Maand round robin

#11 voor de maand maart nog post ontvangen van #5 @Annerie . Ik kan moeilijk zeggen dat het 1 kaartje was! Superdikke merciKus voor al je gulheid! Helemaal niet erg hoor, dat je pas laat doorhad dat ik ook deze maand jarig was. Bedankt voor de verjaardagskaart! Ik had inderdaad wel een fijne dag, voor zover ik het me nog herinner (tja, ik word oud, eh :wink: ) En dan het ‘eigenlijke’ kaartje voor deze RR. Zo’n schoontje! Die Belle & Boo is inderdaad prachtig! 'k Heb vandaag ook een warme chocolademelk gedronken. 'k Moet je niet vertellen zeker hoeveel deugd dat deed als je lang in de kou hebt gelopen :milk_glass: :chocolate_bar: . De lekkerste chocolademelk die ik al heb gedronken, was in Italië. Die was toen zo dik dat je lepeltje rechtop bleef staan. Leek wel vloeibare pudding.
En maak je maar geen zorgen, ik kan alle kaartjes waarderen die met zorg en reden werden gekozen! Ook die van ‘cup of tea’. Dankjewel voor alles! :heart:

1 Like

@Annerie , nee ik heb nog nooit een vuurtoren beklommen. Aan de voet gestaan en het enorme lichtende gevaarte bewonderd :slight_smile:

1 Like

Ik #4 heb ontvangen van #3 voor Maart, @veke250 een heerlijke Mila Marquis. Wat lief dat je zo goed hebt gekeken of ik een kaart al heb. Dank je wel voor de fijne exemplaar. Dubbel zou geen ramp hoor, het gaat toch om de intentie en het verhaal. Jij schrijft ‘m altijd zo lekker vol :blush: ik hou erg van deze kaarten. En deze heb Indus nog niet. Hij gaat ook in de schommel collectie, voor de paraplu challenge vind ik ‘m iets te vaag.
Ik ga een beetje smokkelen met de ontvangen datum :wink: en hang de kaarten die ik vandaag heb ontvangen op het bord van volgende week :shushing_face:
Ik beantwoord je vragen op de kaart van April.

2 Likes

NL RR maand maart 2022
#8 heeft van #3 een postcard gekregen
Dank je wel lieve @veke250 voor dit schattige egeltje met de paardenbloemen bollen. Nog geen bolletjes gezien, maar ik pluk ze nog steeds en heb maar 1 wens, de oude worden. Mooie ballet postzegel ook. Ik schrijf je gauw terug.

2 Likes

Gisteravond vond ik de post van #03 @veke250 op mijn deurmat.
Een mooie aanvulling voor mijn Covid-19 collectie.
Ik werk 1 uurtje per week bovenop hetvrooster bij Artis. Soms sta ik buiten, met zon of regen of…, en soms sta ik binnen. Afgelopen week niet omdat ik toen geopereerd werd, maar morgen hoop ik weer te gaan.
Dank je voor de heerlijk volgeschreven kaart.

2 Likes

Maand RR April 2022
#3 heeft verstuurd aan
#1
#4
#6
#11
Mijn binnenlandse postzegels bleken op :joy: de rest komt later :wink:

1 Like

Deze kaart is vr de MFS RR want hier ben ik altijd #3 (buiten deze maand dan :wink: ) en kreeg je begin maart een NI kaart die getekend was op de meeting, remember!? Bij de MFS RR ben ik altijd #13. Toeval dat we net naar elkaar moesten sturen daar ook :slight_smile:

Blijkbaar is er iets misgegaan met mijn vorige berichten en ik ben maar 2x online geweest om te melden en van de 2de keer zou ik mss ng kunnen snappen maar van de eerste keer is raar. Vr de rest nt online geweest door dingen waarvan ik gn zin heb om hier uit te leggen aan iedereen. Toen ik de 3de keer online kwam om te komen melden en zag dat er niks van gemeld stond achter mijn naam, zakte de moed me wat in de schoenen en zag ik het nt zitten om dat dan allemaal te moeten doen dus hier zijn we er nu mee. Ik had in m’n 2de bericht gezegd dat ik mee wou doen in april maar heb me dan nu maar gewoon bewust pas in april komen melden en me nt aangemeld voor de nieuwe maand om niemand vr het hoofd te stoten. Bedankt vr de lieve/ongeruste berichtjes die ik kreeg :heart: + vragen of ik toch kwam meedoen in april. Ik probeer jullie asap te antwoorden maar nu eerst tijd om te registreren! :wink: Sorry vr het late melden vr sommigen… Enkele kaartjes zijn hier al best lang, andere zijn op de valreep ng toegekomen :smiling_face:

Eerst ng even vr februari want ik zag dat er daar ook 3 niet van geregistreerd waren.

