Maand round robin

Ik heb van @Mamiielariie voor maart deze leuke breikaart ontvangen, dank je wel Lara

2 Likes

#2 ontvangen #7 @Jess18877
Dank voor jouw mooie B&B kaartje.

1 Like

#8 heeft #1 tm #7,zojuist, met de ogen nauwelijks open😴, gepost.
De rest volgt later.
Een fijn weekend allemaal

1 Like

Gisteren, vrijdag heeft de postbode weer een paar kaarten bij mij #13 @MoederPien in de brievenbus gedaan.


Deze rollebollende kinderen kreeg ik van @anitaaa Ik moet je eerlijk bekennen dat ik dit vroeger wel gedaan heb, ik was niet zo bang uitgevallen :face_with_hand_over_mouth: Bedankt voor je leuke kaart!

Dit mooie winterkoninkje kreeg ik van @Marleen1979 Hartelijk dank voor deze mooie kaart. Af en toe zit dit ieniemienie vogeltje in mijn tuin. En dan zo maar stil dit kleine vogeltje observeren! Fijne dagen in Engeland!


En als laatste deze 2 mooie kaarten kreeg ik van @Winkey Hartelijk dank voor de grappige vuurtoren kaart en de Loesje kaart. Met de quote helemaal eens! Grappig dat compliment van die jonge man! Als ik iemand met een hond zie lopen, zeg ik ook vaak: wat heeft u een mooie hond. Soms ontstaat er zo maar een gesprekje, en soms met een glimlach, oh dank u wel! Inderdaad vriendelijke woorden kunnen een dag zomaar helemaal goed maken. Dus bij deze, Monique, voor Max een pootje en een aai over zijn grappige bol :blush:

4 Likes

Leuk! Twee kaartjes binnen voor de maand RR april.
3 @Bellonia kreeg van 1 @yoga en 7 @Jess18877.

Bedankt voor het welkom Nanda. Wat een mooi werk doe je. Mijn oudste dochter bleef achter in groei. We hebben daar ook voor in het Erasmus gelopen, maar gelukkig was het geen PWS. Bedankt voor de leuke filmkaart!

Wat een tijd ben je al bezig Jessica. Ik geloof dat het nog steeds niet verveelt. De officiele pc staat al weer een tijd stil bij mij, dus ik ben erg blij met het forum. Een leuke combi van post en blue cats, dank!

1 Like

#11 is terug van een citytripje met het gezin en de buurvrouw vond heel wat kaartjes in de brievenbus, waaronder ook van de nummers 1, 3, 7 en 13. Bedankt iedereen voor de mooie zegels, stickers en washi! Zo fijn om geen half-lege kaartjes te krijgen! :heart:

@yoga zo lief van je om deze dirigent apart te houden voor me! Dat zijn dan 2 vliegen in 1 klap waarmee je scoort: muziek (koor) en inkognito, want die kaartjes vind ik ook heel leuk! Hopelijk doen er nog meer mensen mee met de Winnaar van de Maand we zitten nu al aan 22 deelnemers. En ondertussen heb ik hier weer een beetje reclame gemaakt :wink:

@Bellonia jij wist ook zeker dat ik inkognito leuk vind? Ik heb dit kaartje ook liggen om ooit 's te versturen naar iemand die het minstens evenveel weet te appreciëren als ik. Je oudste heeft stappen gezet in het theaterwereldje! Machtig! Laat maar weten wanneer we ze ooit 's bezig kunnen zien. Ik heb niet zoveel leerlingen die die richting inslaan omdat wij gelijkaardig zijn aan het vwo. Eentje heeft wel die stappen gezet en zelf al een hoofdrol gekregen in Tytgat Chocolat . 'k Ben trots op al mijn leerlingen, maar als je eentje tegenkomt die belangrijke stappen voor een groot publiek zet, toch extra trots! Mira kwam trouwens vorige maand bij ons op school ook een theatervoorstelling brengen: A Pair of Socks. Machtig om haar bezig te zien!

@Jess18877 dat egeltje in zijn kopje! Hoe schattig! Dankjewel voor deze mooie kaart!

@MoederPien, met Belle & Boo kun je natuurlijk ook nooit verkeerd doen! Omdat ik een weekje weg was, vond ik nu heel wat kaarten op tafel. Onze lieve buurvrouw maakte de brievenbus leeg en verzorgde onze poezen tijdens onze afwezigheid. Inderdaad… altijd vreugdesprongetjes als je zo’n mooie kaartjes vindt!

4 Likes

Vandaag de rest verzonden voor maand RR April, dus #3 aan: 2, 5, 7, 8, 9, 10, 12 en 13 :email::mailbox::incoming_envelope::postbox:

2 Likes

bijgewerkt :smiley:

Ik zie soms ook wel eens wat over het hoofd… :wink: soms maak ik ook wel eens gebruik van de zoekfunctie, maar dat helpt ook niet altijd. Heel enkel vraag ik het ook wel eens na hier in het topic. Zal dat vandaag of morgen ook nog weer eens doen voor de maanden die nog niet compleet zijn…

Het “late” melden is geen probleem. Het leven bestaat uit meer dan kaartjes. Ik heb je er bij gezet voor de maand mei!

Wat leuk: een citytripje! Waar zijn jullie geweest?

Hoi Annerie
Ik zie ook wel eens wat over het hoofd, maar ik heb vast jouw kaart van maart ontvangen. Ik heb het topic afgespeurd. Ik ga nog in m’n kast speuren. Maar zet maar op ontvangen, terwijl ik verder zoek, sorry alsvast

NL RR maand april 2022

#8 heeft van #2 kaart gekregen

@Marleen1979, dank je wel voor deze te grappige Inkognito.
Ze zeggen dat honden op hun baasjes lijken, maar blijkbaar katten ook.
Leuk zo’n nestje en helemaal rood extra leuk. Succes met de bevalling en een fijne kraamtijd :smiley_cat:

4 Likes

Ik heb afgelopen week kaartjes mogen ontvangen van:

  • #1 @yoga: dank je wel voor dit grappige tulpenkaartje! Vandaag schijnt de zon, het is best nog wel koud. Maar het is droog. De regen van afgelopen week was niet leuk meer… Is het je nog gelukt om een wandeling te maken op je vrije dag?

  • #2 @Marleen1979: dank je wel voor deze leuke Holland op zijn mooist kaart van Charlotte Dematons. Wat leuk dat je met je moeder en kinderen een middagje naar het strand bent geweest. Het was er ook prima weer voor. Hoe anders was het weer afgelopen week met alle winterse buien…

  • #7 @Jess18877: dank je wel voor dit leuke Bijdehansje. Wat lekker dat je een paar dagen naar Lille bent geweest. Hoe was het daar?

  • #10 @anitaaa: dank je wel voor de mooie olifanten! Je bruiloft komt al snel dichterbij! Leuk! Ik kan me voorstellen dat je daar druk mee bent en niet met de paasdagen. Succes nog met de laatste loodjes voor de grote dag!

  • #13 @MoederPien: dank je wel voor deze leuke kaart van Artichique Design. Ja… soms het je dat wel eens dat je een kaart hebt waarvan je niet weet wat je er mee moet of naar wie je die toe moet sturen… Tot dat je ineens de juiste persoon voor de kaart hebt… Leuk is dat! Ik ben erg blij met deze kaart!


4 Likes

de rest van mijn (#4) kaarten gaan vandaag ( of morgen) op de post.
al mijn kaarten voor de maand april zijn dan verzonden.

4 Likes

Ja, ik heb nog precies tussen de buien door 3 kwartier kunnen lopen :wink:

1 Like





Dank jullie wel voor de mooie kaarten voor April!
@MoederPien, ik ken dat soort oudere leesboeken niet :wink:
@Winkey mooie paraplu’s, hoop op mn bruiloft stralend weer :wink:
@Marleen1979 supermooie bruid! Voor het eerst een santoro kaart gekregen. Wist niet dat die ook glittertjes hadden
@Jess18877 mooie belle en boo, altijd goed!
Dat was raar op 1 april sneeuw, gelukkig komt de lente terug:)
@yoga mooie luchtballon, bedankt voor je felicitatie. We hebben de verjaardag zondag gevierd!

2 Likes

De kaart die ik je voor maart heb gestuurd heb je op 30 maart gemeld. Van februari heb je nog niet gemeld. Heb je deze niet ontvangen?

Wij zijn met z’n allen naar Londen geweest voor een paar dagen. 't Was echt wijs om alle kinderen zo samen te zien genieten van elkaar.

#11 ontvangen van #2 @Marleen1979 , #4 @Winkey en #10 @anitaaa .

Een toepasselijk kaartje van Eric Carle! Dankjewel, Marleen. Ik hoop dat jullie net zoveel plezier in Londen zullen hebben als wij. Mocht je tips & tricks nodig hebben, dan laat je 't maar weten. :wink: Londen voelt altijd een beetje als thuiskomen voor mij.

Oh, Monique! Altijd leuk om een envelop van jou te krijgen, goe wetend dat daar wel een RAS-kaartje bij zit! Nijntje met een vulpen! Dat kan geen beter Nijntje zijn! En bovendien ook een mooie van Mila Marquis. Vree wel merci! Zo’n vierkantje posten, kost bij ons het driedubbel aan zegels! En ik vind die echt zo mooi! Ik vermoed dat het dekentje ondertussen al af is? Je collega heeft toch maar dikke chance met jou! En Max ongetwijfeld nog meer! :dog: Wat voor een hond is het? Dat moet je me volgende keer maar laten weten.


Zo’n mooie Jetoy, Anita! Dankjewel! Jij zit waarschijnlijk volop in een stressy periode, of valt het allemaal wel mee?

Ik heb al enkele kaartjes verzonden, maar nog niet allemaal, dat laat ik dan wel weten eens het laatste weg is (kwestie van het @Annerie niet te lastig te maken).

Mag ik er mei ook weer bij? Dankjewel!

4 Likes

In mei doe ik ook graag weer mee :mailbox:

1 Like

Ik (4) heb ontvangen van #8 @mar127 een heerlijke kinderboek illustratie van “Woeste Willem” dank je wel Marjolein.
Helaas de puppy cursus is uitgesteld, ik schrijf je het hoe en wat nog wel.

3 Likes

Vandaag ontving ik #13 @MoederPien RRapril een mooie kaart van #3 @Bellonia Bedankt Laura voor deze prachtige kaart!

2 Likes

Wat leuk @MoederPien onze poes is gisteren bevallen van 4 kittens.

1 Like