Maand round robin maart 2021 -alle kaarten zijn ontvangen

Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om onze lieve host @Annerie een gelukkige verjaardag toe te wensen!!! :heart: Geniet van deze dag! :upside_down_face: 3 dikke zoenen :kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart: en hopelijk had je zaterdag al veel verjaardagspost en anders morgen vast ng een deel! Tsjing op de jarige! :clinking_glasses: :partying_face: :birthday:

4 Likes

de andere kaartjes zijn ook op reis gegaan

2 Likes

Vandaag kwamen twee kaarten aan.
Van #1 @yoga een zwart-witkaart met 3 meisjes op een muurtje .Ja zo zaten mijn zus, haar vriendin en ik vroeger ook wel eens op een muurtje of de heuvel voor ons huis.

Van #10 @mchay een Fiepkaart met Pluk en zijn kraanwagentje. Ik blijf de Fiepkasrten geweldig vinden.

Ik ben heel blij met beide kaarten. Hartelijk Dank ! :heart_decoration:

2 Likes

Mijn kaarten zijn allemaal sinds gisteren onderweg

2 Likes

Ik #8 heb ontvangen van
#4 @meidans een te gekke Inge löök, ik vind deze dames toch wel erg grappig hoor, en lekker het lente gevoel. Bedankt!
Ik schrijf je terug, want mijn kaarten zijn nog niet geschreven.

En van #10 @mchay, een heerlijk lente “keep calm” , bedankt!
De aardbeien zag ik ook, ik ben er toch maar even aan voorbij gegaan en doe het met mijn diepvries frambozen😊 Ook ik ben dol op salades. Ik schrijf je want, zoals je waarschijnlijk net las, mijn kaarten moeten nog worden geschreven.

3 Likes

@Winkey , ik heb toevallig gisteren weer aardbeien gekocht maar die smaken nog niet heeel lekker. dat wordt toch nog maar een paar weekjes appels eten :grin:

ik ontving vandaag een heel mooie kaart van #1 @yoga , met matching postzegel. was je dochter pasgeleden hier geweest? het seizoen begint meestal vanaf pasen, dus het is nu inderdaad nog heerlijk rustig. en het halve dorp ligt op z’n kop door verbouwing, dus ik raad mensen niet echt aan om nu te komen. enne, haaientanden vind je tegenwoordig vooral in de winkels, haha.

1 Like

dank je wel #1 @yoga voor deze kaart uit mijn wishlist (ik had 'm daar net ingezet :wink: ) Inderdaad… we kunnen nu lekker opruimen en zo kom je inderdaad soms wat tegen waarvan je niet meer wist dat je het had… :see_no_evil:

dank je wel # 4 @meidans voor deze kaart van Zaanstad uit mijn wishlist, mooie aanvulling op mijn verzameling! Hopelijk vind je snel een andere woning…

1 Like

dank je wel #2 @Marleen1979 voor deze leuke verjaardagskaart, die ook nog in mijn wishlist stond :blush: . Vorig jaar was ik “net op tijd” jarig, een week later gingen de maatregelen in… Wie had toen gedacht dat we een jaar later er nog steeds in zouden zitten… Ook bedankt voor het lekkere theetje en leuke stickertjes!

2 Likes

#4 @meidans , dankjewel voor deze schattige schapen (uit 1984, dat is lang geleden voor mij). de achterkant van je kaart is ook zo leuk :smiling_face_with_three_hearts: dat had ik precies nodig op deze stormachtige dag. ik wens je alvast fijne paasdagen, wat je ook gaat doen :rabbit:

2 Likes

Ik heb weer een stapeltje kaarten liggen om te melden
@Marleen1979, 2, dank je wel voor deze lieve Belle&Boo ballet kaart, het was erg gezellig zaterdag.
@veke250, 3, een kaart die inderdaad in 3 albums past! Dank je wel! En je hebt gelijk wat meetingkaarten betreft, die heb ik inderdaad van vrienden gekregen of waar ik zelf geweest ben.
@Mamiielariie, 6, Dank je wel voor deze Coca Cola kaart
@Jess18877, 7, dank je wel voor deze Royal kaart, de weken vliegen inderdaad voorbij, nog een keer af spreken?
@mchay, 10, dank je wel voor deze mooie balletkaart. Ik ben toch benieuwd hoe Cadzand er nu uitziet strakjes. Misschien gaan we die kan wel op deze zomer, wie weet.

Add images

4 Likes

#6 mamiielariie ontvangt van #7 @Jess18877
Wat een leuke kaart deze. Ik dacht leuk een kaart rond de zee, toen ik hem draaide zag ik pas dat het studio draak was! Ik heb hem nog neit gezien, maar hij is nieuw schrijf je. Beneiuwd naar de andere in deze serie.

