Maand round robin april 2021 -alle kaarten zijn ontvangen

Ik vind de Azoren een erg mooie eilandengroep! Zeker een aanrader!

#7 @Jess18877 heeft een mooie Inkognito ontvangen van @Mamiielariie

Dank je wel Lara!
image

2 Likes

dank je wel #8 @Winkey voor deze leuke Froy & Dind kaart…! Ik ken dat wel hoor als je met jezelf afspreekt om een tijdje iets niet meer te kopen je dan altijd wel weer een smoes (of excuus, hoe je het ook maar noemen wil) vindt om het dan toch te doen… :wink: En ook bedankt voor het theetje :slight_smile:

1 Like

dank je wel #1 @yoga voor dit leuke Molly Brett kaartje! Het is zeker raar weer, best nog wel koud voor de tijd van het jaar, die winterjas is nog geen overbodige luxe…

dank je wel #6 @Mamiielariie voor deze leuke keep calm kaart uit mijn wishlist! hahaha, ja soms is het inderdaad moeilijk om een kaartje te kiezen :wink:

1 Like

Zo de kaarten zijn uitgezocht en worden deze week geschreven. Morgen overleg met de huisarts want in de GGD heb ik niet meer zoveel vertrouwen.
Ik meld me nog als de kaarten verstuuurd worden.

1 Like

#6, @Mamiielariie, Lara dank je wel voor deze leuke paas inkognito. En wat een leuke postzegels heb je gebruikt.

2 Likes

Bedoel je die oude zegels? MOmenteel mogen we ze nog gebruiken maar ze willen kijken om ze ook te verbieden :frowning:

1 Like

Ik #6 heb ontvangen van
#1 @yoga : Nanda bedankt voor dit hart kaartje, ik ben er blij mee! Ik gebruik geen pepers, kan er niet zo goed tegen.

#7 @Jess18877 wat een schattig kaartje is dit!

#8 @Winkey ooh leuk kaartjes maken met foto’s of hoe maak je ze? Bedankt voor dit leuke kaartje!

2 Likes

Onderweg naar het lab de meeste kaarten gepost behalve die van Winkey. Die komt zo snel mogelijk in de brievenbus maar helaas niet meer vandaag. Ik ben aardig uitgeput van deze activiteit na ruim 3 weken inactief te zijn geweest. Maar het was wel heerlijk om weer buiten te zijn. Maandag krijg ik de uitslag of ik de volledige isolatie mag opheffen. Nu mag ik naar buiten voor een wandeling ofzo maar nog niet naar de fysio of mijn hulp laten komen. Nu weer conditie opbouwen, morgen weer een stapje verder :smile:

Zojuist kwam er nog een kasrt aan.

Dank je wel @Mamiielariie voor deze leuke Covid19 Paaskaart. Past in 2 van mijn collecties :smile:
En zoveel prachtige postzegels, en leuke stickertjes. De postzegels zijn niet afgestempeld, maar ik ben veel te bang om de kaart te beschadigen, dus laat ik ze lekker zitten.

2 Likes

Ook de kaart van @Winkey is nu onderweg.

1 Like

#9 ontving #4 @meidans
Bedankt voor je zomerse kaart. Heb er erg veel plezier in. Love de kleine koala :heart_eyes:

3 Likes

dank je wel @meidans voor deze kaart uit mijn wishlist! Wat fijn dat je nu weer uit de isolatie bent. Je bent nu weer helemaal klachtenvrij? Ik wist niet dat je uit Limburg komt en daar bent opgegroeid, leuk om te weten!

1 Like

Ik ben nog niet helemaal klachtenvrij. Ik mag naar buiten maar nog geen mensen ontmoeten. Maandag krijg ik dr uitslag vh lab en hoor ik of de isolatie dan helemaal opgeheven kan worden. En als dat zo is krijg ik volgende week vrijdag de vaccinatie

1 Like

@Jess18877 #7 ik heb een kaart met een eekhoorn ontvangen van @meidans #04 dank je we Maria, ik wens je veel beterschap
image

2 Likes

#8 heb ontvangen van #4 een leuke Fiep!
Het fiets weer komt er inderdaad weer aan. Helaas gaat je conditie sneller achteruit dan dat je ‘m kan opbouwen. En aardbeien, heerlijk, zeker uit eigen kweek! Succes met opkweken.
Bedankt voor de gezellige (zelfgemaakte!) envelop zeer grappig.

2 Likes

Afgelopen week heb ik #2 ontvangen

#4 @meidans; wat een mooie kaart van de gelaarsde kat sprookje. Blij om te horen dat je uit isolatie mag.

#6 @Mamiielariie; dank voor jouw leuke koffie kaart. Nee ik spaar geen meeting kaarten maar vind altijd leuk om er een te ontvangen.

3 Likes

#4, @meidans, Maria, dank je wel voor deze schitterende kaart. Je hebt goed gekeken hoor. Deze heb ik inderdaad nog niet en ik vind hem prachtig :heart_eyes:
En dat ik kaart ontvangen heb, betekent dat jij uit quarantaine bent?! Goed nieuws! Nu verder opknappen en conditie opbouwen, sterkte

2 Likes

Fijn @yoga dat de kaart goed bevalt.
Maandag hoor ik of ik volledig uit quarantaine ofwel isolatie mag. Ik mag naar buiten en met ruime afstand boodschappen doen, maar nog niet mensen persoonlijk ontmoeten, dus nog geen fysio of mijn huishoudelijke hulp laten komen. En ik mag nog niet met het OV, dus feitelijk nergens waar ik meer dan ca 10 minuten op dezelfde plek met mensen ben. Ik verwacht wel maandag goed bericht te krijgen . Qua energie ben ik wel terug bij af. Het ging goed met de vermoeidheid door fibromyalgie en na de chemo. Maar nu moet ik echt op adem komen als ik gelopen heb of boodschappen gedaan heb. Maar ook dat zal inderdaad wel weer beter worden :crossed_fingers: