Maand round robin april 2021 -alle kaarten zijn ontvangen

Ik # heb een kaart van #4 @meidans
Hier is het ook moeilijk om iets deftigs te vinden om te wonen. Maar ik ben blij waar ik nu woon, woon er nu al 7jaar of langer in mijn kleine huisje. Maar het is ruim genoeg voor me! Wel moet je nu ipv 2 maand huurwaarborg 3 maanden betalen wat best veel is!

2 Likes

Dit is de dag! Spannend! Ik hoop op goed nieuws voor je, Maria!

3 Likes

#2 heeft #9 van het weekend gepost

1 Like

Ik hoop het ook voor jou @meidans

#9 ontving #5

@Annerie Dank je voor je mooie kaart. Als ik heel eerlijk ben mag de sneeuw wel weer terugkomen.
Ik wordt helemaal blij van de sneeuw en heb niets met de zomer. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik vind het gezellig hier, ik doe iedere keer mee als dat mag :wink:

2 Likes

Zo, vanaf vandaag helemaal quarantainevrij :smiley:

Bedankt @Annerie voor de GF kaart van Prinses Beatrix. Nee hoor is niet erg dat het de Nederlandse is. Wel laat ik de engelse nog even in mijn favorieten staan. Ik ben heel blij met jouw kaart al heb ik niet zoveel met het koninklijk huis.

De chemo is alweer 5 jaar geleden hoor. Het heeft toen best een tijd geduurd voordat ik over mijn extreme vermoeidheid heen was. En het is enorm balen dat ik nu weer zo snel uitgeput ben. Maar ik hoop en verwacht dat ik er nu ook weer bovenop kom :smile: Positief blijven hè?

3 Likes

#8 ontvangen van #5 @Annerie een prachtige Mila.
Heel erg bedankt!
Een nieuwe baan, dat vergt wel wat extra energie inderdaad. Ik ben wel benieuwd wat je nieuwe baan inhoud. Succes met het wennen aan het thuiswerken, ik kan er niet aan wennen.

@meidans, wat een goed nieuws! Op naar herstel van de energie.

2 Likes

bijgewerkt!
ik heb mijn kaarten gister op de bus gedaan

tuurlijk mag dat, leuk!

zeker, goede instelling ook!

dank je wel, voor mij geldt in deze baan dat ik niet beter weet…

1 Like

#5, @Annerie, dank je wel voor deze leuke fiep kaart. Wat goed dat je een nieuwe baan hebt! Ik vind vanuit huis werken wel prettig, maar als iedereen thuis is en ook thuis wil werken is het wat minder, dan zijn we constant aan het schakelen, wie een online vergadering heeft en in beeld moet en wie waar kan bellen zonder de andere te storen. Een soort kamertje wisselen doen we dan.

1 Like

#9 heeft #3 @veke250 en #7 @Mamiielariie
Gepost

3 Likes

#2 ontvangen #5 @Annerie
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Fijn voor je. Dank voor jouw mooie Fiep

1 Like

#7 heb een leuke Parijs kaart ontvangen van @Annerie #5
Ik ben ook vaak in Parijs geweest en toen heb ik ook heel veel kaarten gekocht!

1 Like

voor de liefhebber: maand RR mei is ook geopend :slight_smile:

#9 ontving #2

@Marleen1979 Leuk, ja het is idd lekker druk, helemaal in deze tijd. Die van mij zijn iets ouder. Mijn jongste is 13. Dank je voor de leuke selfie :wink:

2 Likes

Count me in :innocent:

1 Like

@veke250 dank je wel voor deze leuke pippi langkous kaart.

Ik heb net vanmorgen mijn vaccinatie gekregen en hoef geen tweede keer omdat ik al een covid19 infectie heb gehad.

3 Likes

Wat bizar geen tweede meer, heb je dan misschien voldoende antilichamen met eentje? Of wat is de reden?

Ik #6 heb ontvangen van

#3 @veke250 Ooh Veerle, wat erg, is er al reslultaat van de biopsies van je mama? Je moet schrijven over wat je voelt, dat is het mooie aan postcrossingvienden, je kan ze schrijven over de mooie en moeilijke momenten in je even. Dat doe ik ook hoor!
Bedankt voor dit mooie kaartje van de Mol.

#2 @Marleen1979 wat een leuke covid gerelateerde kaart, heb deze nog neit gezien. Bij ons kwamen ze vandaag ook samen, mijn collega stuurde net we kunnen terug iets gaan eten met ons vieren vanaf 8/5. Maar de rest moet ik nog bekijken.

3 Likes

leuk @anon32797536, maar op zich is het handiger voor mij als je dat ook in dat topic aangeeft :innocent:

Ben ik dat vergeten🤦🏻‍♀️
Ben soms e ht een warhoofd sorry :blush: