Maand round robin

Dankjewel @Bellonia voor de maand April
Een zwarte kat kaart

1 Like

#8 heeft van #3 @Bellonia en #4 @Winkey een kaart ontvangen

Heel blij met de leuke Inge Löök kaart.

Toch nog wel een verrassing, ik weet natuurlijk niet of jij de hele serie hebt gekocht en wat er op staat is ook een verrassing. Hij is weer leuk, wel even Google nodig gehad.
Ik werk elke dag, dus de komende weken heb ik geregeld een dagje vrij.

1 Like

#2 ontvangen

#3 @Bellonia dank voor jouw kaart. Wat een leuk voornemen met je gezin alle hoofdsteden van NL te bezoeken.

#8 @mar127 wat een te gekke kaart. Koop je deze online of vind je deze in een winkel? Heerlijk hè terras weer :smiley:

4 Likes

Deze heb ik online gekocht, volgens mij bij Redbubble.

1 Like

Een hele stapel kaarten
@anitaaa dank je wel deze schattige sneeuwpop. Dat was 2 weken geleden nog😉


@meidans dank je wel voor deze hele leuke yoga kaart. Ik ga je terug schrijven

@mar127 dank je wel voor deze Fiep. Gevaarlijk leuk, kaartenjacht!

@Shalottslady dank je wel voor deze oude boemerang Coca Cola, dit is inderdaad een oudje en zou in deze tijd niet meer kunnen :wink:

@Winkey danknje wel voor deze brei kaart. Ik ga terug schrijven

4 Likes

Het valt me nu pas op dat Meneer Declercq op hoge hakken loopt :smiley:
Vind jij die oudjes wel leuk voor je collectie?

#09 meidans
Zo het wordt tijd dat ik mijn ontvangen kaarten meld. Excuses voor de vertraging van het melden.

#02 @Marleen1979 een covid-19 kaart van Papersisters. Dat je daar nog aan gedacht hebt om kaarten te schrijven toen Erwin zo ziek was. Ik hoop dat het nu weer beter met hem gaat.

Van #03 @Bellonia kreeg ik een kaart uit mijn flickrfavorieten. Daar heb je ver voor doorgescrolled om die te vinden. Bedankt.

Weer een prachtige geknutselde envelop uit het boek Otje kwam van #04 @Winkey met een mooie strandkaart en een ouderwets Paaskaartje. Zijn jullie nog op het strand geweest en hoe vond Max het?



#10 @anitaaa Zocht voor mij een kinderboekkaart uit. Dit boek ken ik nog niet, die ga ik in de bieb opzoeken want ik mag van mijzelf geen nieuwe boeken kopen omdat ik écht geen plek meer heb voor nieuwe boeken :crazy_face:

En tot slot kwam nog de prachtige kaart aan van #11 @Shalottslady een mooie Gustav Klimt kaart met zeemeerminnen. Nee wij krijgen geen mensen uit Oekraïne omdat zij al een verblijfsvergunning hebben en wij alleen ongedocumenteerden opnemen. Ik hoop ook snel op vrede en niet alleen in Oekraïne.

Bedankt allemaal voor jullie prachtige kaarten. Mijn kaarten zijn gisteten allemaal op reis gegaan.

5 Likes

Wat een leuke RR. Vriendelijke mensen, leuke kaartjes en lekker verdeeld over de maand :slight_smile:
Voor de administratie:
#3 heeft ontvangen van 4, 8, 9, 10 en 11.

Wat een ontzettend leuke, één van mijn favorieten, die ik dan koop om op te sturen, maar stiekem ook graag ontvang. Ook bedankt voor de tip. Ik kom er idd nog niet helemaal uit met deze serie en de ontwerpers. Juist fijn om suggesties te krijgen hoor. Ik hoop dat je verrassingskaarten goed uitgevallen zijn! Bedankt voor de mooie Mila @Winkey!

Wat een mooie en lieve kaart. Ik dacht oh jee weer een ontwerper voor mn lijstje, maar deze stond er al bij. Alweer een eerste. Dat lukt jou vaker volgens mij :wink: Die dag klinkt herkenbaar, maar snel weer vergeten. Bedankt voor deze mooierd @mar127

Wat heb je goed gekeken Maria. Inderdaad al twee van deze lieve kaartjes via een facebookgroep gekregen. Toen begreep ik dat deze collectie niet meer bestaat, dus erg blij verrast dat ik er toch nog 1 toe kan voegen :slight_smile: Fijne paasdagen en bedankt voor de mooie kaart @meidans

Een lief bloemenelfje voor de lente. Altijd zulke mooie jurkjes. Ik ben benieuwd hoe jij er uit gaat zien op de grote dag. Veel plezier gewenst alvast! Bedankt voor deze leuke kaart @anitaaa

Heel blij met deze mooie Gorjuss, de eerste en een erg mooie! En dan met een Nederlandse postzegel. Slim en groot gelijk. Ga je ook wel eens naar Oostburg? Wat verder weg, maar zus en zo is een heerlijk struin winkeltje. Bedankt voor deze mooie kaart @Shalottslady

5 Likes

Vandaag heb ik #13 een mooie RR april kaart gekregen van #9 @meidans Hartelijk dank Maria!

