Annerie, maar jouw envelop met tekststempel zie ik al bijna een week in de PostNL app hangen. Dus die zal morgen wel geleverd worden.

1 Like

Dat klopt ik heb de kaart van @Mamiielariie niet ontvangen

1 Like

en die van mij is in de tussentijd ook niet toevallig aangekomen @Jess18877 ?

@Annerie en @anitaaa
Als ik deze week geen melding zie, dan stuur ik een extra kaart voor december 2021. Is dat akkoord?

2 Likes

Dat is niet nodig hoor! Heel lief van je! Januari is nog maar net begonnen. Misschien komt ie nog boven water bij de post. Ik heb geduld! @mar127

2 Likes

Nee, helaas

Maar alweer neit :frowning:

@Annerie jouw kaart is vandaag binnen gekomen

1 Like

Dit is volgens mij de eerste keer dat keer dat ik een kaart van jou niet ontvang.
Maar je hoeft geen re-send te doen hoor geen zorgen

mijn kaartjes gaan morgen op de bus

bijgewerkt

dat is helemaal prima!

jammer… een nieuwe kaart is onderweg samen met die voor deze maand

Voor mij mogen meerdere kaarten m.b.t. verschillende groepen samen worden verzonden in één envelop

2 Likes

Dank je wel

1 Like

Mijn kaarten voor deze maand zijn met de post mee

2 Likes

Mijn kaarten voor de maand januari zijn ook op de bus gegaan

1 Like

#8 heeft van #5 de december kaart gekregen.
Met nog een extraatje erbij.
Lief dat je nog een kaart hebt gestuurd, die heb ik ook al, niet schrikken, maar dan nog ongeschreven om te versturen. Ik merk dat ik toch wel heel veel katten kaarten koop en eigenlijk niet zoveel kattenmensen tegenkom.
Ennuh ik ben ook opgegroeid met een hond, maar wilde als enige een kat. De rest van de familie heeft allemaal, honden. Ik ben het buitenbeentje.

1 Like

#8 heeft #10 december 2021 resend en januari 2022 gestuurd

1 Like

#8 heeft van #2 een kaart gehad
#8 heeft van 5 een kaart gehad

@Marleen1979
Wat een ontzettend leuke kaart, er is zoveel op te zien. Ik vind die vintage stijl heel leuk, Louis Wain is ook zo’n illustrator uit de oude doos, daar lijkt dit tafereeltje wel op. Hij is ook een tijdgenoot van Beatrix Potter. Er zou een film uitkomen met Benedict Cumberbatch net voor de Kerst, helaas wegens …
Geniet nog even van de rest van je weekje en hou balans op die evenwichtsbalk van het leven.

@Annerie
Mies, was mijn eerste reactie toen ik je kaartje zag. Ik ben nog heel ouderwets opgevoed met het leesplankje en de Ot en Sien platen e.a. van Cornelis Jetsen, ook een tijdgenoot, van Potter en Wain. Met een juf, met lange stok, elke dag het leesplankje opdreunen. Zeker een paar honderd keer gedaan, het zit geramd, nog steeds. :grinning_face_with_smiling_eyes:


Je extra kaartje meld ik bij RAS, december , kwam gisteren al.

2 Likes