#3 veke250 heeft ontvangen van :

#1 : @yoga : Hey Nanda, van jou snap ik niet dat ie er nt bijstaat want vr februari waren er bij mijn weten maar 2 kaartjes die ik moest registreren die in maart waren aangekomen maar mss is het gewoon over het hoofd gezien dus ik zet het er ng maar eens bij want ik heb je post wel degelijk gekregen! :slight_smile: Bedankt ook vr de Elviskaart vr mama :+1:


(Ik schreef hier toch bij dat ik meer vr de jongere versie ben, nt!? Daar reageerde je zelfs op in de kaart van de maart ronde bedenk ik me net…)


#9 @Corriewest : Bedankt Corrie vr deze mooie TS kaart! :heart_eyes: Gelukkig zijn de kaartjes ng boven water gekomen bij je collega toen :slight_smile: En ook al was het een echte Valentijnskaart; ook in maart is ze ng met open armen verwelkomd hr! #blijmee Bedankt ook vr de PC postzegel die je gebruikte! :postcrossing:


#11 @Shalottslady : Lieve Karina, ook jij stuurde me een mooie TS kaart! :heart_eyes: Eentje die ik ng nt eerder zag. Je hart maakt dan altijd een extra vreugdesprongetje. Ook bedankt vr de extra kaartjes en schrijfsels! :smiley: Je leerlingen hebben het geweldig gedaan! Ik heb afgelopen week ng aan je gedacht van hoe zouden ze het hebben want kende je planning ng. Gelukkig hadden jullie met de verrassingsactiviteit ng mooi weer op maandag maar de rest was vast ook reuze fun, gezellig en geslaagd! Geniet van de Paasvakantie! :rabbit:


Ik zag ook dat er kaarten van mij als nt ontvangen staan maar ik weet 100% zeker dat die gemeld zijn. Ik ga alleen nt door de hoop van berichten scrollen. Moest het elke maand apart zijn, zou ik het opzoeken en even quoten maar als de deelnemers hieronder even bevestigen (of het evt. zelf terugvinden), is het ook goed toch @Annerie !?

Vr januari gaat het om #2 @Marleen1979 : ik stuurde je toen deze kaart :


(heb het alsnog geprobeerd maar nt gevonden ondanks de zoekfunctie)


Vr februari gaat het om #11 Shalottslady en deze heb ik wel kunnen vinden - gepost op 1 maart :

1 Like

#3 veke250 heeft ontvangen voor maart van :

#1 @yoga : Lieve Nanda, bedankt vr dit schattige uilenkaartje en wr een kaartje vr de Elviscollectie van mama :notes: Ze zal ng eens een kaartje moeten sturen dat je haar naam terug weet :wink: Het is Nelly. We schrijven je ng wel een keertje. Tot in de brievenbus! :pen: :mailbox_with_mail:


#2 @Marleen1979 : Bedankt Marleen vr dit lieflijke tafereeltje :slight_smile: Wat een job heb je achter de kiezen om alles zo in kaart te brengen. Betekent dat een nieuwe uitdaging nu en dat je blijft of ng drukker en ga je toch ng op zoek naar iets anders denk je? Fijn wel dat er zoveel initiatieven zijn :+1: Dat is :heart:verwarmend. Veel plezier met je tripje met je man en alvast een gelukkige verjaardag vr je ‘Abraham’ :wink:


#4 @Winkey : Lieve Monique, wat fijn ook wr om die volgeschreven kaarten van jou te krijgen! :slight_smile: Zo leuk dat jullie wr een puppy hebben! :dog: Ik kan begrijpen dat die waar je even een crush op had, is over gegaan… :wink: Asjemenou! :sweat_smile: Veel succes en geluk met jullie lieve Max!!! :four_leaf_clover:


#5 @Annerie : Hey Annerie, bedankt vr deze nieuwe HPC vr m’n collectie! :+1: Hij viel idd ng net de laatste dag van de maand in de brievenbus. Dat had ik ook gehoopt vr die enkele kaarten die ik ng moest maar de post heeft nt meegewerkt bij mij. Fijn dat je een leuk weekendje Drenthe er hebt opzitten :slight_smile: Hier zijn ook ng musea genoeg te bezichtigen hr :wink:


#6 @Mamiielariie : Bedankt Lara vr deze kaart :owl: Ik kreeg hem al verschillende keren maar hij blijft lief en leuk. Hopelijk is het ondertussen wr wat rustiger op je dienst!? Hopelijk gn uitbraken meer; fingers crossed! :crossed_fingers:


Nu ff pauze want mijn oven gaat direct piepen. Ik kan nt beloven dat ik vanavond ng voortdoe maar dan doe ik dat zeker morgen wel. Toedeloe en tot later + alvast bedankt vr jullie post als ik jullie ng nt bedankte! :kissing_heart:

Ik ben compleet voor de maand Maart nu ik ook van @veke250 een envelop heb gekregen met een kado voor mijn zoon die 11 april 6 jaar wordt!
Ik ga het hem geven als het zover is, Veerle! Superlief van jou! En voor mij een mooie grote kaart, lekker volgeschreven. Bedankt!

2 Likes

Haha, dat houd ik inderdaad niet goed bij. Ik ga deze in het juiste draadje melden @veke250 :blush:

1 Like

#8 heeft #12 een resend gestuurd voor de RR maand maart 2022

1 Like

#3 gaat verder met melden vr maart :slight_smile:

#7 @Jess18877 : Bedankt Jessica vr deze lieve uiltjes! :owl: Gezellig dat jullie samen kaartjes hebben zitten schrijven :slight_smile: Je had vanalles lekker klaargemaakt zo te lezen dus dat maakt het altijd extra gezellig als je zo wat kan afwisselen tussen eten, drinken, kletsen en schrijven :pen:


#8 @mar127 : Bedankt lieve Mar vr wr een leuke TS kaart. Dat is idd wel eens gezellig hé zo’n high tea al heb ik het toch meer vr het zoute dan vr het zoete in het algemeen. Ook bedankt vr al je andere leuke schrijfsels! :kissing_heart:


#9 @meidans : Dag lieve Maria, wat fijn dat je er wr bij bent! :+1: Bedankt vr een maandkaart die ik ng nooit zag. Weet dus ook nt of ik er een setje van compleet krijg maar dat zien we ng wel :wink:


#10 @anitaaa : Lieve Anita, bedankt vr 2 ontzettend mooie kaarten ook! :heart_eyes: Fijn ook om wr van je te lezen. Ik vertel je later ng wel meer over wat je ng vroeg maar kon onmogelijk alles op 1 kaart kwijt nu en wou absoluut ook wat meesturen vr je zoontje. Alvast proficiat vr hem! :kissing_heart:


#12 @Carolien25 : Ook van Carolien kreeg ik wr een mooie en leuke TS kaart waarvoor een dikke merci! :heart: Hopelijk had je vandaag een ‘up’ dag! :wink:


#13 @MoederPien : Last but not least : bedankt Pien vr een leuke maandkaart! Ook zaten er 2 speciale postzegels op je envelop waarvan 1 een 3D en daar ben ik erg blij mee dus thanks! :smiley: We hebben idd al heerlijk weer gehad en die plantjes die uitkwamen en die mooie bloesems waren zalig en toen sloeg het weer om. Hopelijk vriest het nt allemaal kapot. In onze fruitstreek ging het afgelopen nacht tot -7°C gaan dus daar was het alle hens aan dek om de bloesems en bijgevolg het fruit te redden!


Bedankt allemaal vr de mooie en lieve kaartjes en berichtjes en sorry vr het het latere melden. Vr sommigen ng tot later deze maand en vr anderen wr tot volgende maand! :+1: :kissing_heart:
(Ik geef me dus al graag op vr volgende maand hé @Annerie - ik kan maar eens de eerste zijn :wink: en hopelijk terug met m’n vertrouwde nr. 3 :smiling_face: )

5 Likes


RR maart #3 @veke250 #13 @MoederPien Bedankt voor je lieve kaart Veerle! Ik schrijf je volgende maand weer terug! Hartelijke groet ook voor je moeder

RR april #1 @yoga #13 @MoederPien Vandaag een hele mooie kaart gekregen vanNanda. Die voor jou is vandaag op de bus gegaan. En als je weer eens door het dorp rijdt… welkom voor een bakje koffie of thee!

1 Like

#2 heeft gisteren @yoga verstuurd

Vandaag gaan @Bellonia @Winkey @Annerie @Mamiielariie @Jess18877 op de bus

3 Likes

RR april #13 @MoederPien heeft vandaag alle kaarten verzonden.

2 Likes

Vandaag stak #3 haar laatste envelopje van maart in de bus van #11 @Shalottslady : Bedankt Karina vr wr een mooie TS kaart :+1: Met die kaart komt het lentegevoel terug :butterfly: :wilted_flower: Ook de kaart vr mama is keilief en vooral de tekst op de achterkant! :heart: Nen dikke merci en tot binnenkort mss wr bij ne warme chocomelk!? Dat blijft immers smaken bij dit druilerige weer! :slight_smile:

1 Like

Ik #4 heb ontvangen van #3 @Bellonia voor April een super schattige Belle en Boo ontvangen :heart_eyes: wat een fijn kaartje, dankjewel :pray:
Wij gaan woensdag naar Deel 3 inderdaad, ik ben erg benieuwd.
Een :dog: is leuk maar ook hard werken. En nee, we hebben alleen een hond verder geen andere dieren (meer).

2 Likes

@Bellonia, Laura, dank je wel voor deze leuke Olaf, sneeuwpop kaart. Je hebt goed gekeken hoor, een nieuwe aanwinst! Ik had deze nog nooit gezien en ben er blij mee. Ik ga je terug schrijven.

2 Likes

Ik heb nog 2 kaarten vandaag bij de post
@Marleen1979 dank je wel voordele inkognito. Ik zit in de starthouding om terug te schrijven

@MoederPien grappig dat onze kaarten bijna gekruist zijn. Jij hebt best een hele voorraad gebreid afgelopen maand. Heb je toevallig chocolaatjes uit je handen laten vallen afgelopen zaterdag achter een auto? Dan hebben we elkaar gesproken namelijk :wink:

2 Likes