Maand round robin juni 2021

dank je wel #8 @Winkey voor deze toepasselijke Inge Löök kaart! Zoals ik hierboven al schreef zit ik met dit warme weer het liefst binnen. Ik kan zelfs in de schaduw verbranden. Meestal smeer ik wel in met minstens factor 50, maar ook dan moet ik oppassen… Hopelijk heb je er nu niet meer zoveel last van dat je was verbrand…

#6 @Mamiielariie, dank je wel voor deze leuke studio draak kaart

1 Like

Ik #8 heb vandaag ontvangen van #6 @Mamiielariie een Inge löök kaart. Ik spaar ze opknipt fanatiek maar vind ze net als jij erg grappig. En ook vandaag weer een stralende dag :sunny::parasol_on_ground: (helaas erg veel klus geluiden hier, net als vorige zomer). Dus Netflix met de deur dicht voor mij de middag.
Bedankt Lara voor deze leuke aanvulling op mijn collectie.

1 Like

#2 ontvangen

#4
@meidans wat een schattig uilemkaartje dank je wel! Is het helemaal gelukt met je nieuwe telefoon?

#6
@Mamiielariie dank je wel voor jouw mooie Jetoy kaart. Jammer hè dat verzenden van post zo duur wordt!

1 Like

@Annerie zou je mij de adressen nog een keer toe kunnen sturen. Ik ben ze kwijt.
Ik krijg ook geen meldingen meer van dit topic. weet niet waar het aan ligt.

1 Like

Ik heb een reply gegeven in het bericht van de adressen, zie je die nu wel Corrie?
Je kan onderaan het topic aangeven hoe je het wil volgen…

#9 Carolien25

Ik heb een prachtige flags of the world Belgie ontvangen van @Mamiielariie
Dank je wel!

2 Likes

#7 @Jess18877
Heeft ontvangen van:
#6 @Mamiielariie dank je wel voor je kaart, bij ons is het komende zondag vaderdag
#8 @Winkey
dank je wel Monique voor je kaart. Ik wens je veel beterschap en een fijne vakantie. Ik ga eind augustus een klein weekje naar Ibiza en verder of geen vaststaande plannen. Ik heb nooit een album gehad met kaarten. Ik die dat bewust. Kaarten die ik mooi vind, vind ik niet erg om dubbel te ontvangen. Het gaat mij ook om wat er op staat. Leuk he de kleine details op de achterkant van de Studio Draak kaarten. Valt mij ook altijd op!
image
image

2 Likes

#9 Carolien25

Ik heb leuke kaartjes ontvangen van

@meidans een prachtige mailbox uit Berlijn. Lijkt me zo’n mooie stad. Ben er zelf nog nooit geweest. Dat hij gestempeld is vind ik juist leuk! Hoop voor je dat je weer snel naar Berlijn kan.

@Winkey 2 prachtige nijntjes. Super bedankt! Een tweede had echt niet gehoeven. Ja ik ben inderdaad al langer met postcrossing bezig (vanaf 2007) maar het is eventjes door omstandigheden wat minder geweest. Hoop dat jij je energie weer snel terug hebt!


2 Likes

dank je wel #6 @Mamiielariie voor deze leuke aanvulling op mijn verzameling, ook leuk dat deze kaart getekend is op een meeting ik gok dat die meeting rond 1 oktober 2019 was?

1 Like

Ja dat klopt rond die datum.

1 Like

Mamiielariie #6 heeft ontvangen van

#4 @meidans Ik las het al hier dat je telefoon is gecrasht. Heb je al een nieuwe of is hij er weer door je telefoon?

#1 @yoga Ik vind Anne geddes superleuk! Heb ook veel popjes ervan!

#8 @Winkey Hoe heb je gereageerd op je vaccin, hopelijk niet ziek geweest? IK heb geen vakantieplannen dit jaar.

#2 @Marleen1979 Bedankt voor het loesje qoute! IK heb inderdaad ook vakantie en nachten in de zomermaanden. geen reisplannen, wel dag uitstapjes misschien.

#7 @Jess18877 Het mooie wer is vandaag omgeslaan in regenweertje, Het regent hier al de ganse dag! Bedankt voor je leuke kaartje van nijntje!

