Maand round robin

#8 heeft vandaag alle kaarten op de post gedaan.

1 Like

#3 heeft ontvangen van 4, 6 en 11

#4 @Winkey : Bedankt lieve Monique vr je leuke en idd ook vrolijke post! :slight_smile: Ik was idd 21d/20n. weg; dat heb je goed gezien :sunglasses: Wat een snoesje idd maar ng een nieuwe collectie :thinking: Mwah, toch maar even nt. Ik vind blauwe druifjes ook mooi net als vingerhoedskruid en hortensia’s.


#6 @Bellonia : Bedankt Laura vr deze lieve knuffel! :people_hugging: Wat een lieffie wr hé! Ik ben ook wel een knuffelachtig type :hugs: En nee helaas de vakantie is over; aan alle mooie liedjes komt eens een einde hé :wink: Maar ik heb al nt te klagen gehad dus ben heel :slight_smile:


#11 @Shalottslady : Bedankt Karina vr je kaartje :slight_smile: Waarvoor zo’n springuurtje allemaal nt goed is op school hé :+1: Nee gelukkig zorgde er iemand vr de post want anders had het wel erg geweest want het was de maand RR, de MFS, 2 groepen op de Vacation RR, gewone en vriendenpost dan + dan ng eens de onverwachte WOTM :smiley: Wat een feestje om zo thuis te komen! :smiling_face_with_three_hearts: :partying_face:

4 Likes

Japan gaat idd altijd rap hé. En het is idd té gek dat onze binnenlandse post vaak zo lang onderweg is. Post naar het buitenland wordt eerder afgeleverd dan hier in dit kleine apenlandje en we hebben het dan ng enkel ng maar over binnen Vlaanderen wat ‘een patattenveld’ groot is :wink: In DE post versturen van noord naar zuid of omgekeerd zonder prior zegel en dus veel goedkoper dan hier gaat meestal ook gewoon op 1 dag en daar zijn de afstanden ook ‘net’ ietsjes groter…

Ik ben ook een nachtuil hr maar had gehoopt het terug wat op orde te houden na het verlof want dan lukt dat altijd goed maar met die post dat allemaal verwerkt moet worden, lukt dat nt heel goed… :wink:
Ng een late gelukkige verjaardag vr de mama!!! :kissing_heart: :partying_face: :birthday: :clinking_glasses:

Niks van aantrekken Maria en lekker genieten nu je er tussenuit bent! :+1: Ik hoop dat het je goed doet! :kissing_heart:

Nt erg dat je nt kan reageren op mijn kaart. Ik ben al lang blij dat je hem hebt ontvangen! :slight_smile: Tot laters! :wave: :wave: :wave:

Ik #4 heb voor juni ontvangen van #10 @anitaaa een grappig mops hondje. Deze vind ik leuker dan een schnauzer. Van deze krijg ik echt een la h op mijn gezicht.
Zo zie je maat, heeft hoeft niet perse prachtig weer te zijn voor een gezellige bbq.

Wat een prachtige kaartjes in m’n bus vandaag!
#11 van #6 @Bellonia en #10 @anitaaa

Hoe heeft je oudste het gesteld in ‘dardennen’, Laura? Weer een beetje loslaten, eh! Is ze al terug ondertussen? Of nog altijd geen contact :woman_shrugging: 't Is hier alleszins prachtig weer nu! De lommerte in de Ardennen zal deugd doen. Maar misschien weet je nu niet wat ik bedoel met ‘lommerte’ :wink: Dat zeggen wij tegen ‘schaduw’. :smiley: Ik hou enorm van sprookjes, las vroeger alle sprookjesboeken die ik maar kon vinden, van alle landen! Dus die kikkerprins maakt me heel blij! Dat heb je goed gekozen!

Lieve Anita, jij hebt ook een uitstekende keuze gemaakt! Zo’n schattige Belle & Boo! En ja, ik hoop met je mee, maar heb nu al gemerkt dat de nieuwe winnaar van de maand het (bijna) net zo goed doet als jij dat deed! Komt dus helemaal goed!


4 Likes

Ik #4 heb ontvangen van #8 @mar127 een zeer mooi Jehanne Weyman. Wat grappig dat jij totaal niets hebt met deze kaarten. Ik vind ze prachtig, dus bedankt dat je de moeite hebt genomen. En een dubbele, dat is toch geen probleem! En dan ook nog bijpassend tape, je bent wel lekker bezig. Klinkt goed die winkels op de Haarlemmerdijk, daar ben ik nooit geweest, wie weet :blush:
Wij gaan morgen bbq-en met onze jongste zoon en vrienden. Leuk maar ook vermoeiend de balans tussen activiteit en rust is toch steeds een zoektocht.

2 Likes

Jess18877 #7

Voor april heb ik een kaart ontvangen van #6 @Mamiielariie
Dank je wel Lara ook voor de meetingkaarten. Fijn dat je weer bent opgeknapt

En voor juni
Een kaart van @Bellonia #6 van @mar127 #8 en van @anitaaa #10
Dank jullie wel voor de mooie kaarten

image
image
image

4 Likes

Voor de maand rr juni heeft #6 ontvangen van #8 en #10.

@mar127 wat een ontzettend mooie kaart! Wat een bijzonder sprookje om als lievelingssprookje te hebben. Wat fijn om met de familie weg te zijn. Is het jou wel gelukt een kaartenwinkel in Valkenburg te vinden?

@anitaaa wat jammer als een bestelling zo lang op zich laat wachten he. Ik word dan zenuwachtig of de bestelde kaart ondertussen door iemand anders gestuurd werd. De mila is erg welkom. Ik vind dat prachtige kaarten, dus bedankt!

3 Likes

Nee, wel een bakkerij/ terras met een heerlijk kruisbessenvlaai. Was een goed alternatief :joy:

#8 heeft van #10 een kaart ontvangen.
Wat een leuke Fiep heb je voor me gevonden. Heel erg schattig. Op de achterkant lees ik dat het voor een omslagillustratie van Bobo was.
Zal wel niet meer bestaan, maar als kind veel gelezen. Dank voor die leuke herinnering

2 Likes

Voor ik het vergeet ( we gaan morgen ochtend op vakantie en ik heb geen idee hoe de wifi is daar) ik doe graag mee met de maand juli.

1 Like

Ik doe ook graag mee met juli. Ik heb weer meer energie dus wil trg een vollere brievenbus.

1 Like

Ik doe ook weer mee in juli

1 Like

#8 @mar127: dank je wel voor dit leuk map kaartje van Nederland! Ik had 'm onlangs nog in mijn wishlist gezet. :blush: Wat lekker dat je een weekje vrij had en die heb je goed besteed zo te lezen. Wat leuk dat je samen met @meidans naar het Van Gogh museum bent geweest!

#10 @anitaaa: dank je wel voor deze mooie Mila Marquis kaart. Kaarten van dit merk zijn best populair hoor :blush:. Ik heb (nog) geen echte plannen voor deze zomer.

2 Likes

bijgewerkt :slight_smile:

#2 ontvangen

#8 @mar127 dank voor jouw leuke kaart van Inkognito; koekkoeksjong. Nee, ik was niet met mijn moeder in Griekenland. Had ik wel heel erg leuk gevonden :wink:

#10 dank @anitaaa voor deze prachtige Oehoe
Yes, wij zijn een dag naar de Efteling gegaan voor vorige week. t Was fantastisch!

2 Likes

Maand juni #10 ontvangen:
@mar127 #8
@meidans #9
Dankjewel dames voor de kaarten!
Maria, mn zoon kon alle dieren opnoemen maar de herten waren gewoon herten en geen specificatie;)
Dankjewel voor de leuke dierenkaart en de tip van wnf

Marjolein, mn zoon is gek op wilde dieren. Toevallig een paar tijgers en leeuwen ontvangen. Maar de andere dieren zijn ook fantastisch!

3 Likes

Morgen gaan mijn kaarten op de post.
Ik meld aankomende weekend mijn ontvangen kaarten.
Ik doe graag in juli weer mee.

1 Like

Ontvangen voor april
@Mamiielariie #6 dank je wel voor deze yoga kaart

Ontvangen voor mei
@veke #3 dankjewel voor deze edc kaart

Ontvangen voor juni
@Marleen1979 #2 dank je wel voor deze Jip en Janneke kaart

@Winkey #4 dank je wel voor deze mooie kaart van een roodborstje


@Bellonia #6 dank je wel voor deze leuke kabouter kaart van Inge look, en buiten het seizoen maakt niet uit want de kaarten vind ik geweldig het hele jaar door

@Jess18877 #7 dank je wel voor deze Royal kaart van de prinsessen

@mar127 #8 dank je wel voor deze mooie kaart van Vincent Van Gogh met de klaprozen


@anitaaa #10 dankjewel voor deze mooie kaart van ET een uil

Ik wil graag in juli weer meedoen

4 Likes