Maand round robin maart 2021 -alle kaarten zijn ontvangen

Ook ik mocht vandaag al de 1e kaart van deze maand ontvangen.
Dank je @Annerie voor de Papersisterkaart met allemaal Airmail stickers. Wist je dat ik die ook op mijn 1e meetingboekje plakte?
Ik heb nog geen kaarten of zo bij Papersisters besteld hoewel ik ook vind dat ze mooie en leuke spullen hebben.
Jouw stempels zijn ook nu weer geweldig.

1 Like

vandaag de rest van de kaarten verstuurd naar:

@yoga, @Annerie, @Jess18877 en @Winkey

1 Like

Zojuist kwam de kaart aan van #2 @Marleen1979.
Een ‘mooie’ Anne Frankkaart voor mijn verzameling. Mooi tussen ’ ’ omdat het thema natuurlijk niet mooi is.

Bedankt Marleen. Ik heb een klein voortuintje en achtertuintje. Maar op de zon in de tuin moet ik nog ongeveer een maand wachten. Wel heb ik al even in de deuropening gezeten toen de zon eind vd middag daar scheen. Soms fiets ik ergens heen om dan op een banke te gaan zitten lezen zoals afgelopen dinsdag.

3 Likes

bijgewerkt :slight_smile:

Ik #6 heb ontvangen van #5 @Annerie
Bedankt voor deze leuke kaart van blue cats!
Ik heb ook geen kat thuis, te weinig tijd ervoor.

1 Like

#2 @Marleen1979 , wat leuk dat je net zo in de lentestemming zit als ik. ik heb gelijk zin om al mijn sneeuwkaarten te vervangen, daar helpt jouw kaart goed bij mee :two_hearts: ik heb ook een paar dagen al mijn ramen en deuren opengezet, heerlijk. vandaag is het wel duidelijk dat het nog maar maart is, zo een grijze en natte dag. ideaal om een dagje te netflixen tussendoor :grin:

#5 @Annerie , dankjewel voor de jip en janneke kaart. ik krijg die volgens mij vooral via deze rr, dus daar word ik altijd heel blij van. ik heb zelf de afgelopen jaren zoveel gesolliciteerd, ik ben heel blij met mijn vaste baan nu. ik hoop dat je gauw hetzelfde kan zeggen!

3 Likes

Ik vetgat nog te melden dat op mijn kaart ook een Anne Frank postzegel zat, helaas wat beschadigd, maar die spaar ik toch niet. Ook een sticker vh AnneFrankhuis :smiling_face_with_three_hearts:
Super bedankt nogmaal @Marleen1979 dat je dit zo liefdevol samengesteld heb. Juist vandaag kan ik dat goed gebruiken.

3 Likes

:heart:

1 Like

Ik heb mijn kaarten voor maart verstuurd

2 Likes

Ik (7) heb twee kaarten ontvangen.
Van @Marleen1979 (2) en van @Annerie(5)
Vogeltjes van jullie allebei. Dat past goed bij de lente. Ik word zo vrolijk van de fluitende vogeltjes buiten

2 Likes

IK #6 heb de kaart van #2 @Marleen1979 ontvangen
In België gaat het naar mijn gedacht ook traag met de vaccinaties campagnes. Iedereen is gevaccineerd bij ons bewoners en vaccinaties. En sinds woensdag hebben we een uitbraak met 7 besmettinge op een afdeling. Deze is nu cohort geworden en het personeel dat daar werkt, blijft op die afdeling werken. Gelukkig niet bij ons. Iedereen is woensdag getest en gelukkig meet 1 iemand positief getest! Dinsdag weer een test.

2 Likes

Ik ontving net de kaart van #7 @Jess18877. Een winterse Inge löök kaart voor mijn verzameling. Super bedankt. Ik ben zelf wel blij dat dr sneeuw weg is en geniet vd zon :sun_with_face:

3 Likes

Veel sterkte gewenst @Mamiielariie
Hoop dat de besmetting geïsoleerd blijft!

1 Like

#8 van #2 @Marleen1979 een heerlijke studio draak kaart! En een mooie vlinder als RAS met een heerlijke thee erbij!. Wat een fijne post was dat gisteren (sorry, had niet eerder tijd).
Ik hoop dat het goed met je gaat. De tijd gaat inderdaad snel, dat zie je vooral bij de kinderen. Dat wordt af te tellen, het is bijna zover, de recepten zijn er, heb je de boodschappen ook al?:slight_smile: Lijkt me heerlijk zo met de bakfiets naar de markt. Ik moet nog steeds wennen dat ik u maar voor twee hoef te koken, de vriezer ligt vol met extra maaltijden :face_with_hand_over_mouth:
Bedankt voor de mooie kaarten.

3 Likes

#8 van #7 @Jess18877
Ook een Studio Draak! Een nieuwe! Ik ken deze serie (nog) niet. Ik blijf even weg van kaarten want ik heb er zo ontzettend veel. Momenteel gaat mijn budget op aan hobby spullen., ik ben druk met kaartjes maken. Fijn hè, dat geluid van die vogeltjes. Helaas is het hier momenteel nogal bewolkt, hoopte net om met een koffie even in de zon te gaan zitten (nu maar opruimen :crazy_face:).
Bedankt voor de leuke kaart (in gezellige envelop).

4 Likes

Ik ben ook al flink aan het schrijven geweest maar ben nog nt in de ‘ik kom buiten en ga naar de post modus’ geraakt :wink: Dat is wrslk vr dinsdag want dan moet ik toch met mama naar het ziekenhuis.


#3 ontving van #5 : Bedankt lieve @Annerie voor deze mooie en lieve kaart die vrijdag in de bus stak. Mijn eerste vr de maand maart alweer. Wat gaat de tijd snel! Jou kaart is al geschreven dus kan nt meer op de vragen antwoorden maar ik hou ze in gedachten vr de volgende maand of ik laat het zo wel een keer weten via een berichtje :slight_smile:


P.S. Ben ik de enige die het nt leuk en aangenaam vind dat de link van Corrie nt beveiligd is? Als je in zo’n albums aan het kijken en snuisteren bent , ben je toch wel even bezig en ik vind het echt gn prettig idee en gevoel dat we dat op een niet beveiligde plek moeten doen. Met de link van de verzameling kom je trouwens terug gewoon op het PC profiel uit @Annerie. Wist je dit of is er een foutje ingeslopen of kan je mss gn onbeveiligde linken koppelen; dat kan mss ook.

2 Likes

Kaartjes naar @Annerie @yoga en @Marleen1979 worden morgen gepost. De rest komt later

2 Likes

dank je wel #7 @Jess18877 voor deze leuke happy postcrossing in spring kaart… Er komt inderdaad wel mooier weer aan… al vond ik het afgelopen week best wel weer frisjes, helemaal ten opzichte van de week ervoor…

3 Likes

#7 @Jess18877 , dankjewel voor deze lalikaart. ik ben ook helemaal klaar voor de lente. laat de lammetjes maar komen :smiling_face_with_three_hearts:

ik doe mijn kaarten voor jullie straks op de bus.

2 Likes

oh oeps. ik zie net de kaart voor @Corriewest nog in mijn kast staan. vandaag gaat niet meer lukken maar die komt er zo snel mogelijk achteraan!

1 Like