Maand round robin

Jess18877 #7
Ik heb een kaart ontvangen van #11 @Shalottslady
Dank je wel!
image

2 Likes

dank je wel #11 @Shalottslady voor deze leuke kaart voor april! Ik vind geïllustreerde viewkaartjes ook erg leuk inderdaa. Dank je wel voor deze van Gent. Voor zover ik weet ben ik nog nooit in Gent geweest. Ik hou het in gedachte voor een weekendje weg…
Volgens mij heb ik nu 2 kaartjes van je ontvangen voor april? :thinking:

2 Likes

Volgens mij was die eerste een hele late van maart. Was toen in de Efteling :blush:

Mijn kaarten gaan vandaag op de post.

1 Like

Dank je wel @anitaaa voor je kaart

2 Likes

#11 heeft ontvangen van #8 @mar127

Zo’n superdikke merci voor jouw Nijntje in koor, Marjolein! Dat zijn 2 vliegen in 1 klap voor mijn favorietjes: Nijntje en de Uitdaging: Illustrated choirs.
'k Ben het helemaal met je eens: de eerste Winnaar van de Maand is een klein succesje geworden. Ik hoop dat iedereen zo enthousiast blijft. Anita die als winnaar uit de bus is gekomen, krijgt zo nog 's een extra Postcrossing-cadeau, en echt helemaal toevallig. 't Lot wou het zo! :heart: Vandaag is trouwens haar speciale dag! :bride_with_veil: :man_in_tuxedo: Bedankt ook voor de washi met muzieknoten :musical_score:

2 Likes

#3 ontvangen van #5 @Annerie
Het bevalt me erg hoed en ik heb ontzettend veel leuks ontvangen en het lukte ook goed iets voor de anderen te vinden. Wat heb je veel leuke stickers. Print je die zelf?
Bedankt voor dit schattige kaartje, leuk passend bij de lente ook :slight_smile:

2 Likes

Ik doe in mei weer graag mee

2 Likes

Ik heb de afgelopen 2 weken prachtige kaarten mogen ontvangen. Het was weer even druk met de zorg rondom mijn moeder, vandaar dat ik het opgespaard heb. Nu is het even wat rustiger en kan ik de kaarten melden.

#01 van Nanda heb ik een mooie zwart-witte kaart ontvangen die ook in mijn lezen/ boeken collectie past. Met dat mooie weer van de laatste week zou je haast vergeten dat april anders is gestart. Doe mij maar meer van dit weer zoals dit nu is. :slight_smile: Dank je voor de prachtige kaart.

#02 Van Marleen heb ik een hartstikke leuke Vintage paaskaart. Is het nog gelukt om naar Engeland te gaan? Ik was vrij met Pasen, mag met Pinksteren werken. Ik heb fijne dagen gehad. Ben met een groepje wezen geocachen, veel gelachen omdat wij door het water naar een eilandje moesten. :smiley: Bedankt voor je kaart.

#03 van Laura een Inge Löök, Hartstikke leuk, krijg ze niet vaak. Ik wil inderdaad ook zo zijn, maar wel nu. Heb er ook zo zachtjes aan de leeftijd ervoor :wink: Dank je voor de kaart.

#04 van Monique mocht ik zelfs 2 kaarten ontvangen; Een Polar kaart en een mooie kunstkaart. “Fake it til you make it.” Soms probeer ik het wel. Vooral als ik nieuwe mensen ga ontmoeten. Ben van nature wat verlegen, maar daar probeer ik dan over heen te stappen en net te doen of ik dat niet ben. Vaak lukt dit dan wel :slight_smile: Wat leuk dat je in Noord Macedonië ben geweest. Ik ga in oktober een 10-daagse rondreis maken met een groep van geocachers. We starten met 2 dagen Albanië en doen ook 2 dagen Macedonië aan. Het is mijn 1e keer en weet niet of ik de kans krijgt om er alleen op uit te trekken. Volgens mij gaan we wel naar het meer van Ohrid. Ik kijk er naar uit. :smiley: dank je voor de kaarten.

#05 Van Jessica heb ik een prachtige Mila ontvangen. Heb je genoten van je vrije week? Je hebt in ieder geval mooi weer gehad. dat maakt het alleen maar extra fijn :slight_smile: Dank je voor deze mooie kaart.

#08 van Mar heb ik een mooie Loes Botman gekregen. Past ook in mijn duiven collectie. Ik was vrij, maar het maakt mij meestal niet uit welke feestdagen ik vrij ben het is vaak erg gezellig om dan te werken. :smiley: Dank je voor de mooie kaart ( De sticker wat er op zat is wel verloren gegaan )

#09 Van Maria heb ik ook 2 prachtige kaarten gekregen. Wat een leuke met de eieren waarvan 1 met een kikker is beschilderd. Erg leuk.:smiley: Ik vind het ook erg knap, zou geen fatsoenlijke tekening op een ei kunnen maken. En de andere kaart is ook erg leuk, met die blauwe deur, voor mijn deurencollectie. Ik heb een balkon, wat ik vol heb staan met potten en bakken met planten. Nu staat de korenbloem in bloei. Genieten. Ben nog wel op zoek naar een paar mooie stokrozen om die bij mijn voordeur neer te zetten. :smiley: Bedankt voor de gave kaarten.

