Maand round robin maart 2021 -alle kaarten zijn ontvangen

#3 @veke250 , dankjewel voor de leuke uiltjes! en jaa, ik kijk heel graag de mol. ik vond de laatste aflevering een ietsiepietsie teleurstelling. ik dacht ook al weken dat charlotte de mol was :sweat_smile: ik kijk wel erg uit naar de vlaamse serie, die vind ik altijd erg tof, vooral qua opdrachten. ik ben ook aangenaam verrast dat ze zo dichtbij filmen dit jaar, helemaal niet verkeerd.

#6 @Mamiielariie , dankjewel voor dit fiepje. het is een van mijn favorieten om te versturen dus ik vind het erg leuk om hem nu zelf te ontvangen!

#8 @Winkey , jullie laten me wel zoeken deze maand, haha. dankjewel voor de schattige olifanten. het is nu weer ideaal weer om binnen te netflixen, is ook leuk voor de afwisseling :grin: je hebt trouwens mijn straatnaam verkeerd geschreven, gelukkig is cadzand niet zo groot.

ik heb voorlopig geen tijd om te scannen maar dit is ook wel duidelijk toch?

3 Likes

jah hoor heel duidelijk!

1 Like

Ik heb net een hele lijst WOTM kaarten gemeld. Normaal lig ik om deze tijd al op bed. Ik meld mijn ontvangen kaarten dus morgen.

1 Like

#2 ontvangen
#8 @Winkey dank je wel voor jouw mooie kaarten en postzegels. En de envelop ook zo geweldig prachtig :heart_eyes:Oh ja stokbrood uit Frankrijk :yum:
Hier zitten 2 Franse bakkers bij mij in de buurt, en die hebben zulk lekker brood!
Yep mijn KA is gearriveerd, koekjes en brood gebakken met mijn 2e zoon. Die houdt van kokkerellen! Succes met sushi maken, wat leuk dat jouw zoon ook zo houdt van koken en bakken.

2 Likes

Zoals beloofd vandaag de melding van de kaarten.

#4 meidans heeft ontvangen van

#3 @veke250 , een Happy Postcrossing from Belgium en #6 @Mamiielariie had dezelfde idee :rofl: . Geeft niet dames. Ik ben heel blij net beide kaarten . Bedankt voor het kijken in mijn favorieten.
Veerle ik ken de regio Antwerpen wel redelijk aangezien in bijna 1 jaar in Merksem gewoond heb. Wie weet zijn we elkaar toen wel eens tegengekomen :wink:

En van #8 @Winkey een kaart voor mijn covid collectie. Ik heb die op mijn online album Covid Heroes genoemd.

Jouw vraag beantwoord ik zo in een PM

Bedankt voor jullie kaarten, lekker veel tekst, stickers etc.

4 Likes

#2 ontvangen #4 @meidans
Dank voor jouw prachtige kaarten. Bijzonder dat je deze herinnering hebt aan jouw duim maar dan niet meer weet wat er gebeurd is.
Ik ben vrij met Pasen, ik ben een ‘echte’ ambetenaar :relaxed:

#6 @Mamiielariie
Dank voor jouw kaarten. Wat een leuke kaarten van museum van Leuven gericht aan kinderen die komen of liggen in UZ Leuven. Daar word ik zelfs vrolijk van.

#10 @mchay
Dank voor jouw BP kaart. Wat heerlijk dat bij jullie nu zo rustig is. Stilte voor de storm? Ik hoop het ook dat we straks weer wat meer mogen bewegen buiten onze grenzen, maar alleen als het kan en veilig is!

4 Likes

@meidans wat een gave kaart deze met de duim!

@Marleen1979 ja ik vond ze in mijn box en vond ze wel leuk voor je collectie!