2 Likes

@meidans kaarten schrijven is ook een soort uitlaatklep :wink:

3 Likes

@meidans bedankt voor het gezellige paaskaartje!
En de mooie kuiken stickers
Geeft niks dat je mijn zoon vergeten was, hij is echt verwend op zn verjaardag;)
Voor jou ook fijne paasdagen :hatching_chick::baby_chick::hatched_chick:

2 Likes

Jess18877 #7
Dank je wel @meidans #9 en @anitaaa #10 voor jullie lenteachtige kaarten
image
image

3 Likes

Ik #4 heb ontvangen van #9 @meidans en #10 @anitaaa
Bedankt Maria voor de Inkognito kaart, je schrijft “dit paaskaartje” maar…. Ik vind het meer een boek :wink: en wat grappig die extra kaart van Jan Brusse. Ik heb net juist vanalles naar de kringloop gebracht, dat verkopen op koningsdag is niks voor mij, met de kinderen vroeger op een kleedje vond ik leuk (voor hun). Ik mag wel graag naar de boekenmarkt in Bergen gaan, hopelijk is dat weer dit jaar.

Bedankt Anita voor de heerlijke chocolade kaart, krijg er ter plekke trek in :blush:

Processing: 49561D39-745D-4CF6-A0EF-A3626E06856E.jpeg…
Processing: A5F5AB7F-1289-40AA-B627-9310BEA4EFD0.jpeg…
Processing: 40A1B077-00CB-4C9D-9757-ED1107E06846.jpeg…

3 Likes

Dank je wel #3 @Bellonia voor dit lieve Belle & Boo kaartje, ze blijven schattig deze kaartjes! Ik reageer verder op jouw kaartje via de post, ik zal mijn kaartjes dit weekend uitzoeken en schrijven!

1 Like

dank je wel #9 @meidans voor deze leuke Charlotte Dematons illustratie! Hopelijk is de uitslag niet al te slecht komende donderdag! Fijn paasweekend nog!

1 Like

Alle kaarten van #8 zijn gepost,
#1 tot en met #7 op 9 april verstuurd
#9 tot en met #13 op 18 april gepost.
Fijne Paasmaandag allemaal.

bijgewerkt :slight_smile:

Nog een klein verzoekje, als je meerdere kaarten meld, vergeet dan niet ook het nummer te vermelden van degene van wie de kaarten ontvangen en graag op volgorde. Bijvoorbeeld: #5 heeft ontvangen van 1, 2, 3 en niet #5 heeft ontvangen van 13, 1, 8, 2
Dat maakt het updaten van dit topic net een stukje makkelijker. Alvast bedankt!

3 Likes

Ja, ik vind die oudjes ook leuk om te ontvangen!

1 Like

Goed om weten :wink:

@Annerie , al mijn kaartjes zijn nu de deur uit. (#11). Bedankt voor je harde werk achter de schermen!

1 Like

#11 heeft ontvangen van #9 @meidans
Dankjewel, Maria voor deze leuke Eric Carle die in mijn favorieten zat! Ik vind al die tekeningen zo kinderlijk eenvoudig. Zelf zou ik het natuurlijk niet kunnen! Al lijkt het allemaal zo simpel. Ook bedankt voor al je leuke stickertjes en de mooie postzegel!
Ik zing al jaren in een gemengd koor met een heel breed repertoire Koor Papillon . Maar soms zing ik ook in een pop-up koor, zoals nu bij Bart Peeters. Voor zijn 60ste verjaardag wou hij 2 optredens in de Antwerpse Lotto Arena. Die 2 zijn er 26 geworden. 15 vóór Covid en het laatste concert is nu donderdag. In totaal zal hij dan voor zo’n 150.000 mensen gezongen hebben. Ik heb er dan 15 meegedaan. Ook niet slecht, eh? Als je de link volgt, dan merk je dat we halfweg het lied erbij komen. De reacties van het publiek dan zien, da’s echt kicken! Doe jezelf een plezier, en ga weer zingen! Je haalt er energie uit! :heart:

2 Likes