#10 van Anita heb ik ook een leuke paaskaart ontvangen. Erg leuk met die kleurtjes zo. Tsja als mantelzorger van een bijna 91-jarige moeder gaat de drukte op en af. de afgelopen week is zij veel aan het rommelen geweest met haar medicatie. dagelijks bij haar geweest om haar hierin te helpen. maar het ziet er naar uit dat zij het voor even weer snapt. :slight_smile: We zijn wel bezig om meer thuishulp te regelen. dank je voor je kaart.

#11 Van Karina heb ik een leuke tekstkaart met een kikker ontvangen. Ik heb nog niet gekeken naar het filmpje met Bart Peeters, maar ga het zeker doen. Lijkt mij gaaf om zo te kunnen optreden. :smiley: Ik neem mij al jaren voor om zangles te nemen. Ik heb ooit gehoord dat ik vals zing. Sinds die tijd durf ik niet in gezelschap te zingen, terwijl ik dat wel graag doe. Toch maar eens doen.
Dank je voor je kaart.

#13 Als laatste, maar zeker niet de minste meld ik de kaart van Pien. Een mooie voor mijn fietsen verzameling. Ja, ik fiets graag, maar wel met een e-bike ;-). Door mijn fybromyalgie red ik het anders niet om hier met die hoogte verschillen te fietsen. Nu ga ik vaak met de fiets naar mijn werk. Maar ik hou er ook van om ergens anders te fietsen, dan gooi ik hem achteraan de auto en zoek een mooie omgeving op. kinderdijk lijk mij ook mooi, maar dan doordeweeks als het wat minder druk is :wink:
Dank je voor je kaart.


jessica april klein
karina april klein
laura april klein


maria april klein

monique april extra klein

nanda april klein

4 Likes

Doe graag in mei mee

2 Likes

oh, ik vergeet steeds om jullie te taggen, dus maar zo: @mar127 @Shalottslady @meidans @anitaaa @yoga @Marleen1979 @MoederPien @Winkey @Jess18877 @Bellonia

5 Likes

bijgewerkt :slight_smile:

dank je wel :slight_smile: Het is een combinatie van zelf gekocht, geprint en gestempeld :slight_smile:

Ik weet al waar ik “fout” ga, de olifanten met bloemetje was voor een andere round robin, dat had ik even niet in de gaten… :see_no_evil: Ik ga 'm gelijk in het goede topic melden ook!

2 Likes

#3 ontvangen van #12

Wat een prachtige LB van onze nationale vogel. Wat fijn dat je ze gehoord en gezien hebt! Wij hebben een getijden natuurgebied in de buurt. Daar zien we wel eens lepelaars. Ook bijzonder. Bedankt voor de mooie kaart!

1 Like

Maand april 2022
#8 kreeg kaart van #5 en #12

@Annerie
Dank je Annerie voor je leuke kaart. Nee, ik ben nog nooit in klederdracht op een foto gegaan. Ik heb een hekel aan kleding passen in pashokjes, als ik kleding koop. Dat vele aan- en uitkleden levert altijd een paars hoofd op. Ik vind klederdracht vooral interessant vanwege de stoffen (heel lang aan patchwork & quilten gedaan). Helaas ging het bezoek aan het ballet niet door, vriendin haar man kreeg Corona.

@Corriewest
Heel blij met je Tilina kaart, Pasen of niet. Het zijn zulke vrolijke kaartjes.

1 Like

Gisteren kreeg ik #13 voor de RR 2 april mooie kaarten. De Martinie kerk en toren van@Annerie #5 Hartelijk dank voor deze mooie kaart. Ik ben nog nooit in de stad Groningen geweest. Wel in de provincie.

En deze mooie Hummel kaart kreeg ik van #12 @CorriewestCorrie, bedankt voor je prachtige Hummel!! Ben er heel erg blij mee.

En een mooie AnneGeddes van #11 @ShalottsladyBedankt Karina voor je mooie kaart.

En de laatste van@mar127Ja, de Tiendweg hier is een mooi pad om te wandelen en te fietsen. Heerlijk zo maar midden in de natuur. Ben je toen ook bij de molens op de Kinderdijk geweest?

1 Like

Ja, ik was er daarvoor nog nooit geweest. Door die wandelpaden heb ik Nederland pas echt leren kennen.

1 Like

Hi @mmbooklover, ze zeggen, dat je het snelst de taal leert, daar omgang met de ‘locals’, doe mee met een RR, en met behulp van Google, gaat dat lukken in het Nederlands.

Jess18877 #7
Ik heb twee kaarten ontvangen.
Van @Annerie #5 en van @Corriewest #12
Dank jullie wel voor de mooie kaarten
image
image

1 Like

Graag doe ik in mei ook weer mee

1 Like

Dankjewel 5 @Annerie en 12 @Corriewest voor de kaarten. Een mooie roze fiets en een bruiloft kaart. Wat zijn ze mooi uitgekozen! Bedankt!

1 Like