2 Likes

Mijn (#8) kaarten zijn geschreven en gaan vandaag :cloud_with_rain: (en anders morgen) op de post.

1 Like

#8 ontvangen van #3 @veke250
Wat een super leuke, zomerse tausendschön :heart_eyes: Bedankt Veerle! En wat schrijf je de kaarten toch altijd lekker vol. De schommel kaart is ook een mooie toevoeging aan mijn collectie.
Succes met het aanvragen van de offertes! En vakantie, tja… we zullen zien.

2 Likes

Mamiielariie #6 heeft de kaart van #4 @meidans ontvangen.
Wat een leuke kaart voor mijn Maya de bij collectie! Weet je ergens waar ze kunnen gekocht worden? Want soms kijk ik in plospaland maar daar dus niet, maar deze waarschijnlijk ergens in Duitsland vermoed ik? Hij past ook mooi in de knuffel collectie!

1 Like

Ja die heb ik in Berlijn-Potsdam gekocht bij een filmstudio. Fijn dat ik jou er blij mee kon maken.

3 Likes

Maar je weet geen webshop waar ik er kan aangeraken?

Nee helaas. Ik koop zelden kaarten via een webshop. Eigenlijk alleen de GF Kaarten

Ik #8 heb ontvangen van #6 @Mamiielariie een paas Inge löök :slight_smile: Ook deze is weer erg leuk.
Dank je wel Lara, ik ben blij met deze aanvulling, en helemaal leuk dat ie bij de Pasen past, kan deze kaart wat langer blijven staan :sunglasses: en bedankt voor de leuke paas stickers, die komen goed van pas.

3 Likes

Ik kreeg de afgelopen dagen enkele kaartjes maar door bijna dagelijks naar ziekenhuis en dokter te lopen, kwam ik telkens zo KO thuis dat ik vaak als een blok in slaap viel en scannen er nt meer inzat. Nu is dat gelukt en kom ik jullie netjes bedanken :slight_smile:

#3 - veke250 - kreeg leuke post van :

#2 @Marleen1979 : Bedankt Marleen vr de mooie kaart alsook vr het leuke blaadje met postzegels op de envelop + de stickertjes die er bijzaten! Allemaal :+1: Hopelijk is de pijn en ontsteking wr over!? Het vaccineren gaat hier heeeeeeeeel traaaaaaaaaaaaaag! :snail: :snail: :snail:niveau :wink:


#4 @meidans : Bedankt Maria vr deze lieflijke kaart. Net zoals die van Marleen past ze bij de lente en het voorjaar met de eerste prachtige zon die we reeds hadden waar ik spijtig genoeg nt van heb kunnen genieten nee. (mijn elektrische aankoppelfiets is weg en rolstoel ook omdat die laatste een nieuwe is en ze moeten dus wr op elkaar worden afgesteld enzo) Vandaag zijn er dan wr die typische maartse buien en aprilse grillen geweest, gisteren die storm… Zonde vr al dat jong leven en alles wat al in knop en bloei staat zeker als het wr zou gaan vriezen ook. Ik kijk volop uit naar meer :sunny: Laat de lente en zomer maar komen! :sunflower: :sunglasses:


#6 @Mamiielariie : Bedankt Lara vr deze geweldige kaart! :heart_eyes: Een super uiltje met bling bling en een envelopje in z’n pootjes; helemaal geweldig! :star_struck: Chance dat jij toch wr de dag ervoor was gaan shoppen… :stuck_out_tongue_winking_eye: :rofl:


#7 @Jess18877 : Bedankt Jessica vr deze lieve Gorjuss! :+1: De tijd gaat idd zo ontzettend snel! Jammer genoeg heb ik sinds 3 jaar gn tuin/terras/balkon meer en ik mis dat wel. Mijn BFF heeft gelukkig wel iets waar ik me in de zomer dan ook wel eens gaan neer plaveien :wink:


#10 @mchay : Bedankt Kyra; ook wr dat ie lekker volgeschreven is :slight_smile: Wat doe je van werk als ik vragen mag? Ik eet ook graag fruit! Zo’n watermeloen is eten en drinken tegelijk hé! :smiley: Ik lust ook graag galea- of cantaloupemeloenen (sorry ik eet daar al eens graag een sneetje Italiaanse ham bij maar ik weet dat dat jouw ding nt is) maar er is ook ng zo veel lekker ander fruit. Sommige dingen blijven helaas altijd duur :confused: Naar de kersen kijk ik ook alweer uit hr; dat kan ook zo smaken en idd njammie aardbeien… Ne goeie verse fruitsla, nooit verkeerd :wink: (zeker nt als ie geprepareerd is door een ander :stuck_out_tongue: ) :strawberry: :pineapple: :watermelon: :cherries: :apple: :banana:


Bedankt wr vr al dat leuks dames!
Een leuk weekend gewenst en tot later! :kissing_heart:

4 Likes