#5 @Annerie Ik heb geen reisplannen, heb geen zin in testen en isolatie nadien. IK probeer wel iets leuks te doen in de zomer. Zo heb ik met een groep fijne vrouwen een zoomeeting in Antwerpen staan, een doop van mijn metekindje Oriana, en er komen vast nog wel andere zaken eraan.

1 Like

Ik mis enkel nog de kaart van @Corriewest en @meidans zij mist nog de mijne.
Voor de rest compleet

1 Like

bijgewerkt :slight_smile:

nog wel een klein verzoekje, graag bij het melden ook het nummer van de ontvanger vermelden en graag op volgorde (te beginnen bij het laagste nummer en dan oplopend). Dat maakt het bijwerken net even wat makkelijker… :blush: :innocent:

#7 @Jess18877 heeft een kaart ontvangen van #3 @Corriewest
Dank je wel Corrie en veel plezier met het etentje van jouw moeder
image

1 Like

dank je wel #3 @Corriewest voor deze leuke Belle & Boo kaart! Ojee… zat je midden in zo’n fixe bui van afgelopen week? Hier viel het op zich mee, het was niet zo heftig als ze hadden voorspeld. Wel jammer van de plantjes op je balkon…

Het wordt tijd dat ik de twee kaarten van vorige week meld en ook vandaag heb ik post ontvangen.

Een RAS kaart ontving ik van @Marleen1979 , een mooie Eric Carle kaart met lekkere taart voor mijn verjaardag. Ik weet dat die niet echt hier hoort, maar hoop dat jullie dit niet erg vinden. Met mijn kleinkind gaat het goed, hij is nu voor het eerst op kamp omdat het vorig jaar niet doorging. Ik heb ze eergisteren en gisteren sinds lange tijd weer persoonlijk gezien.

Van #6 @Mamiielariie ontinvg ik ook een verjaardagskaart met toeter.

Vandaag kwam de kaart aan van #3 @Corriewest , een kaart van Rie Cramer: A is een aapje. Hoewel ik die al had vind ik dat niet erg omdat de achterkant anders is. Gefeliciteerd met de verjaardag van jouw moeder. 90 Jaar vandaag, wat een mooie leeftijd. Heel veel plezier zondag.
En ook bedankt voor de lekkere cakejeskaart ook voor mijn verjaardag. Ik heb een hele fijne dag gehad.

Bedankt iedereen voor de kaarten, ik ben met elke kaart heel blij.
Op dit moment gebruik ik mijn kleine tablet, daar kan ik geen foto’s mee maken. Dat probeer ik binnenkort met mijn telefoon te doen.
Mijn telefoon is inmiddels weer terug maar ligt nu aan de oplader. Maar ik ben dus wel alle gegevens kwijt en verzamel nu alles weer stap voor stap terug. Het lijkt wel alsof mijn telefoon ook in revalidatie is, net als ik.
Volgende week begin ik met de long-covid revalidatie bij de fysiotherapie.

2 Likes

Gisteren lag een kaart van #3 @Corriewest in de bus, dank je wel voor deze studio draak kaart. Dit is weer is ook voor mij zoveel beter.

1 Like

De laatste kaarten zijn nunook geschreven en gaan zo op de post

1 Like

Ik #8 heb ontvangen van #3 een heerlijke Inge Löök. Het was hier heftig met het weer, gelukkig inderdaad nu weer rustig al zie je bij ons in het natuurgebied dat het “terugveren” wel wat tijd nodig heeft. Er liggen nog hele delen plat tegen de grond. Altijd gezellig om nieuwe plantjes te kopen en neer te zetten.
Bedankt voor de leuk kaart! @Corriewest

En van #5 @Annerie een keep calm kaart, nog even Dan is dat hele Corona “gedoe” weer achter ons (hoop ik van harte). Na een half jaar thuis zitten snap ik dat je niet perse vakantie hoeft. Bij mij was het tegenovergestelde aan de hand, mega druk (ggz) wij gaan zaterdag naar Frankrijk (het is inmiddels code geel, dus het kan allemaal doorgaan) een huisje in een gehucht in the middle of nowhere. Heerlijk in de natuur en rust! Mijn eerste prik heb ik gehad en in juli de tweede.
Bedankt voor je keep clam kaart.


1 Like