Maand round robin

Gisteren kreeg ik #13 voor de RR 2 april mooie kaarten. De Martinie kerk en toren van@Annerie #5 Hartelijk dank voor deze mooie kaart. Ik ben nog nooit in de stad Groningen geweest. Wel in de provincie.

En deze mooie Hummel kaart kreeg ik van #12 @CorriewestCorrie, bedankt voor je prachtige Hummel!! Ben er heel erg blij mee.

En een mooie AnneGeddes van #11 @ShalottsladyBedankt Karina voor je mooie kaart.

En de laatste van@mar127Ja, de Tiendweg hier is een mooi pad om te wandelen en te fietsen. Heerlijk zo maar midden in de natuur. Ben je toen ook bij de molens op de Kinderdijk geweest?

1 Like

Ja, ik was er daarvoor nog nooit geweest. Door die wandelpaden heb ik Nederland pas echt leren kennen.

1 Like

Hi @mmbooklover, ze zeggen, dat je het snelst de taal leert, daar omgang met de ‘locals’, doe mee met een RR, en met behulp van Google, gaat dat lukken in het Nederlands.

Jess18877 #7
Ik heb twee kaarten ontvangen.
Van @Annerie #5 en van @Corriewest #12
Dank jullie wel voor de mooie kaarten
image
image

1 Like

Graag doe ik in mei ook weer mee

1 Like

Dankjewel 5 @Annerie en 12 @Corriewest voor de kaarten. Een mooie roze fiets en een bruiloft kaart. Wat zijn ze mooi uitgekozen! Bedankt!

1 Like

dank je wel #12 @Corriewest voor deze mooie kaart van Charlotte Dematons! Ik moet toch eens op zoek naar het boek van haar waar deze tekening uit komt…
Het weekend in Drenthe was een mooi weekend. Het was zowel indrukwekkend (Westerbork), interessant (het gevangenismuseum), als super gezellig met een hilarisch etentje bij de Griek in Assen!

#11 heeft een kaart van #5. Yep, that’s you, @Annerie :smiley:

Die quote past inderdaad heel goed bij mij! Ik dans ook wel graag, maar dan wel op mijn eigen niet-conventionele manier :smiley: Zingen doe ik uiteraard veel liever. Ik moet weer volop naar een 15-tal muziekbestanden luisteren voor een optreden in Antwerpen in samenwerking met radio 1. Alweer met het pop-upkoor. Alleen zijn 't er nu geen 500 maar maximum 200 (ik dacht zelfs maar 150, maar ben nu niet meer zo zeker. Al die afspraken dateren al van voor Corona :wink: ). Best wel een leuk optreden, hoor. 't Heet de Lage Landenlijst met enkele Nederlandstalige klassiekers (Blauw van de Scene, Gelukkig zijn van Ann Christy, Zoutelande, Rood, Mia, Suzanne, … en ook Sinds een Dag of Twee. Dat laatste zal nu wel heel speciaal worden :cry:
Dankjewel voor dit leuke kaartje en al je tijd die je erin hebt gestopt!

1 Like

Wachtend op een injectie in mijn pols in de kliniek heb ik #09 @meidans even de tijd om 2 kaarten te melden.

Van #05 @Annerie ontving ik een mooie GF van de vuurtoren op Schiermonnikoog. Ik kijk er heel erg naar uit om daar eindelijk nasrtoe te gasn en jou en anderen weer te ontmoeten.

Een vroege verjaardagstaart :wink: kwam van #12 @Corriewest . Een mooie aanvulling voor mijn Maus und Elefant verzameling. Ik vind het ook heel leuk om weer mee te doen en weer wat actiever te zijn op het forum. Maar ik herken ook dat het langer duurt om kaarten uit te zoeken.

Bedankt voor jullie geweldige keuze voor mij.

1 Like

Ik #4 heb weer leuke kaarten ontvangen van #5 @Annerie en #12 @Corriewest
Bedankt Annerie voor de leuke Bijde Hansje en de leuke lees kaart (boek Peter Pan :blush:) ik weet nog niet of alle ontvangen kaarten ga omgooien, ik ben er nog niet uit. En ik ben erg blij met mijn kaartendeal, er zitten er een hoop bij waar ik waarschijnlijk geen afscheid van kan nemen :grimacing:.


Corrie, bedankt voor de mooie Izou kaart, mooi weer gegevenst we zon en regen nodig hebben. Klinkt als een super geslaagde paas. Wij hebben het ook gezellig gehad met vrienden.

1 Like

Ik doe weer graag mee in mei

1 Like

Mijn laatste 2 kaarten gaan vandaag op de post, ik doe graag weer mee in mei

1 Like

Sterkte met je pols! Wat is een GF?

Dank je. GF kaarten zijn kaarten met info over het land, een stad, persoon enz. Zie hier de link naar mijn map met ‘inofficial’ GF kaarten bestaande uit steden

1 Like

#11 kreeg van #12 @Corriewest

Atelier 23 heeft een goeie kunstenaar met Ria Heuvink. Mocht je haar nog 's zien, zeg haar dan maar dat ik heel blij ben met je kaartje en onder de indruk van het schilderij. Weet je dat jij echt schitterend werk verricht? Dankjewel voor je kaartje en de cute stickertjes.

2 Likes

Ik doe graag mee in mei

1 Like

Ik #2 heb de afgelopen periode veel kaarten ontvangen . Beetje laat met melden ivm vakantie en drukte rondom Koningsdag :crazy_face:

#5 @Annerie dank voor jouw leuke koffie kaart. Koffie gaat er bij mij altijd wel in. Wat een goed voornemen iedere dag minstens half uur wandelen.

#9 @meidans wat een mooie Frida kaart. De expositie in Cobra was mooi he, leuk dat we dat samen gedaan hebben. Gisteren in Artis geweest, het is maar een half uur fietsen van mijn huis. Ik denk dat ik een jaarabonnement gaat doen voor ons gezin. We zullen je wellicht daar kunnen zien?

#10 @anitaaa indeed all you need is coffee, althans ik op sommige momenten echt wel. Hoop dat jullie een prachtige bruiloft gehad hebben en heerlijk nagenieten.
Heel veel geluk en liefde toegewenst

#11 @Shalottslady wat een gezellig kaartje. Ik kom langs hoor :laughing: Leuk zo’n uitnodigend kaartje

#12 @Corriewest wat leuk dat jij de expositie van Frida Kahlo in Drents museum hebt gezien. Ik heb deze wel gezien in het Cobra museum. Ik vraag mij af of deze werkelijk anders dan in het Cobra zal zijn geweest?

Dank allen voor jullie mooie kaartjes

5 Likes

De expositie in Drenthe was echt heel anders dan in het Cobra. Ik miste sommige van haar werken daar, maar de expositie in Drenthe ging meer over het leven van Frida en was er geen werk vam Diego te zien. Damen gaf het een heel goed beeld

Jammer @meidans dat ik deze expo gemist heb.

Ja inderdaad jammer. Ik heb het gecombineerd met bezoek aan een vriendin in Assen.

#09 @meidans ontving vandaag nog een kaart van #01 @yoga . Een mooie Coolpuk kaart met een hondje in een fietsmand vol tulpen. Deze kende ik nog niet. Héél erg bedankt. Reactie komt op de volgende kaart aan jou.

2 Likes