Maand round robin april 2021 -alle kaarten zijn ontvangen

Morgen gaan mijn laatste kaarten voor de RR op de bus

2 Likes

Ik #8 heb ontvangen van #1 @yoga een prachtige glitterende vlinder kaart :heart_eyes:
De kaarten in de collectie zijn vooral van de RR :blush:
Ik vind een thema per jaar wel erg leuk.
Ooo een nieuwe oven, dat is inderdaad even testen, lezen en uitproberen maar dan… fijn hoor! Vooral doorgaan :croissant::pizza::pie::cookie::cupcake:
Bedankt voor de zeer mooie kaart in een super gezellige envelop met vlinder postzegel (ik ga proberen alle stickers eraf te halen :grin:)

Van #7 @Jess18877 een geweldige Mila! Deze heb ik nog niet eerder gezien. Wat een beauty. En wat een snoezig tape! Zentangle, ooit mee begonnen maar… er zijn zo ontzettend veel andere dingen die ik wil doen. Tijd… altijd te weinig uren in een dag.
Bedankt voor de mooie kaart (en de lieve extra’s )

En van #9 @anon32797536 nog een mooie toevoeging aan mijn steeds verder groeiende collectie, fijn hoor, erg leuk om om al die mooie vlinders te ontvangen, dat is zeker de bedoeling Corinne! Ik had heerlijke paasdagen, mooi om over te schrijven want mijn kaart moet nog naar jou (nog kiezen en schrijven)
Bedankt voor de mooie limoenvlinder !

3 Likes

Dat waren geen stickers op de envelop, maar kadopapier waar ik mijn kadootjes van Marleen en Jessica in gekregen heb. Die heb ik in stukjes geknipt en op enveloppen geplakt.

4 Likes

die krijgen dan nu een derde (en laatste) bestemming

2 Likes

De Kaarten aan #3, #4 en # 5 gaan morgen op de post

1 Like

#2 ontvangen #7 @Jess18877

Dank voor jouw prachtige Bijde Hansje, wat een mooie kaart!
De foto niet in het allerbeste licht genomen

2 Likes

#2 ontvangen #9 @anon32797536

Dank voor jouw prachtige stoere uilen kaart! En wat een mooie postzegel op de envelop, dank je wel
Nog van harte gefeliciteerd met jouw zoon.

2 Likes

Mijn (#8) laatste kaarten zijn ook geschreven en gaan vandaag of morgen op de post (voor #6, #7 & #9)

1 Like

#7 dank je wel @anon32797536 (9) voor je kaart en je lijstje met kleine dingen waar je plezier aan beleeft.
Bijna iedereen gaat op deze challenge in. Erg leuk om te lezen

2 Likes

Dank je wel #7 @Jess18877 voor deze kaart van de 3 prinsessen uit mijn wishlist, leuk! Ik ben nog bezig om 'm in te richten zoals ik dat wil, vandaar dat het er misschien wat chaotisch uit ziet… Maar beetje bij beetje komt het er wel zo uit te zien zoals ik dat wil :slight_smile:

#9 @Winkey #8 Dank je wel voor je mooie zonsondergang. :heart_eyes:
En je vermoeden is juist :wink:
Volgend jaar is het go big or go home voor mijn zoon :partying_face:

2 Likes

#2 heeft ontvangen

#1 @yoga wat een mooie kaarten, dank je wel. Ik zal kijken of ik er ook aan gaat beginnen om de collecties over te zetten naar zonerama. Ik beloof niets :relaxed:
Dank voor de postzegels.


#8 @Winkey dank je wel Monique voor jouw prachtige kaarten, en postzegels. Past heel goed in mijn bad- badder collectie Wat fijn dat het sushi maken een succes was! De taart bij ons ook, was super lekker!

2 Likes

#8, @Winkey, Monique, dank je wel voor deze leuke Heath care kaart, en het artikel over roodborstjes. Wij hebben een vast roodborstje in de tuin. Zo leuk!
En ik vind de kaart zeker niet te kinderachtig, maar erg leuk. En ja ik heb een tic, ik onthoud erg goed lijstjes van iedereen wenslijsten van kaarten. Ik weet zelfs nog lijsten van mensen, die ik niet meer zie op postcrossing als ik kaarten tegen kom, van o ja dat spaarde die en die. Ik deed een paar jaar geleden ook aan de internationale RR mee, daar weet ik ook nog lijstjes van. En waarom ik het onhoud???

3 Likes

#4 meidans

Dan je wel #8 @Winkey voor de leuke kaart van Jip en Janneke. Juist toen de kaart binnenkwam was ik de film Pim en Pom aan het kijken. Heb toch niet veel energie voor iets anders dan films kijken, maar het gaat wel veel beter met mij. Ik hoop dat ik volgende week de isolatie kan opheffen. En dan weer conditie opbouwen.

En weer een geweldige geknutselde Anton Pieck envelop

Super bedankt, ik ben blij mey jouw leuke post.

2 Likes

IK #6 heb de kaart van #9 @anon32797536 ontvangen
Bedankt voor dit leuke kaartje met de grachten van Asterdam.

2 Likes

#7 @Jess18877 heeft een prachtige Papaya Art kaart ontvangen van #8 @Winkey
Dank je wel Monique!
Ik heb weleens een Nordic bakvorm gevonden op Marktplaats. Bij mij in het dorp nog wel dus ik kon hem ophalen!
image

1 Like

dank je wel #9 @anon32797536 voor deze mooie tulpen! Ik weet het, ik heb best veel tulpenkaarten, maar daar heb ik wel een aantal jaar over gedaan… Ik weet wat geocaching is, ook dat het niet zo mijn ding is. Maar dat geeft niet, het zou wat zijn als iedereen aan het geocachen is… De paasdagen waren hier eigenlijk net als alle andere dagen, op het gourmetten na niet veel bijzonders gedaan.

1 Like

#6 @Mamiielariie Thank you for your beautiful card of the Azores. :heart_eyes:

2 Likes

#8 ontvangen van #6 @Mamiielariie
Dank je wel Lara voor de leuke keep calm kaart, die zeker in mijn collectie hoort :grin:
Wat versier je de kaarten altijd gezellig!

2 Likes

Ik vind maskingtape en stickers zo leuk ook!

2 Likes