3 Likes

Helaas had ik daar maar een van, ooit gekocht voor deze RR in het Gronings Museum

3 Likes

Wie weet vind je hem nog ooit eens :slight_smile:

1 Like

Moeten eerst de musea weer open en reizen met OV weer veiliger zijn. Elke keer als ik naar Amsterdam moest voor ziekenhuis of tandarts was ik verbaasd hoeveel mensen nog onderweg zijn. Maar ooit wordt het weer mogelijk dan houd ik het in de gaten :+1: :wink:

2 Likes

Ik liep een beetje achter met melden maar deze kaarten heb ik (7) deze week ontvangen:

#3 @veke250 bedankt voor de Parijs-kaartjes, ik ben er vaak geweest en heb toen inderdaad een heleboel hele mooie kaarten gekocht
#4 @meidans Parijs is een thema deze maand kennelijk! Ik heb ook een jaar gerevalideerd in het zwembad.
#6 @Mamiielariie een paaskaartje!
#8 @Winkey dank je wel voor de prachtige kaart; hopelijk komt de lente snel terug
#10 @mchay de kaarten van Wrengdale blijven bij mijn favorieten horen. Helaas zijn ze bijna negens meer te koop

Iedereen bedankt voor de mooie kaarten deze week

4 Likes

#1 ik heb weer kaarten ontvangen en al mijn kaarten zijn gepost
En ik doe weer graag mee in april

@meidans, #4, dank je wel voor deze bijzondere kaart van de Berlijnse muur. Het blijft inderdaad een onbegrijpelijke geschiedenis, die scheiding in die stad. Ik voel me inmiddels weer beter na een infectie aan het evenwichtsorgaan, dat heeft even geduurd, lijkt wel langer tijd nodig gehad te hebben nadat ik Corona gehad heb. Maar ik hoop er nu weer doorheen te zijn.
@Winkey, #8, dank je wel voor deze kaart van studio draak. Ik heb je terug geschreven op mijn kaart :wink:

2 Likes

dank je wel #3 @veke250 voor de Chronicle kaart die ik van je mocht ontvangen van Manneke Pis, met bijpassende postzegel + eerste dag stempel! Wat leuk, dat ze dat destijds zo hebben gedaan en ook leuk dat je er in 2019 speciaal voor naar Brussel bent gegaan. Ik ben er heel erg blij mee!
Ook bedankt voor de quote kaart, de kaart met een “spring shelf” en de twee meeting kaartjes! Alle kaartjes zijn mooie aanwinsten voor mijn verzameling! Een dikke dank je wel!

1 Like

dank je wel #6 @Mamiielariie voor deze leuke kaart ter ere van postcard day 2020. Mooie aanvulling op mijn verzameling!

2 Likes

dank je wel #10 @mchay voor dit leuke Racey Helps kaartje! Deze is inderdaad een schattig kaartje. Ik denk niet dat we iets gaan doen met Pasen dit jaar… Blijven gewoon thuis… Ik snap dat je nu niet teveel paaseitjes wil eten, zonde van al je harde werk van vorig jaar! Hahaha… dat klinkt als een leuke thuis fitness :wink: Ik hou het op een dagelijkse wandeling van minimaal een half uur… tenzij het regent, dan wordt de wandeling wat korter…

3 Likes

Mamiielariie #6 heeft de kaart van #10 @mchay
Vakantie, ik blijf maar thuis denk ik. Alweer een jaar zonder iets. Maarjah ik ga al blij zijn als we terug eens iets mogen gaan eten of drinken. of eens op meeting mogen bij de buren of in eigen land!

Lara

1 Like

dank je wel @Winkey voor deze leuke Jip & Janneke kaart! Ik moet volgens mij wel ergens Jip & Janneke stempeltjes hebben… Volgens mij ooit eens gekocht bij de Hema, maar ze zijn niet zo heel erg groot. Ik wist trouwens wel dat ik nog 5 bakken met kaarten had om uit te zoeken, maar ik wist niet meer dat er ook nog blanco kaarten tussen zaten…

1 Like

Bijgewerkt! Ik zal mogen een nieuw topic voor april openen en daarna hier ook de link plaatsen…

Dank je wel! Het is alweer een week geleden… gaat snel de tijd…

2 Likes

Mijn kaarten gaan vandaag op de post. Morgen zal ik een poging doen om mijn ontvangen kaarten te melden.

1 Like

Gisteren heb ik #8 ontvangen van #1 @yoga een geweldige tausendschön :heart_eyes: Ik vind deze altijd heerlijk om te ontvangen. Uiteraard heb ik zo mijn favoriete binnen deze collectie en daar is deze er 1 van. Dus heel erg bedankt Nanda! Dat boek ga ik opzoeken. De bookazine lees over het algemeen wel makkelijk weg vind ik. Ideaal voor op vakantie (als we weer mogen) er liggen er hier nog een paar op voorraad. Klinkt wel heel gezellig wat jullie doen!

2 Likes