Maand round robin

#8 heeft van #13 postcard ontvangen

NL RR maand. April 2022
Dank je wel @MoederPien voor de aanvulling op de maandkaarteserie van Elsa Beskow.

2 Likes

Hihi, nee @yoga, dat was ik niet. Was toen op kraamvisite, de babysokjes wegbrengen :wink:

Dat komt vast goed. Ik voel me vereerd dat ik m een maandje mag lenen :wink:

Vandaag de eerste maand RR ontvangen. Leuk hoor.
De korte versie RR April nummer #3 heeft ontvangen van #2 en #13.

@Marleen1979 een kaart van een elfjesweg. Super leuk om naar te kijken, steeds is er weer iets anders te zien! Wat zul je een enorm drukke tijd achter de rug hebben, maar wat een mooi vak!

@MoederPien wat een rijkdom en dan in augustus nog zo’n wondertje erbij. Woont iedereen in de buurt? Een heel lief kaartje. Ik had het nog nooit gezien, een dubbele verrassing dus. Dankjewel!

2 Likes

#12 heeft voor de maand maart nog ontvangen

#5 @Annerie MOTW NL Die had ik inderdaad nog niet geschreven. Leuk om die nu ook te hebben. Heb ze nog wel om te versturen.

#6 @Mamiielariie Covid kaart uit Belgie

#8 @mar127 Resend een prachtige Uilen Loes Botman. Balen dat de eerste kaart niet is aangekomen. Ons weekje weg is super geweest. Had ik echt even nodig.

Dank je wel dames!! En sorry voor het wat later melden. Mijn energielevel wisselt enorm helaas. Maar ik ben super blij met de kaartjes!

2 Likes

Vandaag heb ik (#2) de rest van de kaarten op de bus gedaan

2 Likes

#2 ontvangen #13 @MoederPien dank voor jouw mooie uilen kaart. Leuk hè, zelf enveloppen maken.

3 Likes

Zojuist kwamen voor april twee kaarten aan.
Van #07 @Jess18877 een Jip en Jannekekaart waarop ze lekker op het strand spelen.
En van #13 @MoederPien kwam een kaart voor mijn boeken-lezen collectie.
Antwoord op jullie vragen schrijf ik op mijn kaart aan jullie.
Bedankt voor de leuke kaarten.


2 Likes

mijn (#4) kaarten naar 9, 10, 11, 12 en 13 zijn vandaag op de post gegaan.

2 Likes

Vandaag kreeg ik #13 @MoederPien een mooie Belle&Boo kaart van #7 @Jess18877 Hartelijk dank! Oh heerlijk zeg, even vakantie. Lekker uitslapen… geniet er van

2 Likes

NL RR maand april 2022
#8 heeft van #7 @Jess18877 een hele leuke studio Draak gekregen.
Dank je wel, voor dit schattige konijntje. Ik herkende het niet direct als een Studio Draak kaartje, meestal hebben ze tekst erbij. Mooie lente uitstraling.

#8 heeft van #1 @yoga , een mooie zwart wit fotokaarten van een kitten gekregen. Dank je wel. Na die verwenweek met dat mooie lenteweer is het wel weer wennen met al die regen. Inderdaad breiwerk -weer.
Alleen heb ik niet net leren breien, dat doe ik al 50 jaar af en aan, naast allerlei andere creativiteit. Maar het afgelopen jaar met die long-COVID, kwam ik tot niets en door jullie breisels kreeg ik er weer zin in. Maar wilde geen telpatroon, maar iets simpels, vandaar de sjaal. Ik had nog 200 gras bollen liggen van Lana grosso met verloopkleur. Hij schiet al aardig op.

3 Likes

Ik (4) heb mijn kaarten ontvangen van 2, 7, en 13
@Marleen1979 , wat een grappige paas Jip en Janneke.
Wat een heftige periode zeg. Ik schrijf je terug.
@Jess18877 , dank je welvoor deze heerlijke Mila Marquis. Wat lekker dat je even vrij bent. Ik hoop dat het weer een beetje opknapt. En anders maar lekke met je zentangle bezig zijn :wink:
@MoederPien wat leuk deze maand kaart. Op het werk hebben we het boek en staan altijd open op de juiste maand, zo ook deze tekening. Dankjewel. Met Max gaat het goed, zo gezellig in huis ( veel een hoop werk, maar ach, dat gaat voorbij) wat leuk dat jullie kittens krijgen. Lijkt me zo bijzonder. @Marleen1979 heeft laatst ook een nestje gehad, ik vond het erg leuk om daar over te horen.
Bedankt dames voor de heerlijke post. :postbox:



4 Likes

Jess18877 #7
Ik heb inmiddels drie kaarten ontvangen voor april.
Van @yoga #1, van @Marleen1979 #2 en van @MoederPien #13
Nanda en Marleen ik antwoord jullie persoonlijk
MoederPien; leuk om te zien van welke kaart en van welke kleine dingen jij blij wordt.
image
image
image

3 Likes

@Jess18877 dank je wel voor je mooie Royal kaart

2 Likes

Inmiddels zijn de kittens geboren, gisterenmorgen. Moortje heeft er 3 gekregen :heart: :smiling_face_with_three_hearts:

4 Likes

Ik heb van @Mamiielariie voor maart deze leuke breikaart ontvangen, dank je wel Lara

2 Likes

#2 ontvangen #7 @Jess18877
Dank voor jouw mooie B&B kaartje.

1 Like

#8 heeft #1 tm #7,zojuist, met de ogen nauwelijks open😴, gepost.
De rest volgt later.
Een fijn weekend allemaal

1 Like

Gisteren, vrijdag heeft de postbode weer een paar kaarten bij mij #13 @MoederPien in de brievenbus gedaan.


Deze rollebollende kinderen kreeg ik van @anitaaa Ik moet je eerlijk bekennen dat ik dit vroeger wel gedaan heb, ik was niet zo bang uitgevallen :face_with_hand_over_mouth: Bedankt voor je leuke kaart!

Dit mooie winterkoninkje kreeg ik van @Marleen1979 Hartelijk dank voor deze mooie kaart. Af en toe zit dit ieniemienie vogeltje in mijn tuin. En dan zo maar stil dit kleine vogeltje observeren! Fijne dagen in Engeland!


En als laatste deze 2 mooie kaarten kreeg ik van @Winkey Hartelijk dank voor de grappige vuurtoren kaart en de Loesje kaart. Met de quote helemaal eens! Grappig dat compliment van die jonge man! Als ik iemand met een hond zie lopen, zeg ik ook vaak: wat heeft u een mooie hond. Soms ontstaat er zo maar een gesprekje, en soms met een glimlach, oh dank u wel! Inderdaad vriendelijke woorden kunnen een dag zomaar helemaal goed maken. Dus bij deze, Monique, voor Max een pootje en een aai over zijn grappige bol :blush:

4 Likes

Leuk! Twee kaartjes binnen voor de maand RR april.
3 @Bellonia kreeg van 1 @yoga en 7 @Jess18877.

Bedankt voor het welkom Nanda. Wat een mooi werk doe je. Mijn oudste dochter bleef achter in groei. We hebben daar ook voor in het Erasmus gelopen, maar gelukkig was het geen PWS. Bedankt voor de leuke filmkaart!

Wat een tijd ben je al bezig Jessica. Ik geloof dat het nog steeds niet verveelt. De officiele pc staat al weer een tijd stil bij mij, dus ik ben erg blij met het forum. Een leuke combi van post en blue cats, dank!